حاشیه های ترند شده

فست فود چیست؟

سه شنبه 26 ارديبهشت 1402
12:07
حاشیه پرداز

با تکنیک های فعلی که از فست فود آمده است (کسب درآمد، بدست آوردن) آشنا شوید.

فست فود غذایی است که بیشتر ما میل به خوردن آن داریم. شاید جالب باشد بدانید که هر فرهنگ و کشوری فست فود مخصوص به خود را دارد. در نتیجه، ما نمی توانیم فرض کنیم که فست فود مختص کشور است. در این مقاله نگاهی متفاوت به این خوراکی ها می اندازیم. دستور العمل های فست فود زیادی در اینترنت وجود دارد. بنابراین، در این مقاله به این دستور العمل ها نمی پردازیم. پس برای آشنایی بیشتر با رازهای فست فود و شگفتی های آن، با یکی از مقالات ما همراه باشید.


فست فود چیست؟

اولین قدم در بررسی فست فود، دانستن تعریف آن است. فست فود که به انگلیسی نوشته شده به معنای فست فود است. در نتیجه اگر بخواهیم این کلمه را تعریف کنیم باید بگوییم فست فود غذایی است که سریع و راحت تهیه می شود. البته به دو نوع سرد و گرم تقسیم می شود. جالب است بدانید ارزش بازار این غذاهای خوشمزه نزدیک به 570 میلیارد دلار در سال است. به همین دلیل است که فست فود طرفداران زیادی دارد. علاوه بر این، طعم ها محبوبیت خود را دوچندان می کنند. اما سوال اینجاست که آیا هر غذایی که به سرعت تهیه می شود را می توان فست فود نامید؟

البته پاسخ به این سوال منفی است. برای دانستن بیشتر در مورد فست فود، باید مثال های زیر را بدانیم:

پیتزا

همبرگر

انواع ساندویچ فلافل، کافه، هات داگ، بندری

سیب زمینی سرخ کرده

ککی و یوان

خوراک مختصر



تاریخچه فست فود.

اکنون که با تعریف فست فود و مثال های آن آشنا شدیم، نگاهی به تاریخچه فست فود بیندازیم. تاریخچه این نوع غذاها به سالها قبل برمی گردد. در واقع برای اولین بار در روم باستان مغازه هایی برای فروش سریع انواع غذاها ساخته شد. اما در آن زمان غذا خوردن امری تجملی محسوب می شد. اما انقلاب صنعتی، توسعه شهرها و صنایع، همه چیز را تغییر داد. کارمندان و استفاده از توانایی های بدنی آنها بسیار مهم است. با توجه به تمایل مالکان به استفاده از زمان خود در صورت امکان. در ابتدا کارگران وقت زیادی برای خوردن داشتند. به همین دلیل کارفرمایان فکر می کنند که این زمان را کاهش می دهند، چه چیزی بهتر از غذاهای آماده یا فست فود؟ این گونه غذاهای شیرین و تند جایگاه خود را در بین غذاهای سنتی به دست آورده اند.


آره، در ابتدا، موضوع به این سادگی نیست. در آغاز، فست فود به عنوان غذای ارزان و غیر لوکس تعریف شد. اما قیمت ارزان، خوشمزه عوامل زیادی مانند صرفه جویی در زمان و آماده سازی سریع آن را در چند سال بسیار محبوب کرد.


فواید فست فود برای بدن:

احتمالاً در مورد بد بودن فست فود زیاد شنیده اید. در نتیجه این سوال برای شما هم پیش آمده که آیا این غذای خوشمزه واقعا مضر است؟ پاسخ به این سوال کمی دشوار است. البته زیاده روی در خوردن هر چیزی مشکلاتی را ایجاد می کند. بنابراین نمی توان فست فود را یک غذای کاملا مضر دانست. علاوه بر این، امروزه دانشمندان در مورد فواید این غذاها برای بدن صحبت می کنند. از جمله این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

فست فودها هر کدام دارای مواد مغذی زیادی مانند پروتئین ها، ویتامین ها و کربوهیدرات ها هستند.

بر اساس برخی آزمایشات، خوردن چنین غذاهایی استرس را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

از آنجایی که از کاهو، کلم و گوجه فرنگی استفاده می شود، می توانید از مواد مغذی موجود در سبزیجات نیز بهره مند شوید.

تحقیقات زیادی در مورد این موضوع در حال انجام است. اما آنچه مسلم است این است که چنین مواد غذایی نباید به عنوان مواد غذایی مضر وارد شوند. پس اگر فست فود سفارش دادید نگران نباشید.



عجیب ترین فست فود دنیا:

شاید برایتان جالب باشد که با عجیب ترین فست فودهای دنیا آشنا شوید. در زیر تعدادی از آنها را خواهیم دید.

اولین موردی که ارائه می دهیم پیتزا هات است. این غذا در سال 2012 در شرق آسیا معرفی شد و ترکیبی از همبرگر و پیتزا است.

یکی دیگر از غذاهای عجیبی که ما توصیه می کنیم سگ دابل داون است.این غذا در سال 2015 در فیلیپین عرضه شد و یک هات داگ بین مرغ سرخ شده قرار داده شد. در واقع از مرغ سوخاری به عنوان نان استفاده می شود.

سومین غذای عجیب مرغ و پاستا است که توسط برند مک دونالد تهیه و سرو می شود.

برگر سیاه غذایی است که قطعا نظر شما را جلب خواهد کرد. این نان همبرگر مشکی است و به برگر سیاه نیز معروف است.

چیزها نیز ترکیبی از مرغ سرخ شده و پیتزا هستند.



بهترین فست فودهای ایران:

اگر مثل من دوست دارید فست فودهای مختلف بخورید، باید بهترین برندهای فست فود ایران را بشناسید. عطاویچ یک برند غذایی با سابقه، متنوع و منحصر به فرد است که در تلاش است تا رضایت مشتریان خود را جلب کند. در عطاویچ غذاهایی را خواهید یافت که در سایر فست فودها نمی توانید پیدا کنید.

به لطف اینترنت امکان سفارش آنلاین فست فود نیز وجود دارد. این امر باعث می شود تا افراد به راحتی سفارش دهند. می توانید به سایت عطاویچ مراجعه کرده و سپس به منوی سفارش آنلاین مراجعه کنید. تمامی اقلام بقالی در سایت درج شده است و می توانید غذاهای مورد علاقه خود را از نزدیکترین شعبه سفارش دهید.



کلام پایانی:

این مقاله به فست فود از منظری متفاوت نگاه کرده است. همیشه باید توجه داشته باشید که خوردن بیش از حد هر چیزی باعث تعدادی مشکلات می شود. این دسته غذایی نیز از این قاعده مستثنی نیست. البته این به معنای مضر بودن فست فود به طور کلی نیست. همانطور که گفته شد، غذاهای ذکر شده حاوی مواد مغذی زیادی مانند ویتامین ها و پروتئین ها هستند، چرا که ما از مواد مختلفی مانند گوشت، ژامبون، کاهو، گوجه فرنگی و نان استفاده می کنیم. بنابراین، خوردن یک همبرگر می تواند 90 درصد نیاز روزانه بدن شما به گوشت را تامین کند. البته هر کدام از این غذاها ارزش غذایی خاص خود را دارند. اما برای اطمینان کامل از فواید این غذای خوش طعم، توصیه می کنیم آن را از بهترین فست فودهای ایران سفارش دهید.

ادامه مقاله: https://payju.ir/content/لیست-فست-فودهای-شیراز


[ بازدید : 7888 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

مراحل گام به گام اجاره سند و وثیقه

پنجشنبه 21 ارديبهشت 1402
12:20
حاشیه پرداز

اجاره سند وثیقه چرا و چگونه ؟

اجاره وثیقه یا اجاره سند به منظر تامین قرار وثیقه ، و یا ارائه به بانک برای دریافت وام های بانکی استفاده میشود . وثیقه مبلغ مالی یا دارایی غیرمنقولی است که در ازای ضمانت نزد دادگاه یا بانک ها می‌گذارند ، در لغت وثیقه به معنای «استوار»، «آنچه بدان اعتماد شود» و «محکم کاری» است . از طرفی کاربرد وثیقه در مراجع قضایی بمنظور تامین قرار برای متهمان بوده و در این شرایط آزادی فرد متهم تنها با تأمین قرار وثیقه و یا سند میباشد . انجام این کار باعث میشود که متهم یا متهمان با تامین وثیقه و سند تا زمان تشکیل دادگاه در خارج از زندان و بازداشت باشد، اما لازم به ذکر است در زمان تشکیل دادگاه باید پاسخگوی اتهامات خود بوده و در صورت مجرم شناخته شدن و محکومیت خود را به مرجع قضایی معرفی نماید . شما میتوانید برای اطمینان از یک موسسه حقوقی معتبر برای اجاره سند کمک بگیرید .

چرا اجاره وثیقه و سند ملکی

اگر هر فردی به مراجع قضایی احضار شود ، از همان ابتدای شروع بررسی پرونده فرد بعنوان متهم خطاب می شود. در این مرحله بنابر ماهیت پرونده و تشخیص مرجع قضایی قرار وثیقه ملکی مناسب با شدت جرم و اتهام برای متهم صادر میشود و متهم میتواند با ارائه وثیقه به دادگاه یا همان تودیع وثیقه به قید ضمانت و به صورت موقت آزاد شود. میزان مبلغ وثیقه به تصمیم مرجع قضایی مربوطه و نوع پرونده متهمبستگی دارد . در شرایطی که متهم وثیقه لازم برای تودیع به مرجع قضایی را نداشته باشد و همچنین در پرونده امکان استفاده از ضمانت یا وثیقه برای متهم فراهم شده باشد ، فرد می تواند اقدام به اجاره سند از سایر افراد کند. بنابر این یکی از موارد استفاده از سند اجاره ای یا وثیقه اجاره ای برای ضمانت متهم در مراجع قضایی است. که با تامین آن می توان متهم را با شروط لازم آزاد نمود. برخی دیگر از کاربردهای سند اجاره ای یا همان وثیقه اجاره ای نیز می توان از سند اجاره ای برای دریافت بازه زمانی خاصی مرخصی استفاده کرد.

مراحل گام به گام اجاره سند و وثیقه

اگر قصد اجاره سند ملکی برای ارائه به بانک ها یا مراجع قضایی را دارید بهتر است مراحل آن را اصولی طی نموده تا بتوانید بدون مشکل کلیه مراحل مربوط به اجاره سند وثیقه را انجام دهید :

گام اول) مشاوره در زمینه اجاره وثیقه:

در مرحاه اول میبایست وضعیت پرونده ی مربوطه ، نوع اتهام انتسابی به متهم یا متهمانو شدت جرم بررسی شود و درصورتیکه امکان اجاره وثیقه فراهم باشد برای این کار میتوان برای عقد قرارداد اجاره سند و وثیقه از طریق موسسه حقوقی اقدام کرد.

گام دوم) تنظیم و امضا قرارداد اجاره سند

بمنظور اجاره سند ملکی و یا وثیقه ملکی ، باید در مراحل بعدی نسبت به عقد قرارداد با یک موسسه حقوقی اقدام کرد ، در این قرارداد مواردی همچون مدت زمان اجاره سند و وثیقه ، مبلغ اجاره سالانه ، تضامین مورد نیاز ، نحوه انجام کار ، نحوه تمدید وثیقه در صورت نیاز ، موارد فورس ناژور و تعیین میشوند .

گام سوم) کارشناسی و بازداشت سند ملک

در این گام مالک سند بهمراه اصل مدارک به شعبه دادسرا یا دادگاه و یا بانک مراجعه میکند و نامه کارشناسی و بازداشت سند در اداره ثبت املاک را از مقام قضایی یا مسئول بانک دریافت میکند . معمولا این مرحله بین 1 تا 3 روز طول میکشد

گام چهارم) ضمانت های لازم برای اجاره سند ملکی

زمانیکه سند آماده بازداشت باشد ، قبل از بازداشت و تودیع سند ملک ،میبایست کل هزینه اجاره وثیقه برای مدت زمان یک سال یا 6 ماه بشور کامل توسط اجاره کننده پرداخت شود همچنین تعدادی از افراد خانواده و آشنایان باید توسط چک و سفته و ..... ضمانت متهم را نزد مالک انجام شود. در این حالت مالک حاضر است برای شما سند ملکی خود را به مرجع قضایی ارائه نماید .


[ بازدید : 150 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

روشی ساده و سریع برای داشتن دندان های سفید و جذاب

يکشنبه 17 ارديبهشت 1402
11:13
حاشیه پرداز


کامپوزیت مشهد یکی از روش های دندانپزشکی زیبایی است که برای اصلاح طرح لبخند استفاده می شود. این روش در یک جلسه انجام می شود و هزینه آن نسبت به سایر روش های دندانپزشکی زیبایی مطلوب تر است.


کامپوزیت دندان؛ اولین یا بهترین راه برای داشتن لبخندی زیبا؟

اگر می خواهید در مدت زمان کوتاهی به نتایج دلخواه خود برسید، ایمپلنت دندان ممکن است بهترین گزینه برای شما باشد. یکی از مزیت های اصلی این روش این است که در زمان کوتاه تری نسبت به روش های دیگر انجام می شود و در پایان جلسه درمان می توانید نتیجه را مشاهده کنید. سفید کردن دندان در مشهد معمولا در یک جلسه بدون درد و ناراحتی انجام می شود. از طرفی به این ترتیب اگر دندان های شما سالم باشند کمتر ساییده می شوند و مدت زمان درمان کاهش می یابد.

اگر دندان ها دارای پوسیدگی عمیق باشند، دندانپزشک ابتدا پوسیدگی را از بین می برد و سپس یک ماده کامپوزیت را روی دندان قرار می دهد.



روش های دیگر برای اصلاح طرح لبخند

روش های سفید کردن دندان شامل کامپوزیت، لمینت سرامیکی، روکش دندان و سفید کردن است. البته سفید کردن فقط برای افرادی قابل استفاده است که دندان های سالمی دارند و می خواهند دندان های خود را یک یا دو درجه روشن کنند.


اگر شما از آن دسته افرادی هستید که می خواهید لبخندی هالیوودی داشته باشید و از فرم فعلی دندان های خود راضی نیستید و یا اگر بین دندان های خود فاصله دارید، لمینت های دندان می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

لمینت های دندانی پوسته های نازکی هستند که در لابراتوار ایجاد می شوند و پس از آماده شدن و پرداخت دندان بر روی دندان ها قرار می گیرند. این درمان بیشتر از کامپوزیت ها طول می کشد و هزینه بیشتری نیز دارد

یک نکته بسیار مهم: لمینیت دندان در کلینیک بارانا به عنوان بهترین کلینیک دندانپزشکی مشهد با حداقل تراش انجام می شود و ساختار مینای دندان اصلی نیز حفظ می شود.


بهترین راه برای بهبود ظاهر دندان ها

مسلماً همه دوست دارند لبخند زیبایی داشته باشند که به آن افتخار کنند و اطرافیانشان لبخندشان را تحسین کنند. این سوال به دندان های سالم و منظم بستگی دارد. اگر شما هم دندان های یکنواخت و زیبا می خواهید، علاوه بر رعایت بهداشت دهان و دندان، باید با روش های نوین دندانپزشکی مانند کامپوزیت و لمینت دندان، عیوب دندان را اصلاح کنید.

البته انتخاب بهترین راه کافی نیست، اما اگر کامپوزیت یا لمینت اشتباه انجام شود، می تواند شما را با مشکلات زیادی مواجه کند.

بنابراین، انتخاب یک دندانپزشک مجرب و با تجربه که مایل به انجام این اعمال زیبایی باشد بسیار مهم است. مطمعن ترین کلینیک دندانپزشکی مشهد، کلینیک دندانپزشکی بارانا که از حضور دندانپزشکان حرفه ای و تجهیزات پیشرفته و مواد با کیفیت بهره می برد، همواره رضایت مشتری را سرلوحه کار خود قرار داده و با در نظر گرفتن هزینه، شرایط پرداخت مناسبی را برای زیبایی ارائه می دهد. دندانپزشکی رویه ها


تفاوت لمینت و کامپوزیت

تفاوت مهم دیگر لمینت و کامپوزیت در ساختار و نحوه آماده سازی دندان است. لمینت های دندانی به صورت پوسته های کوچکی هستند که پس از اصلاح و فرم دادن به دندان ها با توجه به دندان های خود بیمار در آزمایشگاه ایجاد و نصب می شوند.

تفاوت دیگر کامپوزیت دندان و لمینت تعداد جلسات درمانی آنهاست. کامپوزیت دندان معمولا در یک جلسه انجام می شود و نیازی به تراش زیاد ندارد، از طرفی لمینت دندان حداقل به دو بار مراجعه به دندانپزشک نیاز دارد. در جلسه اول سطح دندان برش داده می شود و شکل می گیرد و در جلسه دوم برش های آماده شده به دندان ها چسبانده می شود.


تفاوت های ظاهری بین لمینت و کامپوزیت

لمینت ها و کامپوزیت ها از نظر شکل ظاهری شباهت های زیادی دارند و انتخاب نهایی هر یک از این روش ها با توجه به سلیقه خود فرد و مشاوره با دندانپزشک صورت می گیرد.

اما از آنجایی که لمینت های دندان در آزمایشگاه و با تجهیزات ویژه ساخته می شوند، زیبایی بیشتری نسبت به کامپوزیت های انجام شده در کلینیک یا مطب دارند. همچنین لمینت های دندان شفاف تر از کامپوزیت ها هستند و شبیه دندان های طبیعی خود فرد هستند. لمینت های دندان از کامپوزیت ها قوی تر هستند و معمولاً تغییر رنگ نمی دهند، اما کامپوزیت های دندانی تمایل به جذب رنگ خوراکی دارند و نیاز به پرداخت دوره ای دارند.


مزایای کامپوزیت ها و لمینت های دندانی

بزرگترین مزیت کامپوزیت که یکی از تفاوت های این دو روش نسبت به لمینت می باشد این است که هزینه کمتری نسبت به لمینت دارد.

خوشبختانه، کلینیک دندانپزشکی بارانا در مشهد شرایطی را فراهم می کند تا این خدمات را در چند قسمت و سطوح به کسانی که می خواهند با روش های ترکیبی یا روش های دندانپزشکی طراحی لبخند خود را بهبود بخشند، ارائه دهد.

مزیت دیگر کامپوزیت ها نسبت به لمینت، سهولت استفاده از آن است. به عبارت دیگر، اگر پس از مدتی از ظاهر فعلی دندان های خود خسته شدید، می توانید مواد کامپوزیت را از روی دندان های خود جدا کنید زیرا مینای دندان برای تهیه آن تراشیده نمی شود، اما در روش لمینیت همانطور که در بالا ذکر شد. . مینای دندان بریده شده و روکش می شود و این مرحله قابل برگشت نیست.

شاید مهمترین مزیت لمینت و تفاوت آن، طول عمر بالای آن نسبت به کامپوزیت دندان باشد. به طور متوسط ​​لمینت دندان 10 تا 15 سال دوام می آورد و در صورت مراقبت مناسب می تواند مدت بیشتری در دهان بماند و ظاهر اولیه خود را حفظ کند، در حالی که کامپوزیت به طور متوسط ​​بین 5 تا 7 سال دوام می آورد و نیاز به مراقبت بیشتری دارد.

مراجعه به صفحه مقاله: https://drsheidaclinic.com/


[ بازدید : 2311 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

20 نکته مهم و ضروری که در دکوراسیون داخلی خانه باید بدانیم

جمعه 15 ارديبهشت 1402
12:03
حاشیه پرداز


دکوراسیون منزل امروزه به یکی از مهم ترین مسائل برای اکثر افراد تبدیل شده است. اینکه از چه طرح رنگی در خانه استفاده شود یا چه سبکی از طراحی و نورپردازی استفاده شود همگی زیر شاخه های طراحی حرفه ای دکوراسیون منزل هستند. آیا دقت کرده اید که چرا برخی افراد خانه ها را به صورت حرفه ای طراحی کرده اند و اینها؟ متخصصان این حوزه اصول اساسی و مهم در طراحی و دکوراسیون فضای خانه را بیان کرده اند که در این مقاله قصد داریم به آن ها بپردازیم.

اگر به فکر تغییر دکوراسیون منزل خود هستید یا هدفی برای آماده سازی دکوراسیون داخلی منزل جدید خود دارید، قطعا نظر یک کارشناس دکوراسیون داخلی برای شما مهم است. یکی از مهم ترین مواردی که متخصصان طراحی داخلی بر روی آن تمرکز می کنند، سادگی و کم هزینه بودن است. بنابراین تا زمانی که آرامش و زندگی خوب را به خانه خود بیاورید، هزینه زیادی برای شما نخواهد داشت.



در این مقاله 20 نظر تخصصی در مورد دکوراسیون داخلی را برای شما خلاصه می کنیم. با ما بمان؛ برای آشنایی بیشتر با این ایده ها، با استفاده از این نکات یک دکوراتور حرفه ای برای خانه خود باشید.

نقاشی و رنگ آمیزی دیوارها

1- رنگ آمیزی دیوارها. طراحان داخلی بر این باورند که رنگ آمیزی دیوارها یکی از سریع ترین و ارزان ترین راه ها برای تنوع بخشیدن به فضای داخلی خانه است. دیوارها را با رنگ های زنده و هماهنگ رنگ کنید.

از تزئینات مناسب استفاده کنید

2- موارد را به صورت جفت انتخاب کنید. به لطف این، شما می توانید همه چیز را در خانه خود نظم دهید. استفاده از وسایل تزیینی جف (مانند صندلی، گلدان، چراغ های دیواری و تزیینات دیواری) در مبلمان و دکوراسیون منزل مناسب است.


از گل ها و گیاهان طبیعی در دکوراسیون داخلی استفاده کنید

3- خانه خود را با تزئینات طبیعی پر کنید. گل ها و سنگ های طبیعی بیشتری را در نظر بگیرید. طراحان دکوراسیون داخلی ایده ای دارند که چرا از گیاهان وحشی و صخره های رودخانه در خانه استفاده نکنید؟ داشتن طبیعت در خانه، در کنار شما.

هر از گاهی چیزها را تغییر داده و جابه جا کنید

4- جابجایی چیدمان وسایل منزل کمک زیادی می کند. طراحی برنامه ریزی شده برای مبل، میز و صندلی را تغییر دهید. مبل را از دیوار دور کرده و در وسط اتاق قرار دهید. صندلی فقط روی میز استفاده نمی شود! برای صحبت در گوشه ای از اتاق آماده باشید.

استفاده از قاب عکس در دکوراسیون

5- از قاب عکس ها و تصاویر زیبای خود و فرزندانتان برای تزیین فضای داخلی منزل خود استفاده کنید. اگر اتاق را دوباره رنگ آمیزی کرده اید، رنگ قاب عکس را با رنگ اتاق هماهنگ کنید. اگر رنگ اتاق را تغییر نمی دهید، قاب عکس را از روی دیوار جدا کنید. رنگ مورد علاقه خود را به آنها بدهید و آنها را با میز هماهنگ کنید و با طرح های زیبا روی میز بچینید.


تغییر رنگ در ورودی

6- رنگ درب ورودی را تغییر دهید و رنگ های جدید را انتخاب کنید.

استفاده از یک آینه بلند در خانه

۷- فضای داخلی خانه و اتاق های کوچک را به صورت آینه تزئین کنید. در یک اتاق کوچک، از یک آینه بزرگ با قاب روی دیوار استفاده کنید. باعث می شود اتاق بزرگتر به نظر برسد.

استفاده از وسایل و ست های تزئینی

8- اشیای مشابه را در یک قفسه قرار دهید. می توانید چیزهایی مانند قابلمه و ماهیتابه را روی قفسه کتاب یا اجاق گاز قرار دهید.

با گذشت زمان، روکش مبل را عوض می کنید

9- روکش مبلمان را تعویض کنید. استفاده از پارچه های ساده و زیبا برای پوشش مبل ها و صندلی ها مقرون به صرفه است.


همه وسایل را سازماندهی کنید

10- برای وسایل مرتبط که معمولا روی زمین پراکنده هستند از سبد استفاده کنید. اسباب بازی های کودکان متعلق به این مورد است. برای آنها سبدهای بزرگ انتخاب کنید.

قاب عکس را تغییر دهید یا جایگزین کنید

11 - جدول های قدیمی و تکراری را با میزهای جدید و زیبا جایگزین کنید. ظاهر خانه را بسیار تغییر می دهد.

استفاده از رنگ فرش و مبل در دکوراسیون داخلی

12- دکوراتورهای داخلی فرش را توصیه می کنند. از فرش هایی استفاده کنید که با اصول چیدمان مبلمان مطابقت دارند.

از نورپردازی در دکوراسیون استفاده کنید

13 - همیشه از نور استفاده کنید. حتی می توانید از چند شمع کوچک و ارزان استفاده کنید. این بدان معنا نیست که شما باید تمام چراغ های دیواری و دیوارکوب ها را تعویض کنید. با تغییر لامپ و رنگ آن به راحتی می توانید به نور جدیدی دست پیدا کنید. یک کنترل کننده نور روی دیوار قرار دهید تا نور اتاق کم یا زیاد شود.

استفاده از پرده های بلند

14- کارشناسان دکوراسیون داخلی استفاده از پرده های بلند را پیشنهاد می کنند. اگر پرده های پنجره هم اندازه پنجره ها هستند، آنها را با پرده های کف تا سقف تعویض کنید. این کار یکی از تکنیک های تزیین پرده است. به این ترتیب پنجره ها بزرگ و زیبا هستند.

وسایل خانه را با توجه به فصل تغییر یا تعویض کنید

15- برای هماهنگی لباس های فصلی از حوله هایی با رنگ های مناسب این فصل استفاده کنید. هر فصل حوله ها را عوض کنید. تأثیر زیادی در روحیه ساکنان خانه دارد.



تغییر رنگ سقف

16 - بعد از چند سال رنگ سقف جدید را انتخاب کنید. این باعث ایجاد تنوع می شود!

انتخاب رنگ مناسب برای کابینت

17- رنگ بندی خاصی را برای عناصر آشپزخانه در نظر بگیرید. برای مثال، رنگ روشن تری را برای کابینت های بالایی نسبت به کابینت های پایین انتخاب کنید. زیبایی خاصی به آشپزخانه می بخشد.

انتخاب رنگ مناسب برای سرویس و اتاق

18 - رنگ های دوتایی یا چندگانه برای اتاق خواب و حمام. به گفته طراحان دکوراسیون داخلی؛ از ترکیب دو یا چند رنگ در این قسمت ها استفاده کنید.

19 - ترکیبی از سبک های مختلف دکوراسیون داخلی; ترکیبی از سبک های مورد استفاده در دکوراسیون داخلی معاصر. به عنوان مثال، ترکیب سبک های سنتی و مدرن.

20- از قاب عکس بالای شومینه استفاده کنید. به گفته کارشناسان دکوراسیون داخلی بهترین وسایل تزیینی در شومینه قاب عکس است.

رفرنس مقاله: https://decoration-and-design.com/دکوراسیون-داخلی/بهترین-دکوراسیون-داخلی-در-شیراز


[ بازدید : 641 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

کاهش وزن با تزریق بوتاکس

سه شنبه 12 ارديبهشت 1402
11:15
حاشیه پرداز


امروزه چاقی یکی از بزرگترین مشکلات کشور ما است. وزن در هر قسمت از بدن می تواند باعث عصبانیت افراد شود. هیچ کس نمی خواهد وزن اضافه کند. راه های زیادی برای رهایی از چاقی در طول سال ها مورد تحقیق و آزمایش قرار گرفته است. نتایج گاهی اوقات خوب است، گاهی اوقات بد، و برخی با تزریق بوتاکس کاهش می یابد. رژیم غذایی، جراحی های مختلف و کانتورینگ بدن، حذف چربی، ورزش و لیفت صورت و تزریق بوتاکس روش هایی برای کاهش وزن هستند.

اما برخی از این روش ها قطعی نیستند و نمی توان به آنها اعتماد کرد. چاقی اغلب به دلیل پرخوری ایجاد می شود. گاهی اوقات افرادی هستند که مقدار مناسب غذا می خورند و همچنان چاق می شوند. این افراد به رژیم‌هایی متوسل می‌شوند که حتی اگر ضرری نداشته باشند، به بدن آسیب می‌رسانند. پس از پایان رژیم، وزن اضافی برمی گردد. اما امروزه روش هایی وجود دارد که می توان با اطمینان انجام داد و از شر چاقی و اضافه وزن خلاص شد.


بوتاکس لاغری می

یکی از راه های کاهش وزن، بوتاکس معده است. امروزه راه های زیادی برای کاهش وزن در سرتاسر دنیا وجود دارد. از آنجایی که امروزه استفاده از روش های کاهش طرفداران زیادی دارد، متخصصان در این زمینه روش های زیادی را نشان داده اند. یکی از این روش ها بوتاکس معده نام دارد. این روش جایگزین مناسبی برای سایر جراحی های شکم محسوب می شود. با توجه به اینکه عوارض جانبی بسیار کمی دارد، استفاده از آن توصیه می شود. کاهش وزن سریع هنگام استفاده از این روش قابل توجه است. به این ترتیب حرکات روده بعد از تزریق غذای خشک بسیار کند می شود. این باعث می شود که معده غذا را برای مدت طولانی تجزیه کند. به عبارت دیگر، می توان گفت که معده می تواند برای مدت طولانی در حالت نرم باقی بماند. این روش بعد از بوتاکس معده باعث احساس سیری در فرد می شود و مصرف غذا را کاهش می دهد.

با شنیدن نام بوتاکس تنها چیزی که به ذهن خطور می کند سفت شدن پوست و رفع چین و چروک و ضعف صورت است. تزریق بوتاکس فواید دیگری نیز دارد که یکی از آنها حذف وزن اضافی و لاغری صورت است. این یکی از روش های مدرن است که مطمئن و مطمئن است و می تواند به عنوان یکی از بهترین راه های کاهش وزن مورد استفاده قرار گیرد. بوتاکس شکم یکی از روش های جدید کاهش وزن با تزریق بوتاکس است. این روش ایمن و مطمئن است، بنابراین این روزها جایگزین جراحی هایی مانند لیپوساکشن یا رژیم غذایی می شود. این روش در حال حاضر در تمام دنیا مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از بهترین روش ها برای انجام کارها می باشد.

اخطار این است که این روش به طور موقت کار می کند. بوتاکس فوق یک روش استاندارد است، اما نباید به عنوان یک روش دائمی استفاده شود. مدت زمان این روش در بدن انسان 6-4 ماه است. پس از این مدت، اگر رژیم غذایی خود را به درستی کنترل نکنید، مجدداً چاق می شوید و اضافه وزن پیدا می کنید.


فواید بوتاکس برای کاهش وزن

همه روش های کاهش وزن مزایای زیادی دارند. در ادامه این مقاله به بررسی فواید استفاده از بوتاکس برای کاهش وزن می پردازیم.

کاهش وزن در زمان کوتاه و بدون محدودیت، بدون آسیب رساندن به بدن افراد.

به دلیل غیر خشونت آمیز بودن این روش، هیچ بریدگی و مشکلی در سطح بدن انسان ایجاد نمی شود.

این عمل در 20 دقیقه انجام می شود و نیازی به بستری شدن ندارد.

پس از 3 روز، ممکن است متوجه کاهش اشتها شوید.

مردم آسیب جبران ناپذیری نمی بینند.



بدون مشکل وزن کم کنید

بوتاکس شکم اغلب در افرادی با BMI بالای 30 انجام می شود. قبل از عمل باید سلامت معده و دستگاه گوارش به طور کامل بررسی شود. بنابراین اگر فردی نگران سلامت بدن خود باشد، این فرآیند را طی می کند و مجاز به استفاده از این روش است. در غیر این صورت نمی توان این عملیات را انجام داد.

بوتاکس معده باعث کاهش اشتها در فرد می شود و به همین دلیل افرادی که این روش را انجام می دهند وزن کم می کنند. ممکن است پس از آن احساس تهوع و یبوست داشته باشند که طبیعی است. این به دلیل بی اشتهایی است و به زودی خود به خود برطرف می شود. همچنین نوشیدن آب فراوان می تواند به رفع این مشکل کمک کند. یکی دیگر از فواید بوتاکس معده که امروزه بسیار اهمیت دارد، استفاده از آن در درمان سرطان معده است. در بسیاری از موارد نتایج مثبتی حاصل شده است.


بوتاکس بالایی

در چند دهه گذشته، درمانی به نام بوتاکس معده برای افراد چاق و دارای اضافه وزن پدیدار شده است. این روش مزایای شگفت انگیزی دارد که به آنها اشاره خواهیم کرد. بوتاکس حیوان خانگی یک روش بی خطر و بدون عوارض جانبی است که کمک می کند. در مدت زمان کوتاهی وزن کاهش یافته و نتایج آن ثابت خواهد شد. بدون جراحی و با استفاده از آندوسکوپی استاندارد و ایمن انجام می شود. همچنین یکی از مزایای این روش این است که به ظاهر بدن آسیب نمی رساند. هیچ اثری روی بدن باقی نمی گذارد و به صورت داخلی انجام می شود.



نحوه انجام بوتاکس در معده

شاید قبلاً فکر می کردیم که بوتاکس فقط برای زیبایی و رفع چین و چروک صورت استفاده می شود. با این حال امروزه یکی از بهترین و مطمئن ترین راه ها کاهش وزن با تزریق بوتاکس است که بسیار بی خطر است. بوتاکس، سمی به نام بولتونیوم، می تواند ماهیچه ها و اعصاب را فلج کرده و برای مدتی از کار بیاندازد. از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند و همانطور که قبلا ذکر شد این ماده برای کاهش وزن آندوسکوپی نیز استفاده می شود.

تزریق بوتاکس برای معده می تواند غذا را برای مدت طولانی تری در معده نگه دارد و از هضم آن جلوگیری کند. این باعث می شود که اشتهای فرد کم شود و میل به کمتر خوردن داشته باشد. به دلیل کاهش وزن این فرآیند حدود 20 تا 30 دقیقه طول می کشد. پس از آن دیگر نیازی به ورود به بیمارستان نیست و افراد مجبور نیستند مدت زیادی در محل کار بمانند. این یکی از مزایای اصلی بوتاکس است. قبل از انجام بوتاکس معده، شاخص توده بدنی باید اندازه گیری شود و دستگاه گوارش بررسی شود.


زمان مناسب برای بوتاکس معده

بهترین سن برای بوتاکس از 18 سالگی شروع می شود. اگرچه سن تاثیر خاصی بر جراحی ندارد، اما پزشک خاص این جراحی را بر اساس سبک زندگی و شاخص توده بدنی انجام می دهد. همانطور که قبلا ذکر شد، بوتاکس معده باعث می شود غذا برای مدت طولانی تری در معده و روده بماند و به آرامی دفع شود و بی حالی و اشتها و همچنین تزریق معده را کاهش دهد. بوتاکس برای مدت معینی عضلات شکم را فلج می کند و بر روی عضلات شکم اثر می گذارد، این فرآیند بسته به مراقبت های فردی حدود 6 تا 8 ماه طول می کشد و سپس باید طبق دستور پزشک انجام شود.

هزینه بوتاکس فوق با توجه به کلینیک یا بیمارستان محل کار شما، قیمت روز تجهیزات بوتاکس و برند بوتاکسی که استفاده می کنید محاسبه می شود. قیمت ها متفاوت است زیرا این عمل توسط متخصصان مختلفی از جمله جراحان پلاستیک، جراحان لاپاراسکوپی، پزشکان عمومی و متخصصین گوارش انجام می شود. گاستریت بارتوکس استفاده از یک محصول خوب و قابل اعتماد را برای آرامش خاطر بعدا توصیه می کند.


بوتاکس معده برای چه کسانی مناسب است؟

استفاده از بوتاکس برای کاهش وزن تاثیرات مثبت و مفید بسیاری بر افراد مختلف دارد. اما این بدان معنا نیست که وضعیت بیمار تحت نظر نیست. توجه به معیارهای خاص هر بیماری که تحت این روش قرار می گیرد بسیار مهم است. شایان ذکر است که استفاده از این روش ممکن است مزایای دیگری به جز کاهش وزن و کاهش وزن داشته باشد. یکی از مهمترین فواید بوتاکس مبارزه با سرطان روده بزرگ است. حال اگر بخواهیم دقیقاً بررسی کنیم چه کسانی مستعد استفاده از این روش هستند، می توانیم به نکات زیر مراجعه کنیم.

افرادی که استفاده از رژیم های لاغری و ورزش کمکی به کاهش وزن آنها نکرده است.

افرادی که برای مدت طولانی چاق بوده اند. بسیاری از افراد حدود 10 سال است که برای کاهش وزن تلاش می کنند و نتایج خوبی کسب نمی کنند.

استفاده از این روش برای چاقی مناسب نیست و برای افرادی که می خواهند چند کیلو وزن کم کنند توصیه می شود.


بوتاکس معده برای چه افرادی توصیه نمی شود؟

بوتاکس در معده برای اکثر افراد قابل انجام است. اما مشاهده شده است که می تواند برای برخی افراد مضر باشد. افرادی که نباید این روش را انجام دهند عبارتند از:

افراد مبتلا به بیماری هایی مانند گوارش و زخم معده.

زن باردار

مادران شیرده

افراد مبتلا به بیماری کلیوی

افراد مبتلا به بیماری کبد

بدترین عوارض بوتاکس

افراد مبتلا به بیماری های عضلانی



قبل از انجام این کار، لطفاً توجه داشته باشید که این روش به عنوان یک روش پیش فرض ارائه نمی شود. هیچ یک از این دو روش کاهش وزن را تضمین نمی کند. اگر می خواهید این روش کاهش وزن را تسریع کنید، باید با پزشک متخصص این کار را انجام دهید. این به میزان قابل توجهی عوارض جانبی را کاهش می دهد.

مشکلات استفاده از بوتاکس برای کاهش وزن

قبل از انتخاب هر روش کاهش وزن، باید مطالعات ضروری در مورد عوارض جانبی بوتاکس را بدانید. در این مقاله تمام عوارض کاهش وزن با بوتاکس را بررسی کرده ایم.

همه بیماران باید به این نکته توجه داشته باشند که تزریق بوتاکس برای کاهش وزن یک روش ثابت و طولانی مدت نیست. و اثر آن فقط حدود 4 یا 6 ماه باقی خواهد ماند. بعد از این مدت اگر رژیم را رعایت نکنید اضافه وزن باز خواهد گشت

عارضه دیگر این است که برای وزن بالای 40 مناسب نیست، اگر شما هم جزو کسانی هستید که می خواهید 8 تا 10 کیلوگرم وزن کم کنید، به راحتی می توانید از این روش استفاده کنید.


این روش ممکن است عوارض کوتاه مدت نیز داشته باشد. این عوارض بعد از جراحی دیده می شود.

رنج بردن

اتساع شکم

نفخ

تهوع و استفراغ.

این عوارض مشکلات کوتاه مدتی هستند که پس از جراحی ایجاد می شوند. این عوارض پس از چند روز ناپدید می شوند. اما مشکلاتی وجود دارد که می تواند طولانی شود، مانند:

دوبینی

گلو درد

پوشش داخلی دستگاه گوارش پاره شده است

نارسایی قلبی

توتو

ضعف عضلانی

نکروز معده

تب شدید

درد مفاصل

مشکل در بلع غذا

استفراغ شدید

در صورت مشاهده این مشکلات پس از جراحی با پزشک متخصص مشورت کنید.


چگونه با بوتاکس وزن کم کنیم

زمانی که فردی قصد دارد صورت خود را با بوتاکس لاغر کند، پزشک بوتاکس را به ماهیچه های جونده صورت تزریق می کند و این عضله را نسبت به قبل کمتر فعال می کند و حجم آن را کاهش می دهد. عضله ماستر عضله ای در اطراف صورت است که به ما در جویدن کمک می کند. هرچه فعال تر باشید، صورت شما چاق تر و گردتر می شود. حال اگر این عضله به نسبت از کار بیفتد و فعالیت کمتری داشته باشد، فرم صورت بیضی می شود و باعث زاویه دار شدن فک و باریک و لاغر شدن صورت می شود.

نتایج این تزریق ظرف 1 تا 3 هفته قابل مشاهده خواهد بود. انجام این روش ضرری ندارد، موثر، خارجی و راحت است و ممکن است بعد از عمل کمی قرمزی روی پوست ایجاد شود که طبیعی است و برطرف می شود. اما تاکنون اکثر افرادی که این کار را انجام داده اند هیچ مشکلی نداشته اند.

بعد از تزریق بوتاکس باید اقدامات احتیاطی انجام شود که بسیار موثر است. این اقدامات احتیاطی شامل لمس نکردن پوست تا چند ساعت پس از تزریق بوتاکس است. ورزش نکنید، حمام یا استخر نروید، پیاده روی سنگین انجام ندهید، سر خود را برای مدت طولانی خم نکنید، سیگار نکشید. دکتر حتما در مورد چیزهای دیگر صحبت خواهد کرد. اثر بوتاکس برای لاغری صورت بین 3 تا 5 ماه باقی می ماند و پس از آن در صورت عدم حصول نتیجه مطلوب می توان این کار را تکرار کرد.

مشاهده متن کامل: https://balloontehran.com/بوتاکس-معده/



[ بازدید : 11799 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

همه چیز در مورد مهد کودک است

يکشنبه 10 ارديبهشت 1402
18:24
حاشیه پرداز


مراقبت از کودکان و معلولان می تواند خدمات بسیار موثری برای کاهش استرس و کیفیت زندگی خانواده ها باشد. بسیاری از زوج های جوان در سنین باروری به شدت مشغول کار هستند، بنابراین مراقبت از کودک به خصوص بعد از مرخصی زایمان، بر کار اعضای خانواده تأثیر می گذارد.

بسیاری از زوج ها فرزندان و نوزادان خود را تا زمانی که از سر کار بازگردند، نزد خانواده خود رها می کنند. یکی دیگر از گزینه ها در این زمینه بردن کودک به مهد کودک است.

پیش دبستانی ها مکان بسیار خوبی برای کودکان هستند، اما نگهداری آنها در پیش دبستانی دارای معایبی است. اولین بچه ها در سنین پایین در معرض بیماری های عفونی قرار می گیرند و به دلیل حضور همزمان چند کودک در مهدکودک، احتمال ابتلا به بیماری های عفونی بسیار زیاد است.

یکی دیگر از مشکلات مهدکودک ها این است که به دلیل تعدد کودکان، زمان و توجه کافی برای نگهداری از همه کودکان وجود ندارد. یک کودک ممکن است شخصیت منحصر به فردی داشته باشد و نیاز به توجه ویژه داشته باشد.


مزایای خدمات نگهداری از کودکان در منزل چیست؟

پرستار بچه در واقع امکانات مختلفی را برای خانواده ها فراهم می کند. علاوه بر این که کودک در این نوع مراقبت در خانه و اتاقش نگهداری می شود، می تواند احساس امنیت را برای خانواده ها ایجاد کند.

پرستار بچه یک متخصص مراقبت از کودک است. از نوزادان تا خردسالان، کسانی که نمی توانند با فعالیت های روزانه و شخصی خود کنار بیایند، نیاز به مراقبت های پرستاری دارند. با پیشرفت علم مراقبت از کودک، پرستاران با آخرین دانش در زمینه مراقبت از کودک می توانند فرصت بسیار خوبی را برای پرورش و آموزش کودکان از دوران کودکی فراهم کنند.

پرستاران کودکان در کشف استعدادها و شناسایی نقاط قوت و ضعف کودک ماهر هستند و می توانند مسیرهای مناسبی را برای رفتارهای آینده کودک برنامه ریزی کنند.

پرستار کودکان سلامت و تغذیه کودکان را به طور کامل در خانه مدیریت می کند. این پرستاران دوره‌های حرفه‌ای مراقبت از کودک را گذرانده‌اند و بسیاری از آن‌ها به دلیل تجربیات فراوانی که در امر مراقبت از کودک دارند، می‌توانند خیال خانواده‌ها را راحت کنند که در مواقعی که خودشان نمی‌توانند از فرزندانشان مراقبت کنند.

پرستاران کودکان با توجه به تجربه و یا آموزش های مناسب در این زمینه می توانند نوع رفتار کودک و پاسخ مناسب را تعیین کنند. زمانی که کودک بیمار یا عصبانی است، این افراد از رفتار مناسب برای آرام کردن کودک و کاهش استرس کودک استفاده می کنند.



اگر کودک در خانه بزرگ شود، به دلیل تنها بودن کودک، پرستار می تواند تاثیر زیادی بر شخصیت و رفتار کودک بگذارد. این رفتار می تواند آینده فرزند شما را کاملاً تغییر دهد.

علاوه بر آن، پرستار باید از تغذیه صحیح و اصولی کودکان آگاهی داشته باشد تا بتواند غذای مناسب را تشخیص دهد و از آنها برای تهیه غذای کودک کمک بخواهد.

کودکان در این سن نیازهای ویژه ای برای رشد مناسب دارند، در صورت سوءتغذیه، کودکان در سنین پایین یا پیری مستعد ابتلا به برخی بیماری ها هستند.

یکی دیگر از کارهایی که یک پرستار بچه خوب می تواند انجام دهد این است که کودک شما را به ورزش تشویق کند. ورزش هایی که می توان در حیاط یا آپارتمان انجام داد تأثیر قابل توجهی بر سلامت عاطفی، جسمی و روحی کودک ندارد.


مشاغل پرستاری نوزاد

هر کودک ممکن است بسته به سلامتی و وضعیت جسمانی خود نیازهای متفاوتی داشته باشد. در اینجا چند کار متداول که یک پرستار بچه باید هنگام مراقبت از کودک در خانه انجام دهد آورده شده است:


پرستار مسئول ایمنی کودک است

پرستار وظیفه تهیه غذای اصلی و میان وعده برای کودک را بر عهده دارد.

یکی دیگر از وظایف پرستار کمک در انجام امور مدرسه و روزمره است.

کودکان عاشق بازی و تفریح ​​هستند. پرستار کودک را سرگرم می کند و با او بازی می کند.

در مورد نوزادان، تعویض پوشک نیز بخشی از کار پرستار کودک است.

پرستار به کودک کمک می کند تا در زمان مناسب بخوابد.

شستن لباس و انجام کارهای خانه.

لباس بپوشید و کودک را بشویید.

انتقال کودکان به مدرسه یا مکان های مختلف.

برای نوزادان، تهیه شیر و شستن بطری ها بخشی از وظایف پرستار است.

در صورت لزوم، پرستار برای خرید اقلام ضروری و خریدهای ضروری از خانه خارج شود.

پرستاران کودک در وهله اول در ایجاد روابط خوب با کودکان موفق هستند. البته بسیار مهم است که هم با فرزند و هم با خانواده خود رابطه خوبی داشته باشید. پرستار با برقراری ارتباط مناسب با مادر کودک می تواند حالات و عادات کودک را شناسایی کند. از طریق این کار، روابط خوبی بین پرستاران، کودکان و خانواده ها ایجاد می شود.

پرستار باید با کودک صحبت کند و نحوه صحبت کردن را به او بیاموزد. گاهی پرستار باید در بزرگسالی با کودک صحبت کند و نحوه تربیت او را جدی بگیرد.

یکی دیگر از مواردی که پرستار باید سرلوحه کار روزانه خود قرار دهد، معاینه روزانه از شیوه های نگه داشتن و دست زدن به کودک است. علاوه بر این، ادبیاتی که پرستار با کودک صحبت می کند، بر رفتار و گفتار کودک تأثیر زیادی می گذارد.


از کار مربیان مهدکودک چه می دانیم؟

پرستاری از کودکان یک شغل نسبتاً تخصصی است که افراد باید آموزش یا تجربه داشته باشند. مراقبت از کودک از دیرباز در جوامع باشتری وجود داشته و مکان هایی را برای نگهداری از کودکان ایجاد کرده اند. اگر افراد به دلیل نداشتن قدرت بدنی یا زمان لازم قادر به مراقبت از کودک به تنهایی نیستند، باید از فرد دیگری کمک بخواهند یا به مراکز نگهداری از کودک مراجعه کنند و پرستار لازم را برای مراقبت از کودک در منزل استخدام کنند. .

در مهیم نیز مانند بسیاری از کشورهای جهان که نظام آموزشی دولتی و سیستماتیک وجود دارد، مراکز آموزشی نیاز به پرستار اطفال را تشخیص داده و سعی در ایجاد مدارس و برنامه های مختلف برای رفع نیازهای جامعه دارند. برای پرستاران اطفال

پرستاران کودک باید تجربه کافی و لازم در زمینه مراقبت های بهداشتی و مراقبت از کودک را داشته باشند. به علاوه در برخی موارد لازم است پرستار کودک دانش خاصی داشته باشد و دوره های مختلف را طی کند.

علاوه بر تجربه، افرادی که پرستار کودک هستند یا قصد دارند در این زمینه کار کنند، بهتر است در دوره های گواهینامه کمک پرستاری و مراقبت از کودک که توسط سازمان های فنی حرفه ای و از طریق مدارس آزاد ارائه می شود، شرکت کنند.



نکاتی که باید قبل از استخدام پرستار کودک در نظر بگیرید

پرستار اطفال نقش مهمی در سلامت و تربیت کودک دارد. بنابراین انتخاب مناسب ترین فرزند برای کودک توسط والدین ضروری است، برای انتخاب فرزند مناسب به نکات زیر توجه کنید.



مصاحبه با پرستار بچه

پس از معرفی پرستار ابتدا با او مصاحبه کنید. در مصاحبه می توانید با سطح تجربه و تا حدودی شخصیت و استعداد یا ضعف داوطلب آشنا شوید.



در انتخاب پرستار سن کودک را در نظر بگیرید

کودکان در سنین مختلف ممکن است نیازها و رفتارهای متفاوتی از خود نشان دهند، بنابراین بهتر است یک پرستار تجربه و تخصص کافی در زمینه کودکان هم سن شما داشته باشد.



آموزش پرستاری اطفال

مدرک پرستاری سواد و مهارت های او را در زندگی عمومی نشان می دهد. اگر پرستاری مجوز داشته باشد یا دوره های مراقبت از کودک را گذرانده باشد، می تواند شایستگی و توانایی فرد را برای مراقبت از فرزندش تقویت کند.



هزینه نگهداری از کودک در منزل

قیمت مهد کودک با توجه به سن و حجم کاری مورد نیاز پرستار تعیین می شود. در برخی موارد از پرستار کودک خواسته می شود تا کارهای خانه را به برنامه خود اضافه کند. در این مورد، هزینه ها نسبت به موقعیت های موقتی که به تعداد ساعات محدودی در روز محدود می شوند، بسیار متفاوت است.



قرارداد مراقبت در منزل

قرارداد مراقبت در منزل توسط پرستار تامین نوشته می شود، هزینه ها و وظایف مراقبت مطابق با این قرارداد تعیین می شود. این قرارداد رسمی و قابل اجرا توسط نهادهای مجری قانون است.



گواهی بین المللی در مراقبت از کودک

پس از گذراندن دوره مشخص و فراگیری مهارت های پایه، مدرک پرستاری کودکان در قالب رشته دستیار پرستاری در مراکز مجاز توسط سازمان فنی و حرفه ای (IVTO) به متقاضی اعطا می شود.

رفرنس: https://avalsafiresalamat.com/پرستار-کودک/


[ بازدید : 12814 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

سیستم VRF چیست؟

چهارشنبه 6 ارديبهشت 1402
23:29
حاشیه پرداز


امروزه ما با سیستم های تقسیم مرکزی مختلف از جمله VRV و VRF مواجه هستیم که در سازه ها و فضاهای بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند. در حال حاضر این سیستم ها تا حد زیادی جایگزین پکیج های پشت بام و اینورترهای کانالی به عنوان تجهیزات سرمایشی و گرمایشی در فضاهای بزرگ شده اند. اما این بدان معنا نیست که استفاده از این دو مورد کاملاً متوقف شده است. اما از آنجایی که رقابت بین این دستگاه ها در بازار بسیار زیاد است، بررسی تمامی آن ها می تواند مشکل قابل توجهی برای بستگان عزیزمان باشد.



انواع سیستم اسپلیت مرکزی

اسپلیت مرکزی معمولاً به نوعی از تجهیزات سرمایش و گرمایش یکپارچه متشکل از واحدهای داخلی و خارجی گفته می شود که با استفاده از کانال های مناسب جریان هوای سرد یا گرم را به محیط مورد نظر ایجاد می کند. انواع سیستم های اسپلیت مرکزی را می توان به دو دسته VRF و VRV به شرح زیر تقسیم کرد:



VRF چیست؟

سیستم Vrf که به عنوان یک سیستم توزیع مرکزی شناخته می شود و هم عملکرد سرمایش و هم گرمایش را انجام می دهد، شبیه یک کولر گازی دو قسمتی است که از یک یونیت خارجی و یک یونیت داخلی تشکیل شده است و یونیت خارجی باید خارج از ساختمان باشد. . u روی پشت بام یا بالکن قرار می گیرد. یونیت داخلی آن نیز مجهز به چند واحد فن کویل است که عملکردهای سرمایش و گرمایش را انجام می دهند. استفاده از یونیت های داخلی مختلف در این سیستم باعث می شود تا میزان سرما یا گرما برای هر قسمت به گونه ای تنظیم شود که هر قسمت از محیط مورد نظر دمای هوای مورد نیاز فرد را داشته باشد.



VRV چیست؟

سیستم VRV نوع دیگری از توزیع مرکزی است که با VRF متفاوت است.

در واقع یک سیستم VRV به گونه ای است که شامل یک یونیت خارجی و چندین پنل در داخل می شود، اما در این سیستم ها میزان هوای سرد یا گرم ایجاد شده در محیط بر اساس اندازه، ابعاد، میزان هوای ورودی و خروجی آن است. ، و غیره. سمت VRV سیستم محاسبه شده و جریان هوا بر این اساس برای هر محیط کنترل می شود. اما در سیستم های VRV دمای هوای هر مقطع مطلوب و مطلوب است و از اتلاف انرژی جلوگیری می شود.


داکت اسپلیت چیست؟

داکت اسپلیت یکی دیگر از انواع سیستم های گرمایشی و سرمایشی است که برای تهویه مطبوع ساختمان ها استفاده می شود و در صورت استفاده در داخل ساختمان نیازی به استفاده از وسایل گرمایشی و سرمایشی مختلف مانند بخاری، شوفاژ و ... نمی باشد.



خط لوله توزیع هایسنس

داکت های اسپلیت به طور کلی شبیه به کولر گازی هستند، با این تفاوت که در آن ها از صفحه نمایش استفاده نمی شود، اما در عوض دارای واحدهای سرمایش و گرمایش داخلی هستند و هوای تولید شده در محیط را به گردش در می آورند. داکت اسپلیت به طور کلی به 2 گروه تقسیم می شود و دارای دو نوع مختلف است که عبارتند از:

، کمپرسور کانال اسپلیت گرد ثابت

. کابل مبدل را جدا کنید



پکیج آسمان چیست؟

پکیج های پشت بام یکی دیگر از انواع سیستم های سرمایشی و گرمایشی هستند که از رادیاتور و کولر تشکیل شده است. این سیستم ها علاوه بر تولید سرمایش و گرمایش، رطوبت و فیلتراسیون را نیز تنظیم می کنند. پک سقفی باید به پک دیواری یا موتورخانه مورد استفاده متصل باشد. این نوع سیستم تهویه مطبوع در ظرفیت های مختلف قابل ساخت و استفاده می باشد، انواع آن تا 80 تن ظرفیت خنک کنندگی دارد و با توجه به نیاز انواع مختلف قابل ساخت می باشد.


مقایسه سیستم vrf و کانال اسپلیت

اکنون که با هر یک از سیستم های تهویه مطبوع در قسمت های بالا آشنا شده اید و مروری بر آن دارید، باید سیستم های vrf و split را با هم مقایسه کنید تا تفاوت بین این دو گزینه را بهتر درک کنید. واضح ترین تفاوت بین VRF و لوله اسپلیت به شرح زیر است:

تفاوت در شماره اتاق است

استفاده از سیستم داکت اسپلیت به واحدهای داخلی کمتری نسبت به سیستم VRF نیاز دارد.



تفاوت در هزینه

یک سیستم VRF به طور قابل توجهی گرانتر از سیستم اسپلیت است، بنابراین حتی اگر فضا از جدیدترین اینورتر اسپلیت استفاده کند، قیمت آن همچنان بسیار کمتر از VRF است.



مصرف برق

اینورتر کانال اسپلیت در مقایسه با سیستم WRF به توان بیشتری نیاز دارد و توان مصرفی آن نیز بسیار بیشتر است که علاوه بر میزان مصرف برق در هزینه های برق شهری می توان یکی از نقاط قوت سیستم WRF به حساب آورد. گرمای سیستم خنک کننده نیز در طول ماه تحت تأثیر قرار می گیرد، زیرا برق بیشتری برای آن پرداخت می شود.



کنترل مستقل دما

در حالی که سیستم‌های اسپلیت گرید کنترل دمای مستقلی ندارند، سیستم‌های VRF برای تنظیم دمای هر بخش به‌طور کاملاً مستقل استفاده می‌کنند و می‌توانند استفاده شوند.


چیز تولید

حتی اگر کانال توزیع به صورت اینورتر باشد، نویز بیشتری در محیط ایجاد می کند در حالی که سیستم vrf اینطور نیست و میزان نویز تولیدی آنها بسیار کم و ناچیز است.



تفاوت پکیج سقف و سیستم vrf

ظرفیت

پکیج های پشت بام و سیستم های VRF از نظر ظرفیت متفاوت هستند زیرا معمولا VRF ها ظرفیت بیشتر و قدرت بالاتری دارند.



وابسته به سخت افزارهای دیگر

برای استفاده از پکیج پشت بام باید پکیج یا اقامتگاهی داشته باشید که قابلیت اتصال به سیستم را داشته باشد، در صورتی که VRF هیچ وابستگی به این موارد نداشته باشد و بدون مشکل قابل استفاده باشد.



ساختار و بدن

پکیج پشت بام و VRF نیز از نظر سبک و ظاهر متفاوت هستند زیرا سیستم های VRF به صورت عمودی طراحی می شوند در حالی که سیستم های پشت بام افقی هستند.



ساختمان مناسب

از آنجایی که پکیج سقف نیاز به موتورخانه دارد، در همه مکان ها قابل استفاده نیست و از طرفی vrf بیشتر برای مکان های بزرگ و عمومی استفاده می شود، در حالی که عرشه سقف برای ساختمان های مسکونی بهتر است. جدای از این موارد، تفاوت های دیگری نیز بین این دو سیستم وجود دارد که از حوصله این مقاله خارج است.



کلام پایانی

گروه توسعه تدبیر که در زمینه تامین انواع سیستم های تهویه مطبوع فعالیت می کند، تمامی موارد ذکر شده در این مقاله را در ظرفیت ها و مدل های مختلف در سایت رسمی به آدرس: ttmenterprise.com در اختیار شما هموطنان عزیز قرار می دهد. ، پکیج سقف، اسپلیت و موارد دیگر.

مشاهده رفرنس:https://www.rokna.net/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C-171/887259-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%DA%86%D9%86%D8%AF-%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85-%D8%AA%D9%87%D9%88%DB%8C%D9%87-%D9%85%D8%B7%D8%A8%D9%88%D8%B9


[ بازدید : 9018 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

کدام یک از انواع جراحی بینی برای بینی‌ گوشتی و استخوانی مناسب است؟

سه شنبه 5 ارديبهشت 1402
9:41
حاشیه پرداز

انتخاب روش جراحی باز یا بسته به نظر پزشک جراح و میزان تسلط وی بر آن روش جراحی بستگی دارد و نمی‌توان گفت که دقیقاً کدام روش عمل بینی بهتر است. هر یک از این روش‌ها با توجه به نوع بینی فرد ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارد. در ادامه سعی داریم در ابتدا مدل ها و انواع جراحی بینی را توضیح داده و سپس روش­های مناسب برای کوچک کردن بینی های گوشتی و استخوانی را معرفی کنیم:



در مورد مدل ها و انواع جراحی بینی بیشتر بدانیم

سوالات بسیاری قبل از انجام انواع جراحی بینی برای متقاضیان پیش می آید. اینکه این سوالات برای شما پیش بیاید طبیعی است. بنابراین سعی کنید پیش از عمل در مورد تمامی آن ها از جراحتان سوال کنید تا با اطمینان خاطر بیشتری به اتاق عمل بروید. بخشی از این سوالات در مورد مدل های مختلف و روش های متفاوت این جراحی زیبایی است. در ادامه به بخشی از سوالات شما در رابطه با روش ها و مدل های جراحی بینی پاسخ می دهیم:جوان ایرانی (irjavan.com)


انواع جراحی بینی برای بینی طبیعی چیست؟

بینی یکی از برجسته‌ترین و مهم‌ترین اجزاء صورت است که در تعاملات اجتماعی بسیار مورد توجه قرار می­گیرد. امروزه هدف بیشتر انواع جراحی‌ بینی بارزتر کردن ویژگی‌های طبیعی در بینی افراد است. به‌ طوری‌که با سایر بخش‌های صورت به ‌خوبی سازگاری داشته باشد. جراحی بینی که با رعایت این اصول انجام‌ شده باشد، جراحی بینی طبیعی نامیده می‌شود که امروزه در بین بسیاری از بیماران از محبوبیت زیادی برخوردار است.


تکنیک‌های عمل بینی طبیعی

برای انجام یک عمل بینی طبیعی توجه به موارد زیر مورد نیاز است:

تنظیم اندازه بینی با توجه به ساختار صورت و ارزیابی آن ( به‌ عنوان مثال برای بانویی با صورت گرد یک بینی نوک‌تیز مناسب نمی‌باشد.)

در انواع جراحی بینی طبیعی از برداشتن بیش‌ازحد بافت بینی اجتناب می‌شود.

در این نوع جراحی از مواد مصنوعی مانند تفلون، گورتکس، ایمپلنت های سیلیکون و… اجتناب می‌شود.

در این نوع جراحی از شکل‌دهی بیش‌ازحد غضروف با بخیه‌های غیر جذبی اجتناب می‌شود و همچنین از گرافت‌های غضروفی بیش‌ازحد استفاده نمی‌شود.

در جراحی زیبایی بینی طبیعی یکی از مهم‌ترین فاکتورها حفظ آناتومی طبیعی بینی است. زیرا اگر آناتومی بینی بیش‌ازحد تغییر کند برگرداندن آن به حالت اولیه تقریباً غیرممکن خواهد شد.



کدام یک از انواع جراحی بینی برای بینی‌ گوشتی و استخوانی مناسب است؟

جراحی بینی با مدل فانتزی چه ویژگی هایی دارد؟

بسیاری از بانوان هنگام آرایش کردن سعی می‌کنند با ایجاد سایه بر روی بینی و دیگر تکنیک‌های آرایشی، به بینی خود زاویه بیشتری بدهند تا نوک آن تیزتر و خوش فرم تر به ‌نظر برسد. اما یک راه بهتر برای کنار گذاشتن تمام این دردسرها و داشتن یک بینی زیبا در واقعیت که چنین ویژگی‌هایی را از لحاظ کانتور و دیگر مشخصه‌های زیبایی داشته باشد، انجام انواع جراحی بینی فانتزی است. این نوع جراحی امروزه در بین بانوان طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده­است.


داشتن ارتفاع استاندارد از مشخصه‌های این نوع جراحی بینی است. علاوه ‌بر ارتفاع استاندارد باید به ویژگی‌های دیگری نیز در این نوع جراحی بینی توجه داشت. این ویژگی‌ها شامل یک هارمونی کلی و طبیعی است که در آن خطوط صاف از پیشانی تا بینی و سپس تا لب‌ها و چانه ایجاد شده باشد که این عوامل از دلایل منحصربه‌فرد بودن بینی فانتزی هستند. با توجه به این‌که در این مدل جراحی بینی نیاز به زاویه سازی است درنتیجه از چهار نوع ایمپلنت شامل ایمپلنت سیلیکون، ایمپلنت سیلیکون فوق نرم، ایمپلنت گورتکس و ایمپلنت سیلیتکس استفاده می‌شود.


چه زمانی به انواع جراحی بینی ترمیمی نیاز داریم؟

افرادی که از جراحی اولیه بینی خود ناراضی هستند یا دچار عوارض شده‌اند برای ترمیم شکل و عملکرد بینی خود تحت انواع جراحی بینی ترمیمی قرار می‌گیرند. رینوپلاستی (rhinoplasty) ترمیمی یک جراحی پیچیده ‌است که حتما باید توسط یک پزشک باتجربه، ماهر و کاردان انجام شود.


تکنیک‌های جراحی بینی ترمیمی


همان‌طور که گفتیم جراحی بینی ترمیمی بسیار چالش‌برانگیز بوده و نیاز به یک جراح ماهر دارد. گاهی جراح برای حفظ آناتومی بینی در کیس­های ترمیمی پیچیده و همچنین جلوگیری از آسیب بافتی و حذف جای زخم نوک بینی، تکنیک جراحی بسته را انتخاب می‌کند. از پیچیدگی‌ها و سختی‌های این نوع جراحی این است که ساختار داخلی بینی به ‌خوبی مشاهده نمی‌شود. به ‌همین دلیل تجربه زیاد جراح، دانش عمیق او از کل آناتومی بینی و همچنین استفاده از به­روزترین و پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های آندوسکوپیک امری ضروری است.


بینی کج چیست و انواع جراحی بینی برای درمان آن کدام است؟

دو نوع بینی کج در بیماران وجود دارد:


در نوع اول مشکل از عواملی مانند پیچیده و شکننده بودن چارچوب غضروف، بافت و استخوان بینی است که در اثر عواملی مانند جراحی قبلی بینی، تومور، نواقص مادرزادی و… به وجود آمده‌است. علت کج شدن بینی در S، C یا I بودن شکل آن دخیل است.


علت دوم کجی بینی، کج بودن سپتوم (septum) آن است. سپتوم بینی درواقع دیواره جداکننده بین دو سوراخ بینی است. کج بودن سپتوم بینی باعث متمایل شدن دیواره بینی به یک طرف می‌شود و این امر علاوه‌ بر این‌که باعث ظاهری ناخوشایند در بینی می‌شود، می‌تواند مشکلاتی مانند آپنه ( apnea ) خواب، دشوار شدن تنفس و خون‌دماغ شدن را به ‌همراه داشته باشد.


انواع جراحی بینی برای رفع عیوب بینی کج


انواع جراحی بینی کج با دو روش سپتوپلاستیseptoplasty ) (یا رینوپلاستی انجام می‌شود:


سپتوپلاستی: اگر سپتوم بینی کج، علت انحراف بینی شما باشد جراحی سپتوپلاستی توصیه می‌شود. در این روش جراح با شکل‌دهی مجدد به دیوار بینی و مجاری عبور هوا در بینی انحراف بینی شما را برطرف می‌کند.

رینوپلاستی: این روش بیشتر بر جنبه‌های زیبایی تمرکز دارد. البته در این روش علاوه ‌بر تمرکز بر جنبه‌های زیبایی مشکلات عملکردی بینی نیز برطرف و درمان می‌شوند.


انواع جراحی بینی مناسب برای بینی گوشتی و استخوانی

حتما شما نیز با مراجعه به پزشکان جراح مختلف، از زبان آن ها اصطلاحات مختلفی مانند بینی استخوانی یا بینی گوشتی را شنیده اید. تشخیص نوع بینی شما کار ساده ای نیست و تنها باید از پزشکی ماهر بخواهید به شما در این زمینه کمک کند. اما برای اینکه اطلاعات مختصری در این زمینه به دست بیاورید، در ادامه به اختصار در مورد آن ها توضیح داده و مدل ها و انواع جراحی بینی مناسب برای هر کدام را نیز معرفی خواهیم کرد:


خصوصیات بینی استخوانی

به دلیل نازک بودن پوست، جزئیات استخوان بینی از زیر پوست مشخص است. از مزایای عمل بینی استخوانی می‌توان به این اشاره کرد که خلاقیت جراح به ‌خوبی نمایان است. البته باید به این‌موضوع توجه داشته باشید که در صورت بروز کوچک‌ترین خلل در غضروف یا استخوان بینی به راحتی این مشکل زیر پوست دیده می‌شود. لذا این جراحی مستلزم ظرافت کار و دقت جراح بینی است.


فرم دادن بینی‌های استخوانی به ‌راحتی امکان‌پذیر است و این بینی‌ها را می‌توان به هر کدام از مدل‌های طبیعی فانتزی و نیمه فانتزی جراحی کرد.


خصوصیات بینی گوشتی

غضروف نوک بینی پهن و بزرگ است و در زیر پوست میزان زیادی بافت همبند وجود دارد. در بخش تحتانی بینی، غضروف‌های بزرگی دیده می‌شود که استحکام آن­ها بسیار کم است. به دلیل ضخیم بودن پوست بینی جزئیات استخوان و غضروف بینی به‌ راحتی قابل‌رؤیت نیست. ضخامت پوست و همچنین چربی آن باعث می‌شود که انواع جراحی بینی گوشتی دشوارتر باشد. زیرا پوست بر غضروف و استخوان بینی غالب است. هدف از عمل زیبایی بینی گوشتی، تقویت پایه‌ی بینی و تقویت غضروف نوک آن است. برای این کار بافت مورد نیاز از یک بخش از بینی ( غالباً از سپتوم ) برداشته می‌شود و به قسمتی که نیاز به تقویت داشته اضافه می‌گردد.


تفاوت انواع جراحی بینی گوشتی و استخوانی

بینی‌های استخوانی به دلیل ساختار غضروفی مستحکم خود میزان آسیب‌پذیری و تغییرات بعد از عمل آن‌ها بیشتر از بینی‌های گوشتی است و با گذشت زمان دچار تغییرات می‌شوند. درصورتی‌که بینی‌های گوشتی این‌گونه مشکلات را نخواهند داشت. هرچند که جراحی بینی‌های گوشتی دشوارتر از بینی‌های استخوانی است. بینی گوشتی به ‌خاطر ساختاری که دارد تغییرات ظریف بعد از جراحی معمولاً نشان نمی‌دهد به ‌همین دلیل بیشتر به فرم جراحی طبیعی جراحی می‌شود درحالی‌که بینی استخوانی می‌تواند به انواع مختلف طبیعی، عروسکی و نیمه فانتزی عمل شود.



چطور بدانیم کدامیک از انواع جراحی بینی برای ما مناسب است؟

بینی یک فرد مشکلات متعددی دارد و هیچگاه خود فرد نمی تواند بهترین روش برای بر طرف کردن عیوب بینی خود را انتخاب کند. تشخیص نوع و روش صحیح عمل نسبت به مشکلاتی که در بینی شما وجود دارد نکته بسیار مهمی است که تنها از یک پزشک و جراح ماهر و با تجربه بر می آید. دکتر شیما حاجی بگلو با سابقه درخشان انجام انواع جراحی بینی زیبایی و ترمیمی بینی، دارای مهارت کافی در انجام انواع جراحی­های بینی است. برای معاینه با گرفتن وقت قبلی می­توانید به کلینیک دکتر شیما حاجی بگلو مراجعه کنید. در صورت داشتن هر گونه سوال نیز می­توانید به سایت ایشان مراجعه کرده و با ایشان تماس بگیرید.


کدام یک از انواع جراحی بینی برای بینی‌ گوشتی و استخوانی مناسب است؟



[ بازدید : 28500 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

کارواش صنعتی

دوشنبه 4 ارديبهشت 1402
12:19
حاشیه پرداز

آشنایی با انواع کارواش های صنعتی و عملکرد هر یک از آنها

وقتی می خواهید لباسشویی صنعتی تهیه کنید باید به این موارد توجه کنید. در گام اول خرید کارواش صنعتی بهتر است از نیروی مورد نیاز خودرو خود مطلع شوید زیرا برخی از کارواش ها با برق تک فاز و برخی دیگر با برق سه فاز کار می کنند. در رایج ترین کارواش ها، کارواش های تک فاز 100 یا 110 بار و کارواش های سه فاز 150-200 بار (کارواش های صنعتی 200 بار) و... پس اگر از برق محل نصب کارواش خود مطلع هستید، شما می توانید کارواش خود را خیلی راحت انتخاب کنید.



کارواش صنعتی دستگاهی است که دارای چهار قسمت اصلی است:

1- پمپ کارواش

2- موتورهای الکتریکی

3. شاسی و کوپلینگ (چرخ و دسته)
4- شیر فشار شکن



کارواش صنعتی چیست؟

کارواش صنعتی یا واتر جت به ماشین لباسشویی بسیار قدرتمندی گفته می شود که برای تمیز کردن سطوح، تجهیزات و قطعات مختلف در محیط های صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی استفاده می شود. این دستگاه که از دو جزء اصلی پمپ کارواش و پمپ برقی تشکیل شده است، بهترین فرآیند شستشو و خشک کردن را بر اساس فشار آب خروجی انجام می دهد. تجهیزات به کار رفته در طراحی و تولید این دستگاه همگی ساخت ایتالیا بوده و دارای بالاترین کیفیت می باشد.

به طور کلی ماشین لباسشویی صنعتی با توجه به دبی آب بالا در نواحی مختلفی ساخته می شود تا بتوانید نیازهای مشتریان در صنایع مختلف را برآورده کنید. در واقع هدف اصلی از تولید این محصول رفع کلیه نیازهای نظافتی صنایع مختلف به منظور حذف کثیفی به خوبی با کیفیت و هزینه بالا با پاشش آب زیاد است.



اصول کارواش صنعتی چیست؟

در مورد اصول عملکرد کارواش های تجاری باید به این نکته اشاره کرد که بسیاری از مدل های آنها برای انجام عملکرد خود نیاز به اتصال به شیر آب دارند. از آنجایی که پمپ فشار قوی مهمترین و مهم ترین قسمت این دستگاه است و وظیفه افزایش فشار آب را بر عهده دارد، باید ابتدا به منبع آب متصل شود تا سطوح مختلف تمیز و شسته شود و سپس هنگام خروج آن را روشن کنید. آنچه را که می خواهید تحویل دهید در واقع فشار آب توسط پمپ نصب شده در دستگاه وارد می شود و از طریق دستگاه های دیگر مانند لنج و نازل پاشیده می شود.

دو فاکتور مهمی که در کارواش ماشین یا آب پاش صنعتی باید در نظر گرفت، جریان یا سرعت و فشار آب است. هر چه سرعت پاشش آب از طریق پمپ دستگاه بیشتر باشد، دستگاه برای عملیات نظافت موثرتر است. قدرت دستگاه در نظافت و شستشو حتی فشار بالای آب، آلودگی و آلاینده های قدیمی و عمیق بالاست.


مشاهده متن کامل: https://abniro.com/car-wash-pump/کارواش-صنعتی/


[ بازدید : 619 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

لیفت صورت چیست؟

شنبه 2 ارديبهشت 1402
10:36
حاشیه پرداز


لیفت صورت یک راه حل زیبایی است که می تواند چین و چروک یا ریزش موی صورت را به دلیل افزایش سن کاهش دهد و ظاهری جوان به شما بدهد. جوانی و شادابی پوست یکی از دلایل اصلی زیبایی چهره خانم ها و آقایان است. این روش به میلیون ها نفر کمک کرده تا به ظاهر دلخواه خود برسند و شاد باشند! اگر برایتان سخت است که علائم پیری را در صورتتان ببینید و می خواهید همیشه زیبا باشید، ناامید نشوید.

لیفت صورت معمولاً به صورت سرپایی با استفاده از بی حسی موضعی انجام می شود و ممکن است بین دو تا پنج ساعت طول بکشد. در جراحی لیفت صورت سنتی، پزشک پوست اضافی آویزان را بریده و آن را بالا می‌کشد. سپس این برش ها بخیه زده و بسته می شوند. البته امروزه لیفت صورت را می توان به راحتی و بدون خونریزی با دستگاه لیزر انجام داد. برای اطلاعات بیشتر در مورد لیفت صورت با ما همراه باشید.



لیفت صورت یا ریتیدکتومی چیست؟

لیفت صورت یا ریتیدکتومی یک عمل جراحی زیبایی است که برای بهبود ظاهر پوست صورت و گردن انجام می شود. این روش قادر است عضلات، پوست و چربی های اضافی و افتاده را از صورت، گردن و خط فک حذف کند.



چرا پوست صورت متورم می شود و می ریزد؟

به طور کلی افزایش سن باعث چروک شدن و تحریک پوست می شود. اما عواملی مانند قرار گرفتن در معرض نور خورشید بدون استفاده از کرم ضد آفتاب، استرس زیاد، رژیم غذایی نامناسب، عوامل ارثی و سبک زندگی می توانند باعث خشک شدن پوست در سنین پایین شوند.

قبل از عمل لیفت صورت، جراح سابقه پزشکی، خاصیت ارتجاعی، بافت، ضخامت پوست و ساختار استخوانی صورت شما را ارزیابی می کند و همچنین در مورد انتظارات شما از نتایج لیفت صورت با جزئیات با شما صحبت می کند. او به شما کمک می کند تا بفهمید لیفت صورت چگونه ظاهر شما را تغییر می دهد.

در نهایت روش یا ترکیبی از روش های مناسب را برای رسیدن به نتیجه مطلوب پیشنهاد می کند. برای لیفت صورت از بیهوشی یا بیهوشی عمومی استفاده می شود. در طول لیفت صورت، پوست در هر طرف صورت جمع می‌شود و بافت زیرین تغییر شکل می‌دهد تا ظاهری جوان را بازیابی کند.

پوست و بافت اضافی قبل از قرار دادن بخیه برداشته می شود. نوع برش به تکنیک مورد استفاده و نیاز بیمار بستگی دارد، با این حال، اکثر برش ها معمولاً از شقیقه ها و جایی که مو رشد می کند شروع می شود و به سمت پایین و اطراف لاله گوش حرکت می کند و به پشت گوش و پایین پوست سر ختم می شود. همچنین می توان یک برش زیر چانه ایجاد کرد.

لیفت صورت با سایر عمل های زیبایی مانند لیفت پیشانی، لیفت ابرو، بلفاروپلاستی (لیفت چشم)، لیفت گردن یا رینوپلاستی (جراحی بینی) برای نتایج بهتر انجام می شود. نتایج این جراحی زیبا تا چندین سال ماندگاری دارد.


چرا باید سخت کار کنیم؟

با افزایش سن یا به دلیل عوامل محیطی مختلف یا سبک زندگی اشتباه، پوست صورت به تدریج شل می شود و چربی های اولیه را از دست می دهد. این عامل باعث افتادگی در نواحی خاصی مانند کناره های چشم یا گوشه لب و بینی می شود و یا به صورت پوست اضافی در ناحیه کشاله ران ظاهر می شود. وقتی صحبت از صورت شما می شود، می توانید با انواع روش های لیفت صورت، پوست را بلند کرده و فرم صورت خود را حفظ کنید.



مزایای لیفت صورت

پوست سفت است

پوست خود را شاداب و شاداب نگه دارید

جوانسازی صورت و افزایش اعتماد به نفس

درمان دائمی، بدون نیاز به تجدید.

هزینه عمل نسبت به نتیجه کاملاً معقول است

رفع چین و چروک صورت در نواحی مختلف صورت

سردرگمی را از بین ببرید

یک روش ایمن با عوارض جانبی کم یا بدون عوارض




چه کسی می تواند لیفت صورت انجام دهد؟

تمام افرادی که به تازگی با علائم پیری در صورت خود مواجه شده اند و همچنین کسانی که از چین و چروک و افتادگی چشم رنج می برند می توانند از این روش استفاده کنند. برخی از علائم پیری که با لیفتینگ قابل اصلاح هستند عبارتند از:

چهره های کرکی

پوست اضافی در ناحیه چانه

چین و چروک عمیق اطراف بینی و لب

افتادگی پوست و چربی اضافی روی گردن


قبل و بعد از لیفت صورت


لیفت صورت معمولاً 2 تا 4 ساعت طول می کشد، اما اگر سایر عمل های زیبایی همزمان انجام شوند ممکن است بیشتر طول بکشد.


توصیه های قبل از عملیات آسانسور:

دستورالعمل های دارویی را دنبال کنید. حداقل دو هفته قبل از جراحی از داروهای رقیق کننده خون (مانند آسپرین) و مکمل های پزشکی استفاده نکنید.

شب قبل از عمل، صورت و موهای خود را با صابون آنتی باکتریال بشویید.

شب قبل از عمل، بعد از نیمه شب چیزی نخورید.

سیگار نکش

وقتی وارد اتاق عمل می‌شوید، صورتتان باید بدون آرایش باشد.

باید ترتیبی بدهید که شریک سفرتان شما را به خانه برساند و شب اول شما را همراهی کند.

رفرنس مقاله: https://cliniczibayi.com/لیفتینگ-صورت/هایفوتراپی-در-شیراز-5-مرکز-تخصصی-جوانسا


[ بازدید : 7441 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]