حاشیه های ترند شده

صالحی‌امیری: متقاضی ریاست دوباره در کمیته ملی المپیک نیستم

سه شنبه 19 فروردين 1399
5:56
حاشیه پرداز

سیدرضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک از روند تحولات و نتایج حاصله از جلسات کمیته بین المللی المپیک با مسئولان برگزاری رقابت‌های المپیک توکیو گزارشی ارائه کرد و گفت: عزم ژاپن و کمیته بین المللی المپیک برگزاری این رقابت‌ها به صورت امن است و در صورتی که واکسن در دسترس باشد تماشاگران می‌توانند در المپیک حضور داشته باشند. مسئولان کمیته بین المللی المپیک طبق بررسی‌های انجام شده از طریق سازمان بهداشت جهانی مطمئن شدند که واکسن تولید خواهد شد. در صورتی که واکسن تایید شود تماشاگران می‌توانند در المپیک حضور داشته باشند.

او ادامه داد: چینی‌ها به واکسن رسیده و این موضوع را جشن گرفته اند. آن‌ها مسابقاتی را بدون ماسک برگزار کردند و در این زمینه موفق بودند. آن‌ها در خود پکن مدام در رویداد‌های مختلفی حاضر می‌شوند. شنیده ام که در امارات ۱۵ هزار نفر از این واکسن استفاده کرده اند. ما از چینی‌ها خواسته ایم تجربیات خود را اختیار ما بگذارند.

او افزود: مسئولان کمیته بین المللی المپیک با ژاپنی‌ها ملاقات کرده اند و به نظر می‌رسد مشکلی برای برگزاری المپیک امن نیست و می‌تواند بازی‌ها را با رعایت تمام نکات برگزار کرد.

صالحی امیری در مورد تامین بودجه گفت: ما ۷۵ درصد بودجه را به فدراسیون‌ها پرداخت کرده ایم. ماه آینده پرداختی ما صد درصد می‌شود. با وجود اینکه رویدادی نداریم، اما هزینه‌های جاری فدراسیون‌ها باید تامین شود. ما تلاش کردیم امسال زودتر از سال‌های گذشته صد درصد بودجه فدراسیون‌ها را پرداخت کنیم. ما قهرمانان را تنها نگذاشته ایم و کنار آن‌ها هستیم.

رئیس کمیته ملی المپیک در مورد انتخاب آلکنو برای سرمربیگری تیم ملی والیبال گفت: من از تلاش‌های داورزنی تشکر می‌کنم. پیشرفت‌های والیبال را مدیون داورزنی هستیم. او با برنامه فدراسیون والیبال را اداره می‌کند. آلکنو یک مربی طراز اول است. حضور او می‌تواند به مربیان داخلی هم کمک کند. داورزنی توان درآمدزایی از حامیان مالی را دارد. البته ما در حد نیاز به فدراسیون والیبال کمک می‌کنیم. این رشته بعد از کشتی در المپیک برای ما مهم است.

رئیس کمیته ملی المپیک در خصوص مطرح شدن برخی گلایه‌ها و همچنین وضعیت تیراندازان عنوان داشت:تمام تلاش ما این است تا با تمام توان آماده المپیک ۲۰۲۰ توکیو شویم. چند جلسه با وزارتی‌ها داشتیم تا بتوانیم چالش‌ها و مشکلات را حل کنیم. درخواست هاشمی شخصی نبود. او برای موفقیت در توکیو تلاش می‌کند.


موضوعات: مطالب عمومی,
[ بازدید : 246 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]