حاشیه های ترند شده

یو پی اس چگونه کار می کند؟

سه شنبه 24 بهمن 1402
11:43
حاشیه پرداز


برای اینکه بدانیم انواع یو پی اس چیست و چگونه کار می کند، باید بدانیم تا پایان این مقاله برای توضیح در مورد یو پی اس با ما همراه باشید.


یو پی اس یا منبع تغذیه اضطراری یا منبع تغذیه اضطراری یا پشتیبان باتری، فلایویل یک دستگاه الکتریکی است که در مواقعی که منبع اصلی برق معمولاً از کار می افتد، برق اضطراری را برای بار تامین می کند. در واقع، UPS علاوه بر محافظت از دستگاه های الکترونیکی حساس، پایداری جریان برق را فراهم می کند و به برنامه های حساس کمک می کند تا آنلاین بمانند.

یک یو پی اس شرکت بهراد با یک سیستم برق اضطراری یا ژنراتور آماده به کار از این جهت متفاوت است که برق در برابر قطع شدن توسط یک یا چند باتری متصل و مدارهای الکترونیکی مرتبط برای کاربران با جریان کم یا ژنراتورها و فلایویل ها برای کاربران با جریان بالا محافظت می شود. زمان کارکرد باتری اکثر منابع تغذیه نسبتاً کوتاه است، معمولاً برای دستگاه‌های کوچک‌تر 5 تا 15 دقیقه است - اما به اندازه‌ای طولانی است که منبع تغذیه کمکی را به صورت آنلاین وصل کنید یا دستگاه محافظت شده را خاموش کنید.


یو پی اس باتری

باتری UPS تقریباً 5 تا 15 دقیقه از قطع برق به شما فرصت می دهد تا داده های خود را ذخیره کنید و قبل از اینکه باتری UPS تمام شود، با خیال راحت از برنامه خارج شوید.

باتری های یو پی اس مناسب برای دستگاه های یو پی اس به 4 دسته تقسیم می شوند: باتری های نیکل-کادمیم، باتری های لیتیوم-یون، باتری های نقره ای-قلیایی و باتری های سرب-اسید.

هر کدام از این باتری ها با ساختار و ترکیب متفاوتی که دارند مزایا و معایبی دارند اما بهترین و مناسب ترین باتری یو پی اس برای دستگاه های یو پی اس باتری یو پی اس سرب اسیدی است.

یو پی اس فاران و یو پی اس فاراتل از انواع ایرانی هستند و تفاوت آنها با انواع خارجی در تکنولوژی تولید، استحکام و دوام می باشد.

نحوه نصب یو پی اس

در هنگام نصب یو پی اس، همیشه یو پی اس را 100 سانتی متر از دیواره کابینت یا خود دور نگه دارید تا نگهداری، تعمیر و نصب آسان شود. در جلوی یو پی اس لیستی از اقلام و لوازم جانبی وجود دارد. آنها را بررسی کنید و در صورت کافی نبودن موارد موجود در این برنامه می توانید با شرکت حمل و نقل تماس گرفته و این موضوع را به اطلاع آنها برسانید. دمای محل نصب یو پی اس مهم است و باید بین 10 تا 40 درجه باشد. در صورت افزایش دما از 40 درجه، یو پی اس به ازای هر 5 درجه سانتیگراد 10-12 درصد از میزان بارندگی کم می کند که ارتباط مستقیمی با عمر دستگاه دارد و ضعیف خواهد بود. یو پی اس و باتری یو پی اس باید از مکان هایی که در معرض گرد و غبار، رطوبت، دمای گرم هستند دور نگه داشته شوند و باید در یک منطقه تمیز و تهویه شده از سیستم یو پی اس، ترجیحا در داخل کابینت نگهداری شوند. دما عامل اصلی کاهش عمر مفید و عملکرد باتری یو پی اس است. کابینت ها باید دارای اتاق تهویه مناسب و دارای فن خنک کننده باشند تا باتری یو پی اس و یو پی اس در دمای مناسب 15 تا 25 درجه سانتیگراد بدون مشکل کار کند.

مدار شماتیک یو پی اس

منبع تغذیه اضطراری یا منبع تغذیه بدون وقفه (UPS) یک وسیله الکتریکی است که در صورت قطع برق ورودی یا قطع برق، برق اضطراری را تامین می کند. برخلاف سیستم برق اضطراری یا ژنراتور آماده به کار، یک یو پی اس امنیت کوتاه مدت در برابر قطع برق ورودی را با تامین برق ذخیره شده در باتری ها، مین فریم یا درایوهای فلش فراهم می کند. عمر باتری اکثر منابع تغذیه اضطراری کوتاه است (چند دقیقه)، اما به اندازه ای طولانی است که منبع تغذیه آماده به کار را راه اندازی کند یا تجهیزات محافظت شده را به درستی خاموش کند.

یک یو پی اس برای محافظت از تجهیزاتی مانند رایانه ها، مراکز داده، تجهیزات مخابراتی یا سایر تجهیزات الکترونیکی استفاده می شود، جایی که قطع برق غیرمنتظره می تواند باعث آسیب جدی، از دست دادن یا وقفه در کار شود. واحدهای یو پی اس در اندازه های مختلفی تولید می شوند، از واحدهایی که برای محافظت از یک کامپیوتر بدون مانیتور ویدئویی (حدود 200 ولت) طراحی شده اند تا واحدهای بزرگی که کل یک مرکز داده یا خانه را تامین می کنند. بزرگترین سیستم ذخیره باتری 46 مگاواتی جهان (BESS) در فیربنکس، آلاسکا، کل شهرها و جوامع روستایی اطراف را در هنگام قطع برق تامین می کند.

استفاده از یو پی اس یو پی اس

اگرچه یک یو پی اس محدود به محافظت از نوع خاصی از تجهیزات نیست، اما معمولاً برای محافظت از رایانه ها، مراکز داده، تجهیزات مخابراتی یا سایر تجهیزات الکتریکی در صورت آسیب، از دست دادن جان، وقفه جدی در کار یا در صورت وقوع استفاده می شود. قطع برق غیر منتظره از دست دادن اطلاعات واحدهای UPS از نظر اندازه متفاوت هستند، از دستگاه‌هایی که برای محافظت از رایانه بدون مانیتور ویدیویی (حدود VA200) طراحی شده‌اند تا واحدهای بزرگ‌تر که کل مراکز داده (> 1 MVA)، ساختمان‌ها (> 300 کیلوولت آمپر) یا فرآیندهای تولید را تأمین می‌کنند.

(منبع تغذیه بدون وقفه) دستگاهی که از سیستم های دیگر پشتیبانی می کند و در صورت قطع برق یا ولتاژ پایین، باتری را پشتیبان می دهد. سیستم های یو پی اس کوچک نیز برای چند دقیقه برق را تامین می کنند.

انواع یو پی اس

سه دسته کلی از یو پی اس های مدرن آنلاین و آماده به کار/آفلاین وجود دارد.

سیستم UPS آماده به کار/آفلاین/بار مستقیماً از برق ورودی تغذیه می‌شود و مدار تغذیه پشتیبان تنها زمانی فعال می‌شود که برق دستگاه قطع شود. اکثر یو پی اس های زیر 1 کیلو وات از نوع تعاملی یا آماده به کار هستند که معمولا ارزان تر هستند.

یک یو پی اس تعاملی خطی، اینورتر را روی خط نگه می دارد و مسیر جریان مستقیم باتری را از شارژ معمولی به تولید جریان در هنگام قطع برق هدایت می کند.

یک یو پی اس آنلاین از روش «تبدیل مضاعف» برای پذیرش ورودی AC و تبدیل جریان الکتریکی به مستقیم DC از طریق یک باتری قابل دسترس (یا کابل های باتری) و سپس به 120 و 240 ولت برای تامین انرژی تجهیزات محافظت شده استفاده می کند. .


[ بازدید : 8070 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

سرور اچ پی

سه شنبه 24 بهمن 1402
11:17
حاشیه پرداز

اچ پی یکی از بزرگترین پیشروها در تولید تجهیزات سرور و ذخیره سازی است که در بازار ایران نیز بسیار محبوب است. در واقع بهتر است بگوییم سرورهای تولید شده توسط این شرکت از محبوب ترین سرورهای مورد استفاده در پایگاه های داده به حساب می آیند.

دلیل این محبوبیت را می توان در برآوردن نیازهای اکثر کاربران اعم از کوچک و بزرگ با توجه به سطوح مختلف بودجه آنها دانست. بنابراین با انتخاب مدل سرور مناسب مورد نیاز خود می توانید به سطح بالایی از عملکرد، افزایش امنیت اطلاعات، قابلیت گسترش و مدیریت سیستم دست یابید.

استفاده از سرور اچ پی و ایجاد یک زیرساخت قوی و بسیار انعطاف پذیر باعث افزایش کارایی زیرساخت شبکه اطلاعاتی شما می شود. این امر همچنین زمینه ای را برای استفاده در آینده از فناوری های جدید فراهم می کند و با انتخاب صحیح سرور، می توانید نیازهای خود را برای سال های آینده برآورده کنید.

علاوه بر این، با چرخه حیات HPE Secure Compute که شامل حفاظت از سیستم عامل، شناسایی بدافزار و بازیابی سیستم عامل می شود، از دیدگاه امنیتی از سرور محافظت می کند. سیستم هوشمند جدید در این سرور با ارزیابی عملکرد و افزایش یا کاهش عملکرد باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و عملکرد بهتر در پردازنده ها می شود. افزایش 66 درصدی پهنای باند حافظه، افزایش 14 درصدی در هسته های CPU و افزایش 33 درصدی ظرفیت حافظه از جمله پیشرفت هایی است که نسبت به نسل قبلی برای بهبود عملکرد برنامه های کاربردی فشرده انجام شده است


[ بازدید : 139 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

آموزش زبان شخصی

پنجشنبه 19 بهمن 1402
12:39
حاشیه پرداز


به گزارش سایت ایران آبزرور؛ در این مقاله دوستان عزیز بهترین روش ها را به شما معرفی می کنیم تا در مدت زمان کوتاهی بر زبان مورد نظر خود مسلط شوید.

اگر می خواهید انگلیسی بخوانید این روش ها را در نظر بگیرید:

کلاس های زبان: شرکت در کلاس های حضوری یا آنلاین با اساتید مجرب.

استفاده از منابع آموزشی: کتاب های آموزشی، فیلم ها، وب سایت ها و نرم افزارهای آموزشی.

تماشای فیلم و سریال. لغات و لغات جدید را با زیرنویس انگلیسی یاد بگیرید.

گوش دادن به موسیقی و پادکست: این به بهبود مهارت های گوش دادن و درک زبان کمک می کند.

مکالمه با افراد بومی: مکالمه را با دوستان یا افراد بومی تمرین کنید.

نوشتن متون و نوت بوک: مهارت های نوشتاری انگلیسی خود را از طریق مقاله نویسی و ژورنال نویسی بهبود دهید.

استفاده از برنامه های زبان: برنامه های تلفن همراه مانند Duolingo یا Babbel.

با جامعه یادگیری زبان ارتباط برقرار کنید: در گروه های مطالعه آنلاین شرکت کنید یا در رویدادها شرکت کنید.

هر یک از این روش ها می تواند به نوعی به شما در یادگیری کمک کند.

آموزش زبان ترکی در استانبول

برای یادگیری زبان ترکی می توانید از روش های زیر استفاده کنید:

دروس زبان: در کلاس های حضوری یا آنلاین با معلمان حرفه ای شرکت کنید.

منابع آموزشی: کتاب های مرتبط با زبان ترکی، منابع آموزشی آنلاین، فیلم ها و نرم افزارها

تماشای فیلم و سریال: با تماشای فیلم ها و سریال های ترکی با زبان و فرهنگ بیشتر آشنا شوید.

گوش دادن به موسیقی: به آهنگ های ترکی گوش دهید تا صداها و آهنگ های زبان را احساس کنید.

ارتباط با افراد بومی: این تجربه به شما کمک می کند تا مهارت های ارتباطی خود را بهبود بخشید.

استفاده از زبان: اپلیکیشن موبایلی که برای آموزش زبان ترکی استانبولی طراحی شده است.

با خواندن کتاب و مقاله: با خواندن کتاب ها و مقالات به زبان ترکی دایره لغات و گرامر خود را بهبود ببخشید.

به یک گروه آموزشی بپیوندید: به یک گروه آنلاین آموزش زبان ترکی یا سایت آموزش جامعه بپیوندید.

آموزش خصوصی زبان فرانسه

برای یادگیری زبان فرانسه از طریق کلاس های خصوصی می توانید به روش های زیر مراجعه کنید.

معلم خصوصی: از خدمات یک معلم خصوصی یا یک آموزشگاه زبان متخصص در زبان فرانسه استفاده کنید.

کتاب ها و منابع آموزشی: استفاده از کتاب ها، کتاب های کار و منابع آموزشی مرتبط با یادگیری زبان فرانسه.

مدرسه آنلاین. شرکت در دوره های آنلاین از طریق وب سایت ها یا اپلیکیشن های موبایل.

گوش دادن به موسیقی و پادکست: مهارت های شنیداری خود را با گوش دادن به آهنگ ها و پادکست های فرانسوی بهبود بخشید.

تماشای فیلم و سریال: با تماشای فیلم ها و سریال های فرانسوی با یا بدون زیرنویس مفاهیم جدید را بیاموزید.

به گروه‌های مکالمه بپیوندید: برای تمرین و بهبود مهارت‌های گفتاری خود به گروه‌ها یا کلاس‌های مکالمه بپیوندید.

استفاده از برنامه های زبان: برنامه های تلفن همراه برای یادگیری زبان فرانسه.

خواندن متون و اخبار: خواندن مقالات، رمان ها و اخبار فرانسوی برای تقویت دایره لغات و مهارت های خواندن.

نحوه یادگیری زبان فرانسه

راه های زیادی برای یادگیری زبان فرانسه وجود دارد:

کلاس های زبان: در کلاس های حضوری یا آنلاین با معلمان حرفه ای زبان فرانسه شرکت کنید.

استفاده از منابع آموزشی: استفاده از کتاب های آموزشی، کتاب کار، فیلم و نرم افزارهای آموزشی.

تماشای فیلم و سریال: با تماشای فیلم ها و سریال های فرانسوی با زیرنویس یا بدون زیرنویس می توانید لهجه ها و لغات را یاد بگیرید.https://www.mehrnews.com/news/6016306/%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%AA%DB%8C%D8%AF-%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5%DB%8C-%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%B3%D8%AE%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1

گوش دادن به موسیقی و پادکست: مهارت های شنیداری خود را با گوش دادن به آهنگ ها و پادکست های فرانسوی بهبود بخشید.

پیوستن به گروه های چت: به گروه های چت به صورت آنلاین یا آفلاین بپیوندید.

استفاده از برنامه های زبان: برنامه های موبایلی که برای یادگیری زبان فرانسه طراحی شده اند.

کتاب های درسی فرانسوی را بیاموزید: کتاب ها، مقالات و رمان های فرانسوی بخوانید.

پیوستن به دوره های آنلاین: پیوستن به دوره های آنلاین از طریق وب سایت ها یا برنامه های تاسیس شده

نوشتن آلمانی

این روش ها را برای یادگیری آلمانی بررسی کنید:

کلاس های زبان: در کلاس های حضوری یا آنلاین با اساتید مجرب شرکت کنید.

استفاده از منابع آموزشی: کتاب های آموزشی، فیلم ها، صفحات وب و نرم افزارهای آموزشی.

تماشای فیلم و سریال: مهارت شنیداری خود را با تماشای فیلم ها و سریال های آلمانی تقویت کنید.

به موسیقی و پادکست گوش دهید: با گوش دادن به موسیقی آلمانی یا پادکست های آموزشی واژگان و واژگان زبان را تمرین کنید.

مکالمه با افراد بومی: مکالمه با دوستان یا افراد بومی را تمرین کنید.

از برنامه های زبان استفاده کنید: برنامه های تلفن همراه مانند Duolingo یا Babbel.

خواندن کتاب و مقاله: واژگان و گرامر خود را با خواندن متون آلمانی بهبود بخشید.

به گروه های یادگیری بپیوندید: به گروه های یادگیری آلمانی به صورت آنلاین یا هر جایی که افراد با هم یاد می گیرند بپیوندید.


[ بازدید : 12773 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

سه عامل بر لیزر موهای زائد تاثیر می گذارد

چهارشنبه 18 بهمن 1402
22:06
حاشیه پرداز


زیرا امروزه لیزر موهای زائد بهترین و پرطرفدارترین روش رفع موهای زائد در بین افراد عادی است، اما همچنان بسیاری از افراد از آن راضی نیستند و نتیجه لیزر موهای زائد را نمی گیرند. از این نظر، هنگام مراجعه به کلینیک لیزر موهای زائد، رایج ترین سوالی که مشتریان می پرسند این است که آیا لیزر موهای زائد برای همه موثر است؟ یا اینکه لیزر موهای زائد دائمی و غیر قابل برگشت است؟ متاسفانه پاسخ روشنی برای این سوالات وجود ندارد زیرا عوامل زیادی در لیزر موهای زائد دخیل هستند که در ادامه به سه مورد از آن ها می پردازیم و در این شرایط می توان گفت که هورمون ها مهمترین عامل موفقیت هستند. چیز عالی شکست لیزر درمانی

عوامل موثر بر لیزر موهای زائد

1- تکنسین لیزر موهای زائد:

تکنسین یا اپراتور لیزر موهای زائد فردی آموزش دیده است که لیزر درمانی را در مرکز لیزر موهای زائد انجام می دهد. از این حیث اپراتور لیزر پس از آموزش توسط متخصصین لیزر موهای زائد و زیر نظر پزشک گواهینامه ای دریافت می کند که بر اساس آن می تواند کار لیزر موهای زائد را انجام دهد در غیر این صورت به عنوان اپراتور حرفه ای شناخته نمی شود. بنابراین بسته به آموزشی که تکنسین لیزر موهای زائد دریافت می کند، کار با دستگاه لیزر موهای زائد، دانستن طول موج های مختلف، آگاهی از رنگ و نوع پوست و موی مشتری، امکان انتخاب طول موج مناسب برای هر پوستی. . ، و غیره. یکی از مواردی است که اپراتور باید در آن مهارت داشته باشد.

از طرفی دستگاه لیزر موهای زائد مناسب مجهز به تمام طول موج های الکس، دایود و ایندیاگ برای انواع رنگ پوست است و کاربر حرفه ای برای استفاده از آن باید با اصول اولیه دستگاه آشنا باشد. بهترین. کار بر روی مشتری انجام خواهد شد. برای درک بهتر این سوال مثالی می زنیم، فردی که رنگ پوست و موی تیره دارد به بهترین کلینیک زیبایی رشت مراجعه می کند، لیزر درمانی باید این فرد را با افراد با پوست روشن بسیار متفاوت کند.

بنابراین، اگر متخصص لیزر موهای زائد تنظیمات اشتباهی را روی فرد انجام دهد و طول موج مناسبی را برای پوست تیره، یعنی ایندیاگ انتخاب نکند، می‌تواند باعث هایپرپیگمانتاسیون یا لکه‌های تیره روی پوست یا لکه‌های پوستی یا کل موهای لیزر شود. درمان بی فایده و بی اثر خواهد بود. بنابراین هنگام مراجعه به کلینیک لیزر موهای زائد علاوه بر اطلاعات دستگاه های لیزر موهای زائد باید به تجربه حرفه ای اپراتور لیزر نیز توجه داشته باشید تا بیشترین رضایت را کسب کنید.

مثال مهم دیگر در این زمینه این است که اپراتور لیزر موهای زائد باید تجربه کافی در زمینه های مختلف داشته باشد. او باید به این نظر شخصی مراجعه کند که می تواند هم هایفوتراپی (جوانسازی و لیفت صورت) و هم لیزر موهای زائد صورت را انجام دهد، اپراتور لیزر موهای زائد این مقاله را بخوانید. باید بدانید که درمان های تخصصی و زیبایی باید با فاصله گذاری مناسب انجام شود و درمان لیزر موهای زائد صورت و درمان زیبایی پوست روی یک فرد در یک روز انجام نشود.

2- فاصله بین لیزر اپیلاسیون:

بسیار مهم است که لیزر موهای زائد در زمان مناسب انجام شود تا بهترین نتیجه حاصل شود و با توجه به اینکه لیزر موهای زائد به چرخه رشد مو بستگی دارد، برای درک این مشکل، چرخه رشد مو را توضیح می دهیم: چرخه رشد مو دارای سه است. فازها فاز رشد یا آناژن، انتقال یا کاتاژن و فاز استراحت یا تلوژن که در این میان فاز رشد مو برای لیزر موهای زائد مناسب است. اما در مرحله کاتاژن یا انتقال و تلوژن یا استراحت ریزش مو، لیزر موهای زائد مفید نخواهد بود. لازم به ذکر است که در مرحله رشد مو، نور لیزر مو به سمت فولیکول های مو هدف قرار می گیرد و باعث تخریب و سوزاندن موها و جلوگیری از رشد مو می شود.

بنابراین موها در فاز انتقال یا کاتاژن بین دو تا چهار هفته و موها در مرحله استراحت تلوژن سه تا چهار ماه دوام می‌آورند و چرخه مو باید دو مرحله را طی کند تا به مرحله رویش مجدد لیزر مو برسد. حذف ممکن است برای آن اعمال شود. نتیجه این است که انجام لیزر موهای زائد ماهانه به مدت 30 روز، 6 تا 8 جلسه اول، یکی از مهم ترین عوامل موثر در دستیابی به نتایج مطلوب لیزر موهای زائد است. بنابراین به دلایل مختلف لیزر درمانی را به تعویق نیندازید زیرا پس از گذشت زمان لازم از لیزر درمانی، فاز بعدی کمکی نمی کند و عملکرد لیزر تحت تاثیر قرار می گیرد.

البته ممکن است برخی از افراد از همان ابتدا 45 تا 60 روز رشد مو داشته باشند و یک ماه و نیم تا دو ماه طول می کشد تا موهایشان به مرحله فعال رشد مجدد و قرار گرفتن در معرض نور لیزر برسد. مو یک اپراتور ماهر و با تجربه در اینجا ضروری است، زیرا او چنین مشکلی را تشخیص می دهد و جلسات لیزر بعدی را برای فرد در عرض 45 تا 60 روز برنامه ریزی می کند که از نظر اقتصادی و نتیجه به نفع مشتری است. این لیزر درمانی است.

3- هورمون های فردی:

رشد مو بیشتر به هورمون لیزر بدن هر فرد بستگی دارد و در حین لیزر موهای زائد در صورت عدم تعادل هورمونی رشد مو دوباره افزایش می یابد و عملا لیزر موهای زائد بی تاثیر است. در برخی افراد، لیزر موهای زائد باعث از بین رفتن موهای موجود می شود، اما هورمون های مردانه یا تستوسترون باعث رشد سریع موها می شود. بنابراین در صورتی که مراجعه کننده از لیزر موهای زائد نتیجه نگرفت یا رشد موهای زائد غیرعادی داشت، باید با پزشک مشورت کند و برای مشکلات هورمونی آزمایشات و سونوگرافی مناسب انجام دهد و با اثبات عدم تعادل هورمونی، دارو تجویز کند. دارو مصرف کنید و پس از لیزر درمانی با پزشک خود مشورت کنید.

همچنین با اجازه پزشک، مراجعه کننده می تواند همزمان با مصرف داروهای کنترل کننده هورمون، تحت لیزر اپیلاسیون قرار گیرد. البته هر مرکز لیزر درمانی پزشک مخصوص به خود را دارد و قبل از شروع لیزر کلیه مشاوره های لازم را انجام می دهد. بنابراین در صورت مشکوک شدن به مشکلات هورمونی، قبل از انجام لیزر، توصیه های لازم را انجام دهید و امکان تجویز آزمایش نیز وجود دارد.

با توجه به اینکه هورمون ها دچار اختلال می شوند و تغییرات زیادی در بدن در دوران بلوغ رخ می دهد، رشد مو یکی از بارزترین این تغییرات است. علاوه بر این، در دوران بارداری و شیردهی، زنان به دلیل تغییرات هورمونی در بدن خود رشد موهای صورت و شکم را تجربه می کنند و در دوران یائسگی که باعث گرگرفتگی، تعریق شبانه، تغییر خلق و خو و رشد مو در مناطقی که کمبود وجود داشت، می شود. در تاریخ، که با تغییرات هورمونی همراه است. بنابراین عوامل فوق دلیل عدم توصیه لیزر موهای زائد در دوران بلوغ و بارداری است و لیزر موهای زائد باید بعد از بلوغ، بارداری و شیردهی زمانی انجام شود که تعادل هورمونی حاصل شده باشد تا نتیجه مناسب حاصل شود. موهای زائد پوست

* رنگ پوست و مو:

یکی از عوامل مهمی که باعث موفقیت لیزر موهای زائد می شود، تفاوت رنگ پوست و مو است، به این معنی که افرادی که پوست روشن و موهای تیره دارند، نتایج بهتری از لیزر می گیرند، زیرا اساس کار لیزر روی فولیکول مو مهم است. . . بنابراین رنگدانه ها در مو تیره و پوست روشن است، نور لیزر به سادگی رنگ موهای زیر پوست را هدف قرار می دهد. اما این بدان معنا نیست که لیزر موهای زائد برای برخی افراد موفقیت آمیز نبوده است، بلکه با پیشرفت تکنولوژی و اختراع لیزر الکس و دیود وندیاگ، لیزر درمانی بر روی انواع پوست انجام می شود و تنها این تفاوت در پوست و مو رنگ بهترین نتیجه را نشان می دهد. از لیزر موهای زائد.

در توضیح نوع لیزر باید گفت که لیزر الکس به طور کلی برای پوست های روشن مناسب است بنابراین افرادی که پوست تیره دارند نمی توانند از این نوع لیزر استفاده کنند زیرا اشعه لیزر رنگدانه پوست فرد را به جای رنگدانه اشتباه می گیرد. مو، باعث گرم شدن و سوختن پوست می شود. جالب است بدانید اولین لیزر الکس اختراع شد که برای پوست اروپا و آمریکا بسیار مناسب است اما با معرفی دستگاه های لیزر موهای زائد برای کشورهای آسیایی و رنگ پوست های متفاوت از آنها وجود دارد. به طور کلی تیره‌تر از رنگ پوست اروپایی‌ها، لیزر درمانی نه تنها برای این افراد بی‌اثر است، بلکه باعث سوختگی پوست آن‌ها نیز می‌شود و به‌طور خاص به فکر ایجاد لیزری مناسب برای پوست‌های تیره افتادند.

با اختراع لیزر آندیاگ، افرادی که پوست تیره دارند به راحتی می توانند بدون ایجاد سوختگی و آسیب پوستی لیزر موهای زائد را انجام دهند زیرا لیزر آندیاگ طول موج بیشتری دارد و به عمق پوست نفوذ می کند. زمانی که نور لیزر پوست به فولیکول مو می رسد و آن را می سوزاند.

* روش قبلی برای از بین بردن موهای زائد:

از آنجایی که لیزر موهای زائد یک روش کاهش دائمی موهای زائد تا حدود 90 درصد است، روشی که قبل از لیزر موهای زائد برای از بین بردن موهای زائد استفاده می‌کردید، برای نتایج لیزر درمانی موثر است. به عنوان مثال افرادی که برای اصلاح از تیغ استفاده می کردند رشد مو را کاهش ندادند بلکه فقط ساقه مو را تراشیدند، بنابراین با توجه به سلامت فولیکول مو هیچ تداخلی با لیزر درمانی و فولیکول های مو ایجاد نخواهد شد. هدف گیری پرتو لیزر از طرفی اگر فردی از موم یا اپیلاسیون و روش‌های مشابه استفاده کند و از آنجایی که این روش‌ها منجر به برداشتن مو از ریشه می‌شود و موها برای مدت طولانی رشد نمی‌کنند، موها نمی‌توانند رشد کنند. شناسایی با کمک نور لیزر در نتیجه، جلسات لیزر درمانی می تواند طولانی تر باشد.

با این حال، کسانی هستند که با وجود سال ها اپیلاسیون و اپیلاسیون، به نتایج فوری از لیزر موهای زائد دست یافته اند، زیرا موهایشان آسیب دیده است و اصلاً موهای جدیدی رشد نمی کند. بنابراین توصیه می شود تا یک ماه قبل از شروع لیزر موهای زائد از اپیلاسیون، اپیلاسیون یا نخ استفاده نکنید و فقط نواحی مورد نظر را بتراشید تا ریشه های مو با نور لیزر دیده شود.


[ بازدید : 112 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

آهنگ جدید سالار عقیلی به نام ایران ای صدای سرخ آزادی

يکشنبه 15 بهمن 1402
10:12
حاشیه پرداز

متن آهنگ سالار عقیلی ایران ای صدای سرخ آزادی

ای ﺟﺎن و ای ﺟﺎﻧﺎن ﻣﻦ ای ﻋﺸﻖ ﺟﺎوﻳﺪان ﻣﻦ ﻧﺎﻣﺖ ﻃﻨﻴﻦ اﻧﺪاز ﺷﺪ اﻳﺮان ﻣﻦ اﻳﺮان ﻣﻦ

ﺗﺎرﻳﺦ از روز ازل ﺷﻌﺮی ﻛﻪ ﻣﻴﺨﻮاﻧﺪ ﺗﻮﻳﻰ آن ﺳﻮی ﺑﺮد و ﺑﺎﺧﺖ ﻫﺎ ﻧﺎﻣﻰ ﻛﻪ ﻣﻴﻤﺎﻧﺪ ﺗﻮﻳﻰ

اﻳﺮان ﺑﺎ ﺗﻮ ﻫﻢ ﭘﻴﻤﺎن ﺷﺪن زﻳﺒﺎﺳﺖ ﻋﺸﻖ ﻧﻮ در ﺳﻴﻨﻪ ﭘﺮﺟﺎﺳﺖ ﺑﺎ ﺗﻮ ﻓﺮدا ﺷﻜﻞ ﻳﮏ روﻳﺎﺳﺖ

اﻳﺮان ای ﺻﺪای ﺳﺮخ آزادی ﻋﺎﺷﻘﻰ را ﻳﺎد ﻣﺎ دادی ﺑﺎ ﺗﻮ ﻫﺴﺘﻢ در ﻏﻢ و ﺷﺎدی

ﺑﺎﻳﺪ ﻛﻪ در ﻫﻴﺎﻫﻮ ﮔﻞ ﻛﺮد ﭼﻮن ﺳﻴﺎوش ﻗﻘﻨﻮس ﻣﻴﺘﻮان ﺷﺪ در ﺷﻌﻠﻪ ﻫﺎی آﺗﺶ

در ﭘﻴﭻ و ﺗﺎب ﻃﻮﻓﺎن درﻳﺎی ﺳﺮﺑﻠﻨﺪﻳﻢ از ﻣﻮج ﻫﺎ ﺑﭙﺮﺳﻴﺪ ﺑﺎ ﺻﺨﺮه ﭼﻨﺪ ﭼﻨﺪﻳﻢ

ﺑﻌﺪ از ﻫﺰار و ﻳﮏ ﺷﺐ ﺑﺎ ﻫﻤﺘﻰ دوﺑﺎره در ﺻﺤﻨﻪ ﻣﻴﺪرﺧﺸﻴﻢ ﺑﺎ ﻳﺎزده ﺳﺘﺎره

اﻳﺮان ﺑﺎ ﺗﻮ ﻫﻢ ﭘﻴﻤﺎن ﺷﺪن زﻳﺒﺎﺳﺖ ﻋﺸﻖ ﻧﻮ در ﺳﻴﻨﻪ ﭘﺮﺟﺎﺳﺖ ﺑﺎ ﺗﻮ ﻓﺮدا ﺷﻜﻞ ﻳﮏ روﻳﺎﺳﺖ

اﻳﺮان ای ﺻﺪای ﺳﺮخ آزادی ﻋﺎﺷﻘﻰ را ﻳﺎد ﻣﺎ دادی ﺑﺎ ﺗﻮ ﻫﺴﺘﻢ در ﻏﻢ و ﺷﺎدی

اﻳﺮان


https://musicdel.ir/single-tracks/86393/


[ بازدید : 73196 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

چه نوع شیشه گوشی؟ بهترین محافظ صفحه گوشی چیست؟

شنبه 14 بهمن 1402
10:39
حاشیه پرداز


گلس تلفن همراه یکی از مهم ترین لوازم جانبی تلفن همراه است که همه ما پس از خرید تلفن همراه به آن دست پیدا می کنیم. حتی اگر صفحه نمایش تلفن های همراه هر روز قوی تر می شود، سقوط و ضربه ها همچنان می تواند به آنها آسیب برساند. بنابراین، آیا خرید محافظ صفحه نمایش گوشی، محافظ صفحه شیشه ای یا پلاستیکی به شما توصیه می شود؟ کدام بهترین است؟ چه کلسی بخرم؟



بسیاری از ما عادت داریم که انواع محافظ های صفحه نمایش را شیشه ای بنامیم و فکر می کنیم که انواع عینک های گوشی محدود به محافظ صفحه نمایش شیشه ای است. اما شیشه همانطور که از نامش پیداست از شیشه ساخته شده و سخت و غیر قابل انعطاف است. این در حالی است که انواع دیگر محافظ های صفحه از پلاستیک یا سرامیک ساخته شده و دارای عملکردهای مختلفی از جمله انعطاف پذیری، ضد خش و ... هستند.

بهترین عبارت صحیح برای استفاده برای هر یک از این دو نوع محصول محافظ صفحه نمایش شیشه ای و محافظ صفحه پلاستیکی است. در زیر ویژگی های ساختاری و رفتار هر یک از این محافظ های صفحه نمایش را با هم بررسی می کنیم.

عینک: اگر به این فکر می کنید که محافظ صفحه شیشه ای بخرید یا پلاستیکی، باید در نظر داشته باشید که شیشه نشکن و پلاستیک است. با این حال، اگر شفافیت صفحه برای شما مهم است یا احتمال دارد گوشی شما از بین برود، انواع مختلف عینک های گوشی می توانند بیشتر به شما کمک کنند.

چالش ها و مسائل

آنها معمولا ضخیم تر هستند

آنها انعطاف پذیر نیستند

می توان آنها را شکست و خورد

یک ترک کوچک در شیشه به مرور زمان افزایش می یابد

فواید

نصب آنها راحت تر است

آنها محافظت بهتری در برابر ضربه دارند

در برابر خراش مقاومت می کنند

دوام بیشتری دارند.

کیفیت تصویر را کاهش نمی دهند

حس لامسه بهتری دارند

آیا شیشه شکسته بی کیفیت است؟

فراموش نکنیم که محافظ صفحه یکی از لوازم مصرفی است و هدف از نصب آن جلوگیری از ضربه زدن به صفحه نمایش است نه شکستن آن. ما در واقع شیشه ای نصب می کنیم که در صورت برخورد شدید به جای صفحه نمایش، شیشه را بشکند.

بنابراین شکستگی شیشه به معنای بد بودن کیفیت نیست.

محافظ صفحه پلاستیکی – این دسته از محافظ های صفحه قطعا شکنندگی شیشه را ندارند و انعطاف پذیر هستند. اگر فکر می کنید گوشی شما کمی لمس می شود و بیشتر مستعد خراش است، محافظ های پلاستیکی صفحه نمایش انتخاب بهتری برای شما هستند.

معایب

نصب آنها بسیار پیچیده است

از گوشی شما در برابر ضربه شدید محافظت نمی کند.

شفافیت شیشه را ندارند

خوبه

لاغر و لاغر هستند

آنها به طور کلی انعطاف پذیر هستند و نمی شکنند

مناسب برای محافظت در برابر خط و خش

آنها به طور کلی دارای خواص خود درمانی هستند

ارزان تر هستند

آیا محافظ صفحه نمایش انعطاف پذیر می تواند از ضربه جلوگیری کند؟

از آنجایی که محافظ صفحه پلاستیکی سخت نیست، از هیچ ضربه ای جلوگیری نمی کند. گفتن اینکه این محافظ ها نرم و بادوام هستند، بخشی از طراحی TPU است و برای گوشی چندان مفید نیست.

بنابراین بهتر است تنها در صورتی از آنها استفاده کنید که نگران خراشیدگی صفحه نمایش هستید.

هیچ کس نمی تواند به شما بگوید که کدام محافظ صفحه برای گوشی شما مناسب است. و خودت باید تصمیم بگیری اما اگر با مشخصات گوشی موبایل خود آشنا هستید و می دانید که صفحه نمایش گوریلا گلس دارد یا خیر، می توانید به راحتی از محافظ صفحه پلاستیکی استفاده کنید.

اگر نمی دانید گوشی شما گوریلا گلس دارد یا خیر، مقاله ۱۰ نکته ای که باید در مورد گوشی خود بدانید اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار می دهد.

تا اینجا متوجه شدیم که انواع عینک گوشی تنها به محافظ صفحه نمایش شیشه ای محدود نمی شود، محافظ صفحه نمایش انواع مختلفی دارد که هر کدام ویژگی های منحصر به فردی دارند.

از آنجایی که انواع این عینک بسیار زیاد است و برخی از آن ها در کنار هم عملکردهای زیادی دارند، تصمیم گرفتیم آنها را بر اساس نوع و سطح پوشش از هم جدا کنیم.

انواع گلس گوشی ارتینگز از نظر جنس و مقاومت

شیشه یخ

عینک های گرد یکی از محبوب ترین عینک های گوشی هستند و تقریبا تمامی عینک هایی که در بازار می بینید در این دسته قرار می گیرند. بسیاری از افراد این نوع محافظ صفحه گوشی را انتخاب می کنند زیرا می دانند که شیشه ای است و دوام بیشتری دارد. توجه داشته باشید که شیشه های گرد اغلب چند لایه هستند که باعث ضخامت بیشتر آنها می شود.

چربی و اثر انگشت: این عینک ها معمولا اثر انگشت و گرد و غبار روی خود را جذب می کنند.

وضوح و شفافیت: کیفیت صفحه نمایش گوشی با این عینک تغییر چندانی نمی کند. اما معمولاً نور را منعکس می کنند و استفاده از تلفن در زیر نور شدید خورشید دشوار است. مگر اینکه مشخصات آن ها نشان دهد که ضد تابش نور هستند.

انعطاف و دوام: همانطور که گفتیم محافظ صفحه شیشه ای انعطاف پذیر نیست و ممکن است آسیب ببیند. یکی دیگر از مزایای شیشه سکوریت مقاوم بودن آن در برابر مواد شیمیایی است.

محافظ صفحه نمایش نانو سرامیکی

سوال همیشگی این است: شیشه بهتر است یا شیشه سرامیکی؟

این شیشه ها که به آنها محافظ تلفن همراه نیز می گویند از سیمان ساخته شده اند و چیزی بین شیشه و پلاستیک هستند. انعطاف پذیری آنها به اندازه عینک های ایمنی پلاستیکی انعطاف پذیر نیست، اما انعطاف پذیرتر از عینک هستند. برای درک بهتر انعطاف‌پذیری این محافظ‌ها، تصور کنید که اگر دو سر را کنار هم قرار دهید، نمی‌شکنند، اما اگر زیاد فشار بیاورید، ممکن است بشکنند.

گریس و اثر انگشت: این نوع شیشه موبایل عمدتا به عنوان محافظ صفحه اثر انگشت شناخته می شود. با این حال، برخی از مدل ها ممکن است این نقص را داشته باشند.

شفافیت و وضوح. با داشتن محافظ صفحه سرامیکی دیگر نگران کیفیت پایین صفحه نمایش گوشی خود نباشید. اما اکثر مدل های آن مشکل انعکاس نور را دارند.

انعطاف و استحکام: همانطور که گفتیم، این محافظ نسبت به شیشه انعطاف پذیرتر است، اما باز هم می توان آن را شکست. با این حال، استحکام و مقاومت آن در برابر خراش و ضربه، اگر بهتر از شیشه نباشد، برابر است.


[ بازدید : 1504 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

۷ اصل مهم برای انتخاب یک سالن زیبایی خوب

سه شنبه 3 بهمن 1402
20:48
حاشیه پرداز


در میان بسیاری از سالن‌های زیبایی و آرایشگاه‌هایی که در سطح شهر وجود دارند، یافتن یک سالن زیبایی خوب و عالی که خدمات باکیفیت ارائه می‌دهد یک مهارت است. مهارتی که قصد داریم در این آموزش به شما آموزش دهیم تا از این پس در هر کجا که هستید به راحتی یک آرایشگاه خوب و با کیفیت پیدا کنید و از خدمات عالی او بهره مند شوید. با تحصیل در ایران همراه باشید.

راه های زیادی برای انتخاب یک سالن زیبایی خوب وجود دارد. مشاوره در مورد مسائل بهداشتی، رفتار حرفه ای کارگران، مهارت آرایشگران، کیفیت محصولات و مواد مصرفی، محیط خوب و .... اگر تمام این روندها را در آرایشگاه ها و آرایشگاه های درجه یک تحلیل کنیم، به همان ویژگی هایی می رسیم که در اکثر آنها ظاهر می شود.

بر همین اساس سعی شده است ابتدایی ترین و مهم ترین اصولی که یک سالن زیبایی عالی باید رعایت کند را بیان کنیم.

چگونه یک سالن خوب پیدا کنیم؟

بزرگ و کوچک، زن و مرد، پیر و جوان، همه دوست دارند به آرایشگاه بروند تا از کیفیت کار آنجا مطمئن شوند. به همین دلیل بسیاری از آرایشگاه های خوب مشتریان دائمی دارند. بسیاری از مشتریانی که از کیفیت کار در سالن راضی هستند ترجیح می دهند به جای کاوش در سالن های جدید که ممکن است به کار آسیب برساند و انجام موهای خود را برای تکنسین بی خطر نگه دارند، به سالن خوب معمولی خود مراجعه کنند.

در شهر بزرگی مثل تهران هزاران سالن زیبایی دایر هستند. پیدا کردن یک "سالن زیبایی در تهران" که در آن احساس آرامش کنیم کار دشواری به نظر می رسد. در صفحه بعد تعدادی از بهترین آرایشگاه های تهران را معرفی کرده ایم.

با این حال در زیر می خواهیم به هفت اصل مهم اشاره کنیم که بر اساس آنها می توان متوجه شد که چگونه یک سالن زیبایی خوب پیدا کنیم تا بتوانیم مشتری دائمی خود شویم.

اصل اول: کیفیت و مهارت آرایش با یک میکاپ آرتیست ماهر

اولین و مهمترین اصل در انتخاب یک سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه خانه عروس خوب، خود آرایشگر است. یک آرایشگر آموزش دیده با کمترین تلاش می تواند بهترین کار را برای شما انجام دهد. این بدان معنا نیست که آرایشگر بدون هیچ گونه مواد و ابزاری معجزه کند. شما باید به خوبی از اثرات مواد و ابزار با کیفیت و نتایج استفاده از آنها آگاه باشید.

اما فرض کنید آرایشگاهی با بهترین تجهیزات، مواد، کارگران و... وجود داشته باشد، اما فاقد مهارت و توانایی لازم برای یک آرایشگر باشد. آیا نتیجه خوب خواهد بود؟ او خوب فکر می کند؛ نه بدون مهارت، حتی بهترین ابزار کار نمی کند.

به همین دلیل در حالی که ابزار و مواد باکیفیت بسیار مهم است، مهارت آرایشگر در استفاده از این ابزار بهترین نتیجه را به شما خواهد داد.

بنابراین، هنگام انتخاب یک سالن زیبایی خوب، اولین اصل، انتخاب یک آرایشگر متخصص است.

اصل دوم حفظ نظافت و بهداشت محیط و سالن زیبایی است

آرایشگاه ها مکان هایی هستند که تماس مستقیم با پوست و موی ما دارند. پوست و مو حساس ترین اعضای بدن هستند و محافظت از آنها بسیار مهم است. بنابراین نظافت و بهداشت در محیط آرایشگاه اهمیت مضاعفی دارد.

خوب است کیف مخصوصی داشته باشید که بتوانید برخی از وسایل شخصی خود را در آن حمل کنید می توانید یک برس مو، چند ست و چیزهای دیگری که می توانید هنگام رفتن به آرایشگاه با خود ببرید.

اما اگر به دلایلی نتوانستید یا نخواستید چیزی را با خود به آرایشگاه ببرید، حتما به نحوه ضدعفونی ابزار توسط آرایشگر دقت کنید. شستشو و ضدعفونی مداوم ابزار و سطوح توسط کارکنان آرایشگاه به حفظ سلامت مشتریان کمک می کند.

تهویه مناسب هنگام استفاده از مواد شیمیایی و تمیز نگه داشتن محیط مو از دیگر نکات مهمی است که باید در نظر گرفته شود.

اصل سوم: مدیریت زمان و وعده های خوب به مشتریان آرایشگاه

گاهی اوقات فرآیند کاری مشتری به دلایل مختلف بیش از حد معمول طول می کشد. گاهی اوقات این مشکل اجتناب ناپذیر و قابل درک است; با این حال، اگر مشکل ماهیت رویه ای دارد، ممکن است بخواهید در مورد رفتن به سالن تجدید نظر کنید.

زمان و زمان بندی از عوامل بسیار مهم در هر شغلی هستند. فرقی نمی کند معلم باشید یا آرایشگر، دانش آموز یا فروشنده لباس. نگرش مثبت شما باعث ایجاد افراد، همکاران، مشتریان و غیره می شود. بهش اعتماد کن

قبلا هم گفتیم که یک آرایشگر مجرب می تواند با حداقل امکانات به نتایج قابل قبولی دست یابد. آرایشگر ماهر حتی با تجربه ای که به دست آورده می تواند زمان خود و مشتری را به خوبی مدیریت کند و کار را به موقع تحویل دهد.

اخلاق خوب و مدیریت صحیح آرایشگاه باعث صرفه جویی در وقت شما می شود و به راحتی می توانید بعد از آرایشگاه برنامه ریزی کنید و به برنامه های دیگر خود برسید.

اصل چهارم: استفاده از وسایل زیبایی مناسب و مدرن در سالن زیبایی

پیشرفت تکنولوژی زندگی را آسان تر می کند و کیفیت فعالیت ها را بهبود می بخشد. یک سالن زیبایی خوب نیز از این ویژگی پیشرفت تکنولوژی برای بهبود کیفیت فعالیت های خود استفاده می کند.

استفاده از تجهیزات آرایشی مناسب و مدرن باعث آسیب احتمالی کمتر مشتری و آرایشگر می شود. تجهیزات پیشرفته از آخرین علم و نتایج استفاده می کنند تا در حفظ سلامت افراد موثرتر باشند.

به همین دلیل استفاده از فناوری های روز در یک آرایشگاه خوب می تواند منجر به بهبود خدمات و رضایت مشتریان شود. استفاده از تجهیزات مدرن برای تحت تاثیر قرار دادن مشتریان یا مدیریت بالاتر نیست. تجهیزات مناسب برای نیازهای هر سالن نشانه قدردانی مشتری است.

پس بهتر است وقتی به سالن زیبایی می روید، علاوه بر خدمات خوب، از چه ابزار و وسایلی استفاده می کنند و چقدر به فکر ارائه کمترین خدمات به شما هستند.

اصل پنجم: ارائه انواع خدمات مراقبتی و زیبایی در آرایشگاه

با شنیدن نام یک سالن زیبایی یا آرایشگاه، اغلب خدمات کوتاه کردن مو و آرایش صورت به ذهن شما خطور می کند. اما این تصویر برای سالن امروز مناسب نیست. امروزه اکثر آرایشگاه ها خدمات مختلفی را ارائه می دهند.

اصلاح و کوتاه کردن مو از ابتدایی ترین خدمات آرایشگری است. و این با وجود این واقعیت است که یک سالن زیبایی خوب نه تنها خدمات اولیه را ارائه می دهد. مثال‌های زیر به فعالیت‌های ارائه‌شده توسط بهترین و موفق‌ترین آرایشگاه‌ها اشاره دارد.

خدمات ناخن; از جمله پیوند و ترمیم، مانیکور، پدیکور و موارد دیگر.

خدمات مو؛ از جمله برس، نان، اکستنشن، کوتاه و...

انواع خدمات رنگ مو

خدمات ترمیم و ترمیم مو

خدمات گریم

خدمات پوست و زیبایی؛ از جمله ماساژ، انواع ماسک و...

خدمات تخصصی ابرو و مژه; اصلاح، میکرو بیلد، کاشت مژه، لیفت مژه و لمینت و غیره.

خدمات برش و اپیلاسیون بدن و...

خدمات تاتو

و…

هر سالن زیبایی بسته به نیاز و ترجیحات خود همه یا برخی از انواع خدمات فوق را ارائه می دهد. با علم به اینکه هر یک از خدمات فوق تخصص جداگانه ای است. یک سالن زیبایی درجه یک از بهترین متخصصان در هر زمینه کمک می گیرد تا بهترین و تخصصی ترین خدمات زیبایی و آرایش را به شما ارائه دهد.

اصل ششم: فضایی آرام، با دکوراسیون مجلل در سالن زیبایی داشته باشید

تاثیر آرایش بر درآمد سالن های زیبایی بر کسی پوشیده نیست. همه ما عاشق یک فضای باز خوب با دکوراسیون سرگرم کننده هستیم. هر خدمات سالن زیبایی بیش از یک ساعت طول می کشد. چه کسی می خواهد یک ساعت یا بیشتر در یک محیط تاریک بسته بدون نوشیدنی صبر کند؟

هر چه محیط یک آرایشگاه خوب شاداب، زیبا و آرامش بخش باشد، تاثیر بهتری روی مشتریان خواهد داشت. این تاثیر مثبت بر روی مشتریان باعث می شود که مشتری سالن زیبایی را به سالن های دیگر ترجیح دهد. البته این مشکل بر درآمد سالن های زیبایی نیز تاثیر می گذارد.

اصل هفتم: در یک آرایشگاه خوب کادری منظم و خوش برخورد داشته باشید

اولین مورد از هفت معیار مهم برای انتخاب یک آرایشگاه خوب را ذکر کرده ایم: حضور یک آرایشگاه حرفه ای و حرفه ای. آخرین مرحله در دسترس بودن کادر مجرب و حرفه ای است. مشتریان سالن زیبایی نه تنها شامل مو، ابزار و تجهیزات و محیط اطراف می شوند. شما مستقیماً با کارکنان سالن زیبایی در ارتباط هستید.

به همین دلیل کارکنان منظم و با تجربه نقش مهمی در رضایت مشتری دارند. پرسنل حرفه ای و خوش برخورد می توانند زمان انتظار مشتریان را به بهترین شکل به اوقاتی مفرح و لذت بخش تبدیل کنند تا مشتری با احساس خوبی در خدمت بماند و با آرامش خاطر و شادی سالن را ترک کند.

نتیجه این نگرش حرفه ای و زیبای آرایشگاه افزایش تعداد مشتریان یک آرایشگاه خوب، محبوبیت آن در بین مردم و در نهایت درآمد مناسب و عالی برای پرسنل سالن زیبایی خواهد بود.

۷ اصل مهم برای انتخاب یک سالن زیبایی خوب

در این مقاله سعی می کنیم 7 اصل مهم برای انتخاب یک سالن زیبایی خوب را به شما بگوییم. اگرچه ممکن است معیارهای انتخاب آرایشگاه بسیار بیشتر از این هفت معیار باشد; اما ما سعی کرده ایم خلاصه ای از تمامی ویژگی های موثر در انتخاب یک سالن زیبایی خوب را به کوتاه ترین و کاربردی ترین روش برای شما داشته باشیم. امیدواریم مطالعه این مقاله به شما کمک کند مدل موی مورد نظر خود را به راحتی انتخاب کنید.


[ بازدید : 126 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

معرفی لپ تاپ Lenovo IdeaPad Gaming 3 15IAH7

سه شنبه 3 بهمن 1402
19:09
حاشیه پرداز


لپ تاپ Lenovo ideapad 3 i7 12th gen 3050 ti یکی از جدیدترین محصولات لنوو برای کسانی است که می خواهند لپ تاپ مخصوص بازی بخرند و انواع بازی ها را با بالاترین تنظیمات گرافیکی روی کامپیوتر خود اجرا کنند. استفاده از پردازنده نسل دوازدهم Core i7 در کنار کارت گرافیک قدرتمند RTX 3050 Ti و 16 گیگابایت حافظه رم تنها بخشی از ویژگی های سخت افزاری دستگاه آینده است. قیمت لپ تاپ لنوو به همراه مشخصات و سایر جزئیات را می توانید در فروشگاه دیجی چه مشاهده کنید.

کیفیت طراحی و ساخت

لپ تاپ Lenovo Ideapad Gaming 3 15IAH7 بدنه ای بزرگ با ضخامت نسبتاً بالایی دارد و استفاده از پلاستیک فشرده به عنوان ماده اصلی در تولید آن، مقاومت بالای این لپ تاپ را در برابر هر ضربه و فشاری تضمین می کند. با این حال، وزن این لپ تاپ در حدود 2.3 کیلوگرم است و آنقدر که به نظر می رسد سنگین نیست. ضخامت صفحه نمایش در طرفین نازک است، اما می توانید حاشیه نسبتاً ضخیمی را در بالا و پایین مشاهده کنید. همچنین چند پورت مهم در قسمت پشتی تعبیه شده است تا سیم های اضافی در هنگام بازی در راحتی شما اختلال ایجاد نکنند. لنوو از یک سیستم خنک کننده پیشرفته برای لپ تاپ بازی استفاده کرده است تا جریان هوای مطلوب را تضمین کند. برای برجسته کردن این طرح، شیرهای حرارتی رنگی متفاوت از بدنه اصلی دارند تا توجه شما را به خود جلب کنند. از طرفی نور پس زمینه صفحه کلید نه تنها ظاهر دستگاه را جذاب می کند، بلکه به شما کمک می کند تا در محیط های تاریک بدون هیچ مشکلی بازی کنید. از نکات قابل توجه در طراحی کیبورد می توان به طراحی کلیدهای جهت دار اشاره کرد که ابعاد بزرگی دارند و در فاصله کمی از کلیدهای دیگر قرار دارند. طراحی خوبی که بازیکنان دوست دارند.

مشخصات لپ تاپ Lenovo IdeaPad Gaming 3-15IAH7

مهم ترین ویژگی فنی لپ تاپ IdeaPad Gaming 3 15IAH7 استفاده از پردازنده قدرتمند Core i7-12700H است; پردازنده ای با 14 هسته و 20 رشته با کلاک 2.3 گیگاهرتز که در حالت توربو به 4.7 گیگاهرتز می رسد تا بتوانید همه چیز را در کمترین زمان ممکن انجام دهید. مهندسان لنوو 16 گیگابایت حافظه رم DDR4 با گذرگاه 3200 مگاهرتز را نیز برای این دستگاه در نظر گرفتند تا امکان اجرای همزمان نرم افزارها و انجام کارهای مختلف با کمترین تأخیر وجود داشته باشد. علاوه بر این می توانید اطلاعات خود را در حافظه جامد 512 گیگابایتی ذخیره کنید و از سرعت بالای خواندن و نوشتن اطلاعات لذت ببرید. ویژگی های لپ تاپ Lenovo Ideapad Gaming 3 15IAH7 به همین جا ختم نمی شود. کارت گرافیک RTX 3050 Ti با 4 گیگابایت حافظه GDDR6 در کنار شماست تا بتوانید در تمام طول روز با تنظیمات گرافیکی بالا بازی ها را اجرا کنید. یک پنل 15.6 اینچی LED-backlit IPS با رزولوشن 1920 در 1080 برای نمایش تصاویر استفاده می شود، بنابراین همه چیز با کیفیت بالا نمایش داده می شود. این صفحه نمایش از نرخ رفرش 120 هرتز نیز پشتیبانی می کند، بنابراین هر حرکت روی صفحه نمایش روان است.

ویژگی های دیگر

با توجه به طراحی فنی لپ تاپ Lenovo ideapad gaming 3 i7 12th gen 3050 ti، دارای پورت HDMI 2.0، شبکه، ورودی برق و پورت USB-C 3.2 Gen 2 برای پشتیبانی از فناوری های مختلف مانند Thunderbolt 4، Display Port 1.4 و power است. . فناوری Delivery 3.0 نصب شده در پشت مانیتور، میز شما را ساکت تر از همیشه می کند. علاوه بر این، دو پورت USB 3.2 و جک هدفون در کناره آن وجود دارد که اتصال هر دستگاهی را به لپ تاپ آسان و راحت می کند. اگر نگران سرعت شارژ هستید، می خواهم به شما بگویم که لپ تاپ Lenovo IdeaPad Gaming 3-15IAH7 از یک باتری 3 سلولی 45 وات ساعتی استفاده می کند که می تواند تا 7 ساعت دوام بیاورد. سیستم صوتی Nahimic لنوو، میکروفون قدرتمند، وای فای 6، وب کم با کلید حریم خصوصی و بلوتوث نسخه 5.0 از دیگر ویژگی های قابل توجه لپ تاپ Lenovo Ideapad Gaming 3 هستند.

Lenovo IdeaPad Gaming 3 قیمت 12700h rtx 3050 ti

به دلیل استفاده از پردازنده نسل دوازدهم اینتل و کارت گرافیک RTX 3050 Ti، قیمت لپ تاپ Lenovo Ideapad Gaming 3 بالاتر از سایر محصولات رایج لنوو در بازار است، اما این دستگاه به همان اندازه دستگاه پردازشی قدرتمند و کاملی است. این بازی روز مسابقه در نظر گرفته می شود. با بررسی لیست قیمت لپ تاپ تکنولایف می توانید سایر برندهای لپ تاپ با کانفیگ های مشابه را مشاهده کنید. برای اطلاع از قیمت لپ تاپ لنوو با ما تماس بگیرید.


فروش لپ تاپ لنوو i7 16 گیگ رم 512 گیگ ssd

از آنجایی که لنوو در محصولات جدید خود از جدیدترین قطعات سخت افزاری پرقدرت استفاده می کند، گیمرها، مهندسان و طراحان نیز می توانند از این لپ تاپ ها برای کارهای سخت تری مانند ویرایش ویدئو یا طراحی صنعتی استفاده کنند. اگر قبل از خرید سوالی دارید، با مرکز تماس ما تماس بگیرید یا از طریق چت بپرسید.


[ بازدید : 3530 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

سالن های زیبایی

يکشنبه 1 بهمن 1402
20:13
حاشیه پرداز

مشکل سالن های زیبایی روز به روز در حال افزایش است. به خصوص در دوران کرونا، بسیاری از افراد سالن های زیبایی خود را به درستی مدیریت نکردند و تمام مشتریان خود را از دست دادند.

به عنوان مدیر سالن زیبایی، باید آموزش های لازم را در حرفه خود بگذرانید و روزانه خود را به روز کنید. اکثر زنان شاغل در صنعت زیبایی معتقدند که باید خود را فقط در زیبایی به روز کنند، اما این یک اشتباه بزرگ است.

چه بهترین آرایشگر و چه بهترین مانیکوریست در ایران، باید اصول کسب و کار خود را بدانید.

اصول تجارت به چه معناست؟ یعنی باید یاد بگیرید که چگونه بازاریابی، تبلیغات، جذب مشتری و... را به صورت پایه انجام دهید تا کارآمدی بیشتری داشته باشید. در این مقاله 14 مشکل پیش روی سالن های زیبایی را به شما معرفی می کنیم و راه حل رهایی از آنها را به شما می گوییم.

14 مشکلی که باعث از کار افتادن سالن زیبایی می شود

قبل از اینکه به 14 مورد بپردازیم، باید بگوییم که اکثر خانم ها این موارد را جزئی از مشکلات اصلی سالن نمی دانند و به دنبال راه حلی برای حل مشکلات نمی گردند. اگر برنامه ریزی نداشته باشید، کم کم کسب و کارتان را از دست خواهید داد.

انضباط شخصی و تجاری

نظم و انضباط تمرین عادات و مهارت ها برای انجام یک کار خاص است و به عنوان یک مدیر سالن زیبایی حرفه ای باید هم نظم شخصی و هم حرفه ای داشته باشید.

یک مدیر حرفه ای تمام موارد زیر را در سالن خود در نظر می گیرد:

1- تمرین انضباط: تمرین; نظارت مستمر؛ ارزیابی و پاداش دادن به کارکنان برای نظم و انضباط.

- آموزش صرفه جویی در زمان، آموزش استفاده صحیح از زمان به ویژه در زمینه آماده سازی سالن و جلسات با مدیران و کارکنان سالن های زیبایی.

3- به زیبایی و احترام به ظاهر توجه کنید و از لباس کار مناسب در سالن زیبایی استفاده کنید.

اینستاگرام و بازاریابی سایت

امروزه 70 درصد از مردم از طریق اینستاگرام و 30 درصد از طریق گوگل سالن زیبایی پیدا می کنند. این به این معنی است که حضور آنلاین شما یکی از مهمترین چیزهایی است که باید روی آن سرمایه گذاری کنید. یعنی به دلیل رقابت زیاد بین رقبا، ارسال مطالب ساده و معمولی فعالیت خاصی محسوب نمی شود و مشتری را جذب نمی کند، بنابراین باید آموزش های لازم را در زمینه بازاریابی اینستاگرامی فرا بگیرید و نحوه ارائه محتوای خوب را بیاموزید.

روش انتخاب پرسنل

منابع انسانی و استخدام برای هر کسب و کاری حیاتی است. شما نمی توانید به تنهایی به عنوان مدیر سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه خانه عروس موفق شوید، اما داشتن یک پرسنل عالی و یک تیم قوی برای سالن زیبایی شما، شما را به موفقیت نزدیک می کند.

ممکن است تعجب کنید که چگونه می توان نیروی کار متخصص و وفادار را جذب کرد؟ این درست است که امروزه در 90 درصد سالن های زیبایی جذب پرسنل یک دغدغه است. اما نگران نباشید، جذب نیروهای واجد شرایط نیاز به یک فرآیند اساسی دارد که ما در مرکز آموزش کسب و کار آلفا به شما آموزش خواهیم داد.

روش انعقاد قرارداد با پرسنل.

بسیاری از افراد زمانی که می خواهند برای سالن خود پرسنلی استخدام کنند، سالن های زیبایی را مدیریت می کنند. آنها هیچ اطلاعاتی در مورد اصول استخدام کارمند ندارند و نمی دانند چگونه با کارمندان خود قرارداد ببندند.

قرار ملاقات با پرسنل مورد نظر بر اساس اصول و قوانینی است که باید تمام حقایق را یاد بگیرید و اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشید تا در آینده با مشکل مواجه نشوید.

روش وفاداری شخصی

پس از امضای قرارداد قانونی و اخلاقی با کارمندان خود، نباید کارمندان خود را تنها بگذارید. کارکنان سالن شما باید آموزش های لازم را از مدیریت سالن زیبایی دریافت کنند. نکات کاری و اخلاقی را برای او توضیح دهید و برای کارمندان خود پاداش و مشوق در نظر بگیرید. فقط استخدام کارمندان کافی نیست. چند کار ضروری وجود دارد که باید انجام دهید تا کارکنان به شما و سالن شما متعهد باشند.

آموزش اخلاق حرفه ای برای مدیران و کارکنان

همانطور که در بحث در مورد مشارکت کارکنان اشاره کردیم. برای حفظ کارمندان خود باید چند قدم بردارید. یکی از مهمترین وظایف یک سالن زیبایی پس از ارائه خدمات مناسب به مشتریان، آموزش پرسنل است. سعی کنید جلسات هفتگی را در سالن خود برگزار کنید و اصول رفتار محترمانه را با مدیر و مشتریان آموزش دهید. از دغدغه ها و چالش های کارمندان خود آگاه باشید، این به شما کمک می کند تا به تدریج تمام مشکلات سالن خود را کاهش دهید. آموزش و برگزاری جلسات برای کارکنان باعث دانش و حرفه ای شدن آنها می شود.

ارزش پایه

گاهی اوقات افراد بر این باورند که اگر قیمت پایینی برای خدمات خود ارائه دهند، جذب مشتری بالایی خواهند داشت و می توانند به سرعت درآمد بالایی کسب کنند، اما این یک اشتباه بزرگ برای تجارت شما است. شما باید اصول قیمت گذاری را برای هر خدمتی که ارائه می دهید یاد بگیرید و طبق اصول پیش بروید.

بسیاری از سالن های زیبایی این موضوع را بسیار تجربه کرده اند، اگرچه قیمت های پایینی دارند و وقت و انرژی زیادی را صرف مشتری می کنند، اما در نهایت مشتری همیشه به دنبال تخفیف است. برای حل این مشکل، فقط باید قیمت گذاری اولیه را یاد بگیرید و خدمات عالی به مشتریان ارائه دهید.

اصول کار تیمی

تعریف درست و درست از تیم این است که همه افراد حاضر در سالن برای رسیدن به یک هدف خاص تلاش می کنند و به یکدیگر کمک می کنند.

پس چه در مقام پرسنل و چه مدیر باشید، باید اصول کار تیمی را یاد بگیرید و به این نکته توجه کنید که ساختن یک تیم قوی برای سالن به شما کمک می کند تا سریعتر به موفقیت بزرگ دست یابید که هم مزیت سالن است. مدیر و کارکنان اتاق غذاخوری

اصول مدیریت سالن های زیبایی

در این مقاله بیشتر در مورد پرسنل و مشتریان صحبت کردیم اما شما به عنوان مدیر سالن زیبایی الگول همه افراد حاضر در سالن خود هستید پس باید حرفه ای ترین و با اخلاق ترین باشید. قبل از اینکه به کارکنان خود شغل و آموزش اخلاقی بدهید، اولین قدم این است که روی خود تمرکز کنید، خود را آموزش دهید، خود را دائماً آموزش دهید و بهترین باشید. وقتی کارمندان را آموزش می دهید اما هیچ یک از آنها را دنبال نمی کنید، کارکنان به حرف شما گوش نمی دهند و آموزش را بی اهمیت می دانند.

روش درست تبلیغات

برای تبلیغات صحیح باید از تمامی ابزارهای موجود برای تبلیغات استفاده کنید. تبلیغات پیامکی و ایمیلی از جمله تبلیغات خوب و متوسط ​​سودآور است.

اکثر سالن های زیبایی به این مشکل توجه چندانی ندارند، اما اگر اصولاً تبلیغات پیامکی را تبلیغ کنید و مشتریان خود را ناراحت نکنید، می توانید نتایج بسیار خوبی از این نوع تبلیغات بگیرید.

به عنوان مدیر و پرسنل سالن زیبایی همیشه کارت ویزیت خود را به همراه داشته باشید و سعی کنید پیامی را روی کارت ویزیت خود بنویسید که برای مخاطبانتان جذاب باشد تا تبلیغاتی که انجام می دهید در کمترین زمان موثر واقع شود.

روش های اساسی و چریکی وفاداری مشتری

تجربه مشتری از احساسات مشتری ناشی می شود. اگر مشتری هنگام تعامل با شما احساس خوبی داشته باشد، می توان گفت که تجربه خوبی برای مشتری ارائه کرده اید. برای اطمینان از تجربه مشتری دلپذیر، نکاتی وجود دارد که باید در طراحی سفر مشتری رعایت کنید. ده ها راه حل و ایده خلاقانه برای استفاده از کارت های هدیه و وفادار کردن مشتریان به سالن شما وجود دارد.

این وفاداری مستلزم دیدن و اعمال آموزش اصولی و چریکی برای وفاداری مشتری است.

چگونه جلوی دوربین خوب صحبت کنیم

همانطور که در مبحث بازاریابی اینستاگرام در مورد محتوا و محتوای ابری صحبت کردیم، باید به این نکته اشاره کنیم که یکی از راه های کمک به جذابیت محتوای خود برای مشتریان، صحبت با مدیر یا اعضای تیم در مقابل دوربین است. . .

اما ممکن است با خود بگویید، نمی دانم یا باور نمی کنم.

برای اینکه بتوانید مانند یک زن قوی و شجاع مقابل دوربین صحبت کنید، باید تمرین کنید و روش صحیح صحبت کردن در مقابل دوربین را با تمرین و تکرار در مدت زمان کوتاهی یاد بگیرید. شما می توانید محتوای عالی برای بازاریابی اینستاگرام خود تولید کنید. در حال انجام.

یکی از تمریناتی که به شما کمک می کند سریعتر به نتیجه برسید این است که جلوی آینه چیزی به خود بگویید و به زبان بدن خود توجه زیادی داشته باشید. خودتان را تصور کنید که در مقابل دوستان و اطرافیانتان به آرامی صحبت می کنید و از آنها بازخورد بگیرید. این به شما کمک می کند تا سریعتر به نتایج عالی برسید.

اصول مدیریت مالی

در مبحث اهمیت حسابداری در سالن زیبایی توضیح دادیم که حضور یک حسابدار یا منشی مجرب تا چه اندازه در روند و پیشرفت کار شما موثر است. پس حتما از سیستم حسابداری برای دریافت و پرداخت منابع مالی سالن خود استفاده کنید و اگر تجربه ای در این کار ندارید، برای مدیریت صحیح قسمت مالی سالن زیبایی خود آموزش ببینید.

روش صحیح مذاکره و فروش

زنان قوی و با استعداد علاقه مند به شروع حرفه ای در صنعت زیبایی.

آنها باید این توانایی را با تمرین و تکرار تقویت کنند. برای شما، مذاکره و فروش حرفه ای یکی از ارکان اصلی است. وقتی در مورد تکنیک های مذاکره و اهمیت مذاکره برای دستیابی به فروش بیشتر صحبت کردیم، این موضوع را به طور کامل برای شما توضیح دادیم.


[ بازدید : 109 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

اهمیت شبکه های اجمتاعی در توسعه کسب و کارها

يکشنبه 1 بهمن 1402
17:48
حاشیه پرداز


در روزگار ما شبکه های اجتماعی از جمله ایتا به بستری مناسب برای فعالیت های تجاری و بازاریابی تبدیل شده اند. اگر جزو اشخاصی می باشید که ایتا را برای کارهای خود انتخاب می کنید، برای ارتقای کانال خود نیاز به تبلیغات در ایتا و افزایش ممبر خواهید داشت که در این یادداشت به طور مفصل به آن اشاره می کنیم.

اهمیت شبکه های اجتماعی در دوران امروز چیست؟

عصر کنونی را دوران شبکه های اجتماعی می دانند، زیرا با گسترش تلفن های هوشمند و اینترنت، استفاده از شبکه های اجتماعی به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی بسیاری از افراد تبدیل شده است.
برخی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی جهان عبارتند از: اینستاگرام، واتس اپ، توییتر، تلگرام، فیس بوک، لینکدین، یوتیوب، تیک تاک و پینترست. این پلتفرم ها در کشور ما نیز محبوب هستند. همچنین شبکه های اجتماعی ایتا، بله، روبیکا و سروش از پرطرفدارترین ها در ایران هستند.
ایتا یک پیام رسان همانند تلگرام می باشد که میلیون ها نفر را به خود جذب کرده است. با نصب اپلیکیشن ایتا روی موبایل خود یا نصب نسخه دسکتاپ روی کامپیوتر و لپ تاپ یا نسخه تحت وب با شماره تلفن می توان عضو ایتا شد.
هر عضو ایتا را یک ممبر می نامند.
پیامرسان ایتا برای آسان کردن ارتباط بین افراد از طریق ارسال پیام های صوتی و تصویری و همچنین راه اندازی کانال و گروه استفاده می شود.
بسیاری از کاربران ایتا در این پلتفرم به فعالیت های روزانه خود مانند ارتباط با دیگران، فعالیت های تجاری و دریافت آموزش و مشاوره و همچنین دنبال کردن اخبار و اطلاعات می پردازند. همچنین کاربران زیادی با ایجاد کانال و گروه به فعالیت های مالی و درآمدزایی می پردازند.

چگونه یک کانال ایجاد می کنید؟

ایجاد کانال و گروه در پلتفرم ایتا به راحتی ممکن می باشد. به سادگی گزینه ایجاد یک کانال یا گروه را از آیکون دایره ای پایین صفحه انتخاب کنید و یک نام و توضیحاتی برای کانال خود انتخاب کنید تا فورا ایجاد شوند.
در صورت تمایل می توانید یک کانال در ایتا ایجاد کنید. اگر کسب و کار صنعتی یا خانگی دارید و کالا و خدمات تولید می کنید یا می فروشید، یا اگر مهارت های مرتبط دارید، می توانید با ایجاد یک کانال، کالا و خدمات خود را عرضه کنید یا به دیگران مشورت دهید. اگر دانش، مهارت، تجربه یا علاقه به فعالیت های عمومی یا تخصصی دارید، می توانید با راه اندازی کانال اطلاع رسانی، آموزشی یا مشاوره، دانسته ها و تجربه خود را در اختیار دیگران قرار دهید و یا با جذب تبلیغات درآمدزایی کنید.
پس از ایجاد کانال، باید برای تولید محتوا و جذب عضو برنامه ریزی کنید. ایجاد محتوای جذاب و مستمر برای مخاطب بسیار مهم است، پس سعی کنید برای کانالتان برنامه بلند مدتی تهیه کنید و محتوایی را که هر روز منتشر خواهید کرد، طبق برنامه، تهیه و منتشر کنید. در این صورت بازدید کننده می داند هر دفعه که وارد کانال شما می شود، یک پست خوب را می بیند، با این کار حفظ مخاطب بیشتر می شود، پست کانال شما را با دوستانشان به اشتراک می گذارد، و همین امر سبب بالا رفتن میزان بازدید و اعضای کانال شما خواهد شد.

بالا بردن دنبال کنندگان کانال و راهکارهای آن

راه های مختلفی برای افزایش دنبال کنندگان کانال ایتا وجود دارد. ممبر فیک ایتا اولین راه حلی است که برای افزایش تعداد ممبر به ذهن برخی افراد می رسد اما بد نیست بدانید که این ممبر وجود ندارد. شما می توانید از طریق تبادل با کانال های دیگر کانال خود را به سایرین معرفی کرده و رایگان ممبر جذب کنید. اما نباید انتظار جذب زیادی داشته باشید. ممبر اجباری روشی دیگر برای افزایش عضویت کانال شماست. به این ترتیب چون اعضا به زور و بدون اجازه به کانال شما اضافه می شوند بازدید کمتری دارند و اغلب از دنبال کردن کانال منصرف می شوند اما با این وجود ممکن است برخی از این اعضا به کانال علاقمند شده و آن را دنبال کنند. برای شروع، می توانید هزار یا دو هزار ممبر اجباری برای کانال خود خریداری کنید.
اکنون نوبت سرمایه گذاری در تبلیغات و ممبر اختیاری می باشد. جذب ممبر اختیاری از طریق تبلیغات می باشد و کاربران پس از دیدن کانال با اختیار عضو می شوند، بنابراین اغلب، مطالب کانال را دنبال می کنند و پستها را مشاهده می کنند و برخی از آنها مطالب را با دیگران به اشتراک می گذارند و از شما خرید می کنند.
شیوه های مختلفی برای تبلیغات ایتا وجود دارد که جذاب ترین آنها تبلیغات پاپ آپ ایتا است. در این شیوه آدرس کانال برای مخاطبان ارسال شده و کانال شما روی گوشی آنها باز می شود و در صورتی که مایل باشند عضو کانال می شوند.


[ بازدید : 830 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]