حاشیه های ترند شده

سرور اچ پی

سه شنبه 24 بهمن 1402
11:17
حاشیه پرداز

اچ پی یکی از بزرگترین پیشروها در تولید تجهیزات سرور و ذخیره سازی است که در بازار ایران نیز بسیار محبوب است. در واقع بهتر است بگوییم سرورهای تولید شده توسط این شرکت از محبوب ترین سرورهای مورد استفاده در پایگاه های داده به حساب می آیند.

دلیل این محبوبیت را می توان در برآوردن نیازهای اکثر کاربران اعم از کوچک و بزرگ با توجه به سطوح مختلف بودجه آنها دانست. بنابراین با انتخاب مدل سرور مناسب مورد نیاز خود می توانید به سطح بالایی از عملکرد، افزایش امنیت اطلاعات، قابلیت گسترش و مدیریت سیستم دست یابید.

استفاده از سرور اچ پی و ایجاد یک زیرساخت قوی و بسیار انعطاف پذیر باعث افزایش کارایی زیرساخت شبکه اطلاعاتی شما می شود. این امر همچنین زمینه ای را برای استفاده در آینده از فناوری های جدید فراهم می کند و با انتخاب صحیح سرور، می توانید نیازهای خود را برای سال های آینده برآورده کنید.

علاوه بر این، با چرخه حیات HPE Secure Compute که شامل حفاظت از سیستم عامل، شناسایی بدافزار و بازیابی سیستم عامل می شود، از دیدگاه امنیتی از سرور محافظت می کند. سیستم هوشمند جدید در این سرور با ارزیابی عملکرد و افزایش یا کاهش عملکرد باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و عملکرد بهتر در پردازنده ها می شود. افزایش 66 درصدی پهنای باند حافظه، افزایش 14 درصدی در هسته های CPU و افزایش 33 درصدی ظرفیت حافظه از جمله پیشرفت هایی است که نسبت به نسل قبلی برای بهبود عملکرد برنامه های کاربردی فشرده انجام شده است


[ بازدید : 139 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]