حاشیه های ترند شده

نکات بسیار مهم برای انتخاب غذای خشک سگ در پت شاپ ایران زمین منتشر شد

شنبه 19 آذر 1401
17:58
حاشیه پرداز

نکات بسیار مهم برای انتخاب غذای خشک سگ در پت شاپ ایران زمین منتشر شد

سگ ها نیز مانند سایر حیوانات در مراحل مختلف زندگی خود نیاز به تغذیه متفاوتی دارند که مختص این مرحله از زندگی است و بر اساس زمان رشد، فعالیت، دوره تولید مثل و سایر مراحل، میزان انرژی و تغذیه مرتبط است. لازم و کافی است تا این دوران در اوج سلامت و نشاط باشد. بنابراین توصیه می شود بهترین انتخاب غذای خشک سگ را داشته باشید. ما در این مطلب از پت شاپ ایران زمین iranzaminpetshop.com به شما راهنمایی خواهیم کرد تا یک انتخاب مناسب برای غذای خشک سگ خانگی خود داشته باشید.

در غذای خشک سگ شما باید چه مواد مغذی حتما وجود داشته باشد؟

برای اینکه بتوانید با کیفیت ترین و بهترین انتخاب غذای خشک سگ را داشته باشید، باید مواد تشکیل دهنده غذای خشک سگ را بشناسید. بر خلاف گربه ها، سگ ها گوشتخواران اجباری نیستند و اگرچه

گوشت بخش بزرگی از رژیم غذایی آنها است، اما به منابع غذایی دیگری مانند غلات، سبزیجات و میوه ها نیز نیاز دارند.

بهترین غذای خشک سگ شما باید شامل موارد زیر باشد:

· دارای فیبر موجود در سبزیجات و غلات باشد.

· غذای خشک سگ باید سر شار ازمواد معدنی موجود مانند: کلسیم، فسفر، منیزیم و آهن باشند.

· برای بهترین انتخاب غذای خشک سگ به پروتئین موجود در آن حتما توجه کنید. پروتئین هر نوع گوشتی مانند مرغ، گوشت گاو، بره، ماهی و پروتئین گیاهی باشد.

· اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6 را در ترکیبات خود داشته باشد.

· دارای گروهی از ویتامین های a،b،c و ویتامین d باشد.

غذای خشک سگ رویال کنین یک از بهترین و محبوب ترین برندهای موجود غذای خشک سگ در دنیا و ایران است که همه این نوع ترکیبات غذایی را در خود دارد. شما می توانید غذای خشک سگ رویال کنین را در پت شاپ ایران زمین iranzaminpetshop.com با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در کوتاه ترین زمان ممکن به صورت آنلاین خریداری کنید.


چه نکاتی را هنگام خرید بهترین انتخاب غذای خشک سگ باید توجه کرد؟

امروزه تنوع زیادی از غذاهای خشک سگ در بازار وجود دارد و شاید بزرگترین تفاوت قیمت آنها باشد. درست است که گرانی غذا به معنای کیفیت بالا نیست، اما از طرفی غذای بسیار ارزان می تواند بی کیفیت باشد و به سگ شما آسیب برساند. حتما توصیه می کنیم از غذای خشک سگ با کیفیت برای حیوان خانگی خود استفاده کنید.

مواد تشکیل دهنده غذای خشک سگ در پشت بسته غذا نوشته شده است. بهتر است قبل از خرید این مواد را بخوانید و مطمئن شوید که برای سگ خود غذای باکیفیت می‌خرید. همچنین نسبت مواردی مانند پروتئین، فیبر، چربی و برخی ویتامین ها و مواد معدنی (خاکستر) در بسته بندی موجود است و باید به آن توجه کنید. نسبت مناسب این اقلام عمدتاً به سن، نژاد، سطح فعالیت و وضعیت سلامت سگ شما بستگی دارد و بهتر است در این مورد با دامپزشک مشورت کنید.

طبق تحقیقات انجام شده در پت شاپ ایران زمین iranzamimpetshop.com عاقلانه ترین و بهترین انتخاب غذای خشک سگ خرید از برندهای معتبر است که امتحان خود را پس داده اند و هزاران صاحب سگ در سراسر جهان به آنها اعتماد دارند. به این ترتیب به شما آرامش می دهد و مطمئن خواهید بود که غذای کامل و با کیفیتی برای سگ دلبندتان خواهید داشت.


[ بازدید : 111 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

چگونه متن را سریع و با کیفیت بازنویسی کنیم؟ (معرفی یک ویرایشگر متن رایگان)

سه شنبه 15 آذر 1401
16:46
حاشیه پرداز

ممکن است به دلایل مختلفی متن یا محتوای سایت را بازنویسی کنیم. یکی از این دلایل این است که برای تهیه رپورتاژ آگهی نیاز به محتوا داریم و هزینه تولید محتوا نیز بالاست.

ممکن است به دلایل مختلف تصمیم به حذف مقالات یا مطالب از سایت بگیریم. یکی از دلایل آن این است که برای تولید رپورتاژ تبلیغات به محتوا نیاز داریم و هزینه تولید محتوا نیز بالاست. برای کاهش هزینه ها، می توانیم از یک ابزار رایگان برای انتشار سریع گزارش ها پس از ثبت سفارش استفاده کنیم. ابتدا باید شما را به عنوان ارائه دهنده این ابزار معرفی کنیم.

چند نوع نوشتار داریم؟

متون را می توان به روش های مختلفی بازنویسی کرد و به طور کلی می توان سه نوع را مطالعه کرد.

متن را با نیروی انسانی بازنویسی کنید

در این صورت متن توسط کارکنان و دست اندرکاران تولید محتوا بازنویسی می شود. این سبک بازنویسی اغلب با کیفیت بسیار بالایی انجام می شود، بنابراین می توانید از خروجی این سبک نوشتاری در لایه های اصلی خود استفاده کنید یا حتی آن را به عنوان محتوا در وب سایت خود منتشر کنید. عیب این روش این است که بازنویسی متن می تواند بسیار پرهزینه باشد و زمان تحویل کم است.

کلمات را بازنویسی کنید

این روش معمولا با ماشین آلات و تابه انجام می شود. در این صورت به جای هر کلمه، همان کلمه است و ترتیب کلمات دقیقاً مشابه اصل است. این را می توان یکی از معایب این سبک دانست.

بازنویسی مفهومی محتوا

کپی رایتینگ بهترین راه برای نوشتن مقاله است که هم انسان و هم ماشین می توانند انجام دهند. این روش مانند بازنویسی جملات جمله به جمله عمل می کند و ممکن است برخی جملات دارای ترتیب کلمات یکسان و برخی دیگر کاملاً متفاوت باشند و حتی اگر جمله جدیدی ایجاد شود، معنای اصلی آن یکسان است.

آیا بازنویسی محتوا همان چرخش محتوا است؟

۹ رونویسی و چرخش دو مفهوم کاملا متفاوت هستند که در صورت ترکیب صحیح بهترین نتایج را به دست می‌دهند. در طول چرخش، رونویسی انجام نمی شود، فقط کلمات دیگر تغییر می کنند. اخیراً فهرست کردن این سبک محتوا در نتایج جستجوی گوگل دشوار بوده است. بنابراین اگر می‌خواهید محتوایی جایگزین کنید، سعی کنید آن را به درستی انجام دهید.

روش های چرخش محتوا

تکنیک ها و رویکردهای مختلفی وجود دارد که در ادامه در چرخه محتوا بررسی خواهیم کرد.

کلمه موجود در قسمت را بچرخانید و حرکت دهید

در این صورت کلمات موجود در پاراگراف چرخانده می شوند در این حالت فقط کلمات چرخانده می شوند و هیچ ارزشی ایجاد نمی شود و البته معنی جمله به طرز غم انگیزی از بین می رود و نه تنها توسط روبات های پیشرفته گوگل قابل درک نخواهد بود. بلکه توسط مردم عادی.

دستگاه را با حرکت دادن آن بچرخانید

این روش یک پاراگراف از متن را به بالا یا پایین حرکت می دهد. مثلا 1 به جای 3، 3 به جای 4، 4 به جای 2 و غیره. با حفظ معنای جمله، بین پاراگراف های تکراری حرکت کنید. گوگل به راحتی می تواند چنین سبک هایی را تشخیص دهد زیرا هیچ بازنویسی انجام نشده است، فقط پاراگراف ها جابجا شده اند.

با گرفتن عبارات و جملات از منابع مختلف بچرخید

در این روش کاربران جملات و عبارات را از صفحات مختلف جدا کرده و با هم ترکیب می کنند. این اصطلاحات کپی شده اند زیرا بازنویسی نشده اند و به راحتی توسط گوگل شناسایی می شوند. البته، مگر اینکه بازنویسی شود، این تکنیک ریسندگی یک تکنیک اسپینینگ است. از آنجایی که معانی جملات حفظ شده است (حتی اگر تکرار شوند) و کل متن از یک منبع گرفته نشده است، این یک جنبه مثبت این سبک است.

سرویس رونویسی فارسی Neshoonet.ir چگونه کار می کند؟

ابتدا یک متن تا 2000 کلمه را دانلود کنید (بهتر است متون از جاهای مختلف ترکیب شوند) و آن را در کادر مخصوص کپی کنید. سیستم این اسناد را بازنویسی کرده و خروجی را نمایش می دهد.

چگونه متن را سریع و کارآمد بازنویسی کنیم؟ (مقدمه ای بر ابزار ویژگی متن رایگان)

هر بار که روی متنی که می خواهید رونویسی کنید کلیک می کنید. متن اصلی از ابتدا بازنویسی شده است و با متن قبلی متفاوت است. این به شما امکان می دهد هر بار که کلیک می کنید چندین بار بازنویسی و بازنویسی کنید. با این حال، برای منحصر به فرد شدن متن، بهتر است برخی از پاراگراف ها را در هر سری (یا حداقل هر دو یا سه سری بازنویسی) یا از منبع دیگری بازنویسی کنید. متن را ویرایش کنید. به این ترتیب تحت هیچ شرایطی نمی توانید متن کپی شده را پیدا کنید و متن شما کاملا منحصر به فرد خواهد بود. شما می توانید پس از خرید گزارش خود و تهیه محتوای آن از این روش استفاده کنید.

آیا گوگل متوجه کپی شدن متن شده است؟

شانسی وجود ندارد. حتی اگر متن را بدون انجام چرخش و تبدیلی که در بالا ذکر شد از منبع استخراج کنید، گوگل نمی تواند بگوید که متن در حال بازنویسی است. اما برای افزایش قدرت بازنویسی می توانید متن را از چندین منبع انتخاب کنید و در نهایت پس از بازنویسی هر خط، محتوای اصلی را جایگزین کنید تا نتیجه نهایی برای شما ارسال شود و گوگل آن را تشخیص ندهد. بازنویسی متن بصری خود را در گوگل جستجو کنید تا سرویسی را بیابید که نمایشگر شما را بازنویسی می کند.چگونه متن را سریع و با کیفیت بازنویسی کنیم؟ (معرفی یک ویرایشگر متن رایگان)

بهترین استفاده از متون بازنویسی شده با خدمات مشاوره سئو

هنگامی که متنی را بازنویسی می کنید، باید بدانید که چگونه از آن استفاده کنید تا از آن در اعلامیه های خود استفاده کنید. شما می توانید این کار را با خدمات مشاوره رایگان سئو نشونت انجام دهید. کافیست از طریق سایت نشانت به نشانی https://neshoonet.ir با کارشناسان سئو نشونت تماس بگیرید یا با شماره های 01391012617 و 09114934623 تماس بگیرید.



[ بازدید : 31441 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تاریخچه استفاده از پلی یورتان برای عایق کاری

شنبه 12 آذر 1401
10:18
حاشیه پرداز

تاریخچه استفاده از پلی یورتان برای عایق کاری

از آنجایی که پلی یورتان ها بسیار همه کاره هستند و به عنوان عایق های عالی شناخته می شوند، راه حل های زیادی برای چالش های صرفه جویی در انرژی و طراحی زیست محیطی ارائه می دهند. صنعت پلی یورتان همیشه به دنبال کاهش تاثیر آن بر محیط زیست است و در حال حاضر در حال بررسی راه هایی برای افزایش بهره وری انرژی در فرآیندهای تولید و ایجاد محصولات نهایی است که می تواند برای صرفه جویی در انرژی استفاده شود، مانند عایق بندی ساختمان. این محصولات به خانواده ها و مشاغل کمک می کند تا قبض انرژی خود را کاهش دهند و در عین حال به حفاظت از محیط زیست کمک کنند. آینده احتمالاً بهبودهای بیشتری را در فرآیندهای تولید به همراه خواهد داشت که در نتیجه پلی‌یورتان‌های ارزان‌تر و حتی سازگار با محیط‌زیست بیشتر خواهد شد. پلی یورتان برای اولین بار در سال ۱۹۳۷ میلادی و توسط محققین آلمانی کشف شد. پس از این تاریخ با توجه به ویژگی های خاص این مواد، به سرعت در صنایع مختلف جهان مورد استفاده قرار گرفتند. پلی یورتان ها با ایجاد واکنش دی ایزوسیانات اولین پلی یورتان پدید آمدند. همان طور که می دانید پیوند یورتانی در ساختار آلیتان ها وجود دارد و به پلیمرهایی که از پیوند یورتانی تشکیل شده باشند عموما پلی یورتان گفته می شود. در نهایت بهتر است اشاره کنیم که می توان پلی یورتان را به شکل های مختلفی از قبیل فرآورده های فیلم، پودرها، فوم نرم و سخت، مایعات، الاستومرها، رنگ، رزین، پوشش و امولسیون ها تولید نمود.

کاربرد پلی یورتان

بهتر است بدانید که در حالت کلی پلی یورتان از خانواده پلیمرها است که در اطراف ما همیشه وجود داشته اند. محصولات تهیه شده با این مواد در عین نوآورانه بودن، از کیفیت بالایی نیز برخوردار هستند. استفاده از پلی یورتان ها علاوه بر راحتی زندگی ما، از منابع طبیعی نیز محافظت می کنند. کاربری این مواد طیف گسترده ای دارد که برخی از آنها عبارتند از:

  • تشک
  • عایق بندی قسمت های مختلف یخچال و فریزر
  • روکش
  • عایق ساختمان
  • قطعات خودرو
  • لباس ورزشی
  • کوسن مبلمان
  • غلطک و لاستیک
  • پانل های چوبی کامپوزیت
  • چسب ها
  • کفی کفش و ....

با گذشت روزها و پیشرفت تکنولوژی این لیست طولانی تر می گردد و بر کاربری مواد اولیه پلی یورتان نیز افزوده می شود. مواد پلی یورتان‌ یا پلی اورتان می توانند از ساخت و ساز تا حوزه پزشکی به صورت گسترده مورد استفاده قرار بگیرند. استفاده از این مواد در تجهیزات آزمایشگاهی، صندلی ها و دسته های آنها، فریم ها، لاستیک ها و نیز در چسب هایی که برای اتصال قطعات مختلف استفاده می گردد، بیشتر به چشم می خورد. مواد تولید کانال پلی اورتان از ویژگی های بارز پلی یورتان ها سازگاری و مقاومت بالای آن است که علت اصلی کاربری بالای این ماده نیز به همین دلیل است. این ویژگی ها یعنی تطبیق پذیری و دوام کافی است تا این ماده را در بسیاری از زمینه های صنعتی به کار ببرند. استفاده از ماستیک های سیلیکونی و پلی اورتان نیز به دلیل خواص مکانیک و شیمیایی که دارند می توانند در مصارف متعددی به کار گرفته شوند.

ورق پلی اورتان

از ورق پلی اورتان می توان در بسیاری از صنایع استفاده نمود. این ورق ها برای تهیه انواع اسفنج ها، الاستومرها، الیاف مصنوعی و چسب ها می توانند به کار روند. از مشخصه بارز ورق های کانال پلی یورتان (پلی اورتان) می توان به مقاومت بالا در مقابل ساییدگی و ضربه پذیر بودنشان اشاره نمود. برای سفارش ورق های پلی یورتان می توانید آنها را در سختی ها و رنگ های مختلفی سفارش دهید. استفاده از این ورق ها در ابتدا منحصر به مواردی از قبیل کنترل لرزش طراحی بود ولی به تدریج به کاربری این مواد در صنایع مختلف افزوده شد. علت اصلی این موضوع نیز قابلیت دسترسی راحت و نیز قیمت مناسب آن است. در حقیقت الاستومرهای میکروسلولی تهیه شده از ورق های پلی اورتان را می توان یک سیستم مهندسی شده به شمار آورد. با این روش می توان به طیف وسیعی از محصولات دست یافت.

تولید پلی اورتان

به هنگام تولید مواد کانال پلی اورتان می توان با تغییر و دست کاری در نسبت های پخش و آرایش شیمیایی به پلی یورتان نرم و یا سخت دست یافت. برای تولید این مواد به شیوه خاصی از قالب های بسته استفاده می شود. به همین دلیل عوامل کنترل کننده در آن از جمله دما، زمان و فشار باعث تشکیل مستطیلی مداوم با صورت های صاف می شود. برای تهیه مواد کانال پلی اورتان می توان به روش های مختلفی عمل نمود. اصلی ترین و مفیدترین روش تولید ایجاد واکنش بین پلیول و دی ایزوسیانات است. به منظور سنتز پلی یورتان می توان از کاتالیزورها و افزودنی ها استفاده نمود. این مواد افزودنی می توانند رنگدانه ها، عوامل دمنده، بازدارنده ها، اتصالات عرضی و مواد فعال کننده سطح باشند. برای تولید پلی یورتان های مختلف که از چگالی و سختی متفاوتی نیز برخوردار باشند تنها باید در نوع ایزوسیانات، پلی آل و یا مواد افزودنی و مقادیر آنها تغییراتی ایجاد نمود.

قیمت مواد پلی اورتان

برای خرید مواد پلی اورتان نمی توانیم قیمت مشخصی ارائه دهیم. فاکتورهای زیادی در قیمت گذاری این مواد موثر هستند که از آن جمله می توان به مواردی از قیبل نوسانات ارزی، قیمت مواد اولیه پلی یورتان، عوامل تولید و ... اشاره نمود.

خواص مواد کانال پلی یورتان

مواد پلی یورتان‌ یا پلی اورتان خواص متعدد بسیاری دارد که کاربری آنها را روز به روز افزایش می دهد. در این بخش به برخی از مهمترین آنها اشاره می کنیم.

  • برخورداری از قدرت چسبندگی بالا با سطوح مختلف
  • دارای مقاومت زیاد در مقابل خوردگی عوامل جوی و محیطی
  • برخورداری از قابلیت انعطاف در طیف گسترده ای از دما
  • عدم شره در استفاده در درزهای عمودی
  • قابلیت استفاده در کنار آب آشامیدنی به دلیل خاصیت غیر سمی بودن آن
  • بسته بندی های 600cc به شکل سوسیس
  • مورد استفاده در معماری مدرن
  • جایگزین گچبری سنتی با توجه به قیمت به صرفه، وزن کم و نصب سریع
  • قیمت کمتر
  • حمل و نقل راحت و آسان

کلام پایانی در این مقاله سعی نمودیم تا شما را مواد پلی یورتان و یا پلی اورتان آشنا نماییم و به برخی از موارد استفاده از آنها اشاره نماییم. لازم به ذکر است که موارد ذکر شده در این مقاله تنها بخشی از کاربری های این مواد در دنیای امروز است. شما می توانید برای آشنایی بیشتر با کانال های پیش عایق به منبع اصلی این مقاله در سایت الموت تهویه مراجعه نمایید.


[ بازدید : 98 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

قیمت بلبرینگ

پنجشنبه 3 آذر 1401
10:49
حاشیه پرداز

آشنایی با انواع بلبرینگ

بلبرینگ ها در طیف گسترده ای از اشکال و اندازه ها هستند و می توانند برای موقعیت های تخصصی سفارشی شوند و بنا به نوعشان قیمت بلبرینگ متفاوت می شود.

بلبرینگ چیست؟

بلبرینگ نوعی یاتاقان یا بلبرینگ است که در آن از عناصر غلتشی برای تحمل بارها و کاهش اصطکاک استفاده می شود و برای حفظ جدایی بین قسمت های متحرک یک یاتاقان نیز از سیلندرها استفاده می کند. در مقایسه با بلبرینگ، بلبرینگ ها از عناصر غلتشی بشکه ای شکل تشکیل شده اند تا توپ های کروی و می توانند بارهای سنگین تری را نسبت به یاتاقان های ساچمه ای با اندازه های مشابه تحمل کنند، اما نمی توانند مانند یاتاقان های توپی، سرعت های بالایی را تحمل کنند.

بلبرینگ ها می توانند بارهای بیشتری را نسبت به بلبرینگ های معمولی تحمل کنند، کاربردهای آنها عموماً محدود به عملیات با سرعت کم است. بلبرینگ ها در طیف گسترده ای از اشکال و اندازه ها هستند و می توانند برای موقعیت های تخصصی سفارشی شوند و بنا به نوعشان قیمت بلبرینگ متفاوت می شود. همچنین، استفاده از فلنج ها، قفس ها و ردیف های متعدد یاتاقان می تواند عملکرد بالاتری را برای برآورده کردن موارد خاص ایجاد کند.

انواع اصلی بلبرینگ ها استوانه ای، کروی و مخروطی هستند. به طور کلی، بلبرینگ ها ظرفیت بارگذاری بیشتری نسبت به یاتاقان های ساچمه ای با همان اندازه دارند.

قبل از خرید بلبرینگ لطفا با انواع آن آشنا بشوید:

بلبرینگ استوانه ای

بلبرینگ استوانه ای دارای ظرفیت بار شعاعی بالا و بارهای رانش متوسط بوده و حاوی غلتک هایی هستند که شکل استوانه ای دارند اما استوانه واقعی نیستند. درعوض، این غلتک ها برای کاهش غلظت تنش، تاج گذاری می شوند یا به پایان می رسند. این هندسه منجر به اصطکاک کم می شود و امکان کاربردهای با سرعت بالا را فراهم می کند.

بلبرینگ کروی

بلبرینگ کروی دارای یک حلقه بیرونی با شکل کروی داخلی است. غلتک ها در وسط ضخیم تر و در انتها نازک تر هستند. بنابراین بلبرینگ های کروی می توانند ناهماهنگی استاتیک و دینامیکی را در خود جای دهند. با این حال، تولید غلتک های کروی دشوار است و بنابراین گران است، و یاتاقان ها اصطکاک بالاتری نسبت به یک غلتک ایده آل استوانه ای یا مخروطی دارند، زیرا مقدار مشخصی لغزش بین عناصر نورد و حلقه ها وجود دارد.

بلبرینگ تراست

یاتاقان ‌های رانش برای بارهای رانش خالص طراحی شده‌اند و می‌توانند بار شعاعی کم یا بدون بار را تحمل کنند. بلبرینگ ها از غلتک هایی مشابه سایر انواع بلبرینگ استفاده می کنند. یاتاقان ‌های غلتکی رانش با غلتک ‌های استوانه‌ای یا کروی در دسترس هستند. یاتاقان ‌های رانش فقط بارهای محوری را تحمل می‌کنند اما استحکام محوری بالایی دارند که برای بارهای سنگین مناسب است. بلبرینگ تراست حاوی غلتک های محدب بوده و دارای قابلیت خود تراز شدن و عاری از هرگونه تأثیر انحراف شفت یا خطای نصب می باشد.

اجزای بلبرینگ ها

بلبرینگ یا همان یاتاقان غلتکی از نوع شعاعی (استوانه ای، مخروطی، کروی و سوزنی) دارای چهار جزء اصلی شامل: یک حلقه داخلی، یک حلقه بیرونی، غلتک ها و یک قفس (نگهدارنده غلتکی) می باشد. در شرایط عملیاتی معمولی، حلقه ‌ها و غلتک ‌های بلبرینگ، بار را حمل می‌کنند در حالی که قفس فضای خالی دارد و غلتک ‌ها را روی مخروط نگه می‌دارد.

بلبرینگ های رانش غلتکی برای حمل بارهای رانش خالص طراحی شده اند. مانند غلتک های شعاعی، بلبرینگ ها نیز از دو حلقه، غلتک و یک قفس (نگهدارنده غلتکی) تشکیل شده اند. با این حال، به جای یک حلقه داخلی و خارجی متحدالمرکز به محور چرخش، آنها دارای دو حلقه یا واشر رانش در دو طرف غلتک هستند.

عوامل مهم در خرید بلبرینگ

در انتخاب یک یاتاقان و خرید بلبرینگ، نوع آن، درجه، روان کننده، هر نوع محافظ، میزان آب بندی و میزان بار پایه از عوامل مهم می باشند. اگر یاتاقان در حالت ثابت در معرض ضربه قرار می گیرد، بار استاتیکی آن را نیز باید در نظر گرفت. بارگیری شوک در حین کار نیز عاملی مهم در طول عمر بلبرینگ می باشد. بلبرینگ ها به صورت طرح های خاص و همچنین در انواع پیکربندی ها مانند یونیت های نصب شده، یاتاقان های چند ردیفه و غیره موجود می باشند و همچنین مطابق با نیازهای صنایع خاص مانند هوافضا، مواد غذایی و دارویی و غیره طراحی می شوند.

صنعت بلبرینگ طاهرزاده در زمینه تهیه و توزیع انواع بلبرینگ و بلبرینگ آماده خدمت رسانی به شما می باشد.

آدرس: تهران خیابان امیر کبیر کوچه ناظم الاطباء شمالی

02136300012

09124490391

09390168527.

فروشگاه بلبرینگ طاهرزاده

https://taherzadehbearing.com


[ بازدید : 102 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]