بهترین ارائه دهنده مواد اولیه بهداشتی آرایشی
«بیشترین درآمدم تو نتورک تقریباً رسیدم به ماهی یک میلیون و 200. با تقریباً فول تایم 10 صبح یا 9 صبح میرفتم. «دقیقاً من تو این 1 سال و 1 ماهی که تو این شرکت بودم هیچ جمعهای نتونستم بخوابم! مورد مهم بعدی که به دلیل صرفه اقتصادی از سوی شرکت های تولیدکننده محصولات و کالاهای آرایشی و بهداشتی، مورد توجه قرار می گیرد، قیمت مناسب است. به همین دلیل با قدرت و انگیزۀ زیادی وارد بازاریابی در جهان واقعی میشوند؛ درواقع، مجبورند برای کسب سود و تحقق آرزوهای خود با ساختارهای واقعی جامعه روبهرو شوند. وبلن معتقد بود افراد در یک گروه اجتماعی با ثروتمندشدن، منزلت اجتماعی خود را ارتقا میدهند. این دو گروه عمده که غالب اعضای این شرکتها را تشکیل میدهند، در بستر خاصی وارد شرکتهای بازاریابی هرمی میشوند. همچنین از آنجا که گسترش روزافزون اینگونه شرکتها تنها بازار فروش محصولات شرکتهای بیگانه را فراهم میکند و در عمل، دستاوردی برای کشور ندارد و آسیبها و لطمات فراوانی را نیز به اقتصاد کشور وارد میکند، توصیه میشود شرکتهای مذکور یا خودشان تولید کنند و بازار فروش محصولات تولیدی خود را در سایت https://irchem.ir/cosmetic (پیشگامان شیمی) فراهم کنند یا برای محصولات و تولیدات داخلی کشور بازاریابی کنند و بازار فروش محصولات داخلی کشور را هم در داخل کشور هم به فراسوی مرزها گسترش دهند.
امروزه این شرکتها چنین اهدافی را با گسترش شعب و نمایندگیهای خود در سراسر کشور، حتی شهرهای کوچک، دنبال میکنند. این شکاف بزرگ حتی در لیدرها نیز دیده میشود. در این میان، این وضعیت سازگاری و تعهد به سیستم آنچنان پایدار نمیماند؛ زیرا درونداد و برونداد سیستم آنچنان نابرابر است که اعضا را به بازاندیشی در کارها و فعالیتهایشان وامیدارد؛ به بیان دیگر، فاصله و شکاف بسیار بزرگی بین آنچه در ابتدا برای آنها از رؤیای موفقیت و یکشبهپولدارشدن تبلیغ میشد و واقعیت فعالیت آنان در این شرکتها به وجود میآید. صرف زمان، امور مادی، هزینههای اجتماعی، تحصیلی و خانوادگی و پذیرش شرایط تماموقت کاری، همگی ازجمله هزینههایی است که اعضا در مقابل سیستم پرداخت میکنند. آنها آنچنان غرق در رؤیای موفقیت و یکشبه پولدارشدن به سر میبرند که همۀ امور دیگر بهجز کار را مانعی برای رسیدن به موفقیت قلمداد میکنند. این فرایند با چنان ظرافتی دنبال میشود که این آموزشها تا حد زیادی به باورهای درونی و عمیق افراد تبدیل میشود و آنها مدام خود را برای نرسیدن به موفقیت سرزنش میکنند. بیشتر این آموزشها به تعدادی کتاب موفقیت و اصول روانشناسی عامیانۀ غیرآکادمیک محدودند؛ کتابهایی که زمینۀ غالب آنها رسیدن به موفقیت با سعی و تلاش شخصی است که انگیزۀ افراد را برای تلاش بیشتر در جامعه تحریک و افراد را مسئول وضعیت موجود خود شناسایی میکند؛ بهگونهای که افراد در صورت تلاش و موفقیت روزافزون میتوانند به موفقیت برسند و اگر تاکنون به موفقیت نرسیدهاند به این دلیل بوده است که تلاش چندانی نداشتهاند، کمکاری کردهاند و درگیر افکار منفی بودهاند؛ درواقع، بیشتر روانشناسان عامهپسند این کتابها را نگاشتهاند و مسئولیت موفقیت و شکست افراد را نه در جامعه که در وجود افراد جستجو میکنند.
به همین دلیل با استفاده از روش مردمنگاری انتقادی کارسپیکن (1996) طراحی شد. اگر چه گفتیم که هرگز نباید قیمت ارزان تر را بر کیفیت محصول، ارجحیت داد؛ اما با این همه به دلیل صرفه اقتصادی و به دست آوردن سود مناسب در کنار پایین آوردن قیمت نهایی محصول، ارائه نرخ مناسب از سوی شرکت تامین کننده جهت خرید مواد اولیه آرایشی و بهداشتی نیز قابل دقت نظر خواهد بود. «یه چیزی وجود داره به اسم تغییر یعنی اون آدمی که داره وارد میشه اگه در جهت تغییر، تغییر نکنه تموم لیدرهای نتورک مارکتینگ هم میگن، میگن آقا آدمایی که وارد میشن باید تغییر کنند در جهت موفقیتشون توی این سیستم یعنی چی؟ جهت خرید مواد اولیه آرایشی بهداشتی محصول مورد نظر خود را انتخاب نموده و سفارش را ثبت نمایید. این اطلاعات به مصرف کنندگان اجازه می دهد هنگام خرید لوازم آرایشی را آگاهانه از پرشین یوتاب انتخاب کنند. کولین کمپل بیان میکند که اخلاق پروتستانی، سرمایهداری را شکل داد و بهدنبال آن نوعی اخلاق رمانتیک ایجاد شد که مصرف مدرن و جدایی مصرف از شکل سنتی آن را ایجاد کرد.
در مرحلۀ بعد، وضعیت در سایت اجتماعیتوصیف کلی شد؛ درواقع، در این مرحله پژوهشگران، حوزهها، قلمروها و تعاملات روابط قدرت، نقشها، تصمیمسازیها، افراد و بهطور کلی تعاملات افراد در این سیستم را بررسی کردند و تحلیلهای بازساختی اولیه را انجام دادند؛ به بیان دیگر، تمهای اولیه، موضوعات کلیدی و قلمروهایی استخراج شدند تا در مراحل بعدی به کمک این یافتهها مقولات بیشتری شناسایی شوند.همچنینﺟﻨﺒﻪﻫﺎﻱ ﻏﻴﺮﺯﺑﺎﻥﺷﻨﺎﺧﺘﻲ مانند ژﺳﺖﻫﺎ، ﺣﺎﻻﺕ ﭼﻬﺮﻩ، ﺯﺑﺎﻥ ﺑﺪﻧﻲ ﻭ ﺯﻣﻴﻨﻪ ﻭ ﺑﺴﺘﺮﻱ ﻛﻪ ﻋﻤﻞ ﺩﺭ ﺁﻥ ﺟﺮﻳﺎﻥ ﻳافت، ﺑﺮﺭﺳﻲ شد. به بیان جامعهشناختی، عاملیت افراد را بهشدت دستکاری و نقش آن را در موفقیتهای زندگی بسیار پررنگ تصویر میکنند؛ بهگونهای که آنها را بهلحاظ ذهنی از یک انسان عادی به ابرانسانی تبدیل میکنند که قدرت تغییر همۀ ساختارهای اجتماعی و اقتصادی را دارد. هاشمیبلیمری و همکاران (1395) در پژوهش «مهندسی بازاریابی: تأکید بر نقش ریاضیات در بازاریابی»، نقش و کاربرد ریاضیات در بازاریابی بهویژه در سالهای اخیر را بررسی کردند. شرکت نوین سپهر سانیار با گسترش و توسعه روز افزون در زمینه فعالیت های خویش، توانسته است علاوه بر واردات، فعالیت خود را در تولید و سفارشی سازی مواد اولیه به صورت برون سپاری گسترش دهد. این شرکت، با استفاده از استانداردهای جهانی مدیریت و اصول مشتری مداری در طول مدت فعالیت خود پل ارتباطی مطمئنی میان صنایع و تولیدکنندگان داخلی ایجاد نموده است.
[ بازدید : 270 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما : ]