حاشیه های ترند شده

امنیت ملی ترور دانشمند هسته‌ای را بررسی کند

شنبه 8 آذر 1399
11:25
حاشیه پرداز

احمدامیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پیامی توییتری، عملیات ترور محسن فخری زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را که منجر به شهادت او شد، اقدامی کور عنوان کرد.

امیرآبادی نوشت: ‏دشمنان ملت ایران بدانند با این اقدام کور خللی در اراده ملت ایران ایجاد نمی‌شود. ضرورت دارد کمیسیون امنیت ملی مجلس موضوع ‎ترور دانشمند هسته‌ای را دردستور قرارداده و مصاحبه سوال برانگیز سخنگوی سازمان انرژی اتمی را بررسی و به نمایندگان ملت گزارش نماید.


موضوعات: مطالب عمومی,
[ بازدید : 243 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

شمار قربانیان کووید ۱۹ در فرانسه طی شبانه روز گذشته به رقم بی سابقه‌ای رسید

شنبه 8 آذر 1399
11:24
حاشیه پرداز

پس از یک ماه اجرای قرنطینه سراسری، فرانسه با ثبت ۹۵۷ فوتی ناشی از کرونا در ۲۴ ساعت گذشته روز مرگبار دیگری را تجربه کرد.

بر این اساس، سایت رسمی دولت فرانسه اعلام کرد طی شبانه روز اخیر ۳۹۳ نفر در بیمارستان و ۵۶۴ نفر هم در خانه سالمندان در اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باخته اند.

فرانسه همچنین با ثبت ۱۲ هزار و ۴۵۹ مورد جدید ابتلا به کرونا مجموع مبتلایانش به بیش از ۲ میلیون و ۱۹۶ هزار نفر افزایش یافت. در حالیکه آمار مبتلایان به کرونا در فرانسه تا حدودی کاهش یافته، اما آمار فوتی‌ها و همچنین تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌ها همچنان وخیم است.

به همین علت از امروز (شنبه ۲۸ نوامبر) پس از یکماه اجرای قرنطینه این قانون برای دو هفته دیگر یعنی تا نیمه ماه دسامبر تمدید شده است. از امروز تنها بخشی از کسب و کار‌ها به علت اوضاع وخیم اقتصادی و نزدیک بودن به جشن پایان سال میلادی بازگشایی خواهند شد.


موضوعات: مطالب اجتماعی,
[ بازدید : 232 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

دریافت گیرنده فکس آنلاین از طریق پست صوتی و نرم افزار آنلاین سانترال

شنبه 8 آذر 1399
11:23
حاشیه پرداز

یکی از مزایای این سرویس این است که می توان بدون وقفه تماس برقرار کرد و در صورت عدم پاسخگویی ، تماس برای دیگران که تماس را توضیح داده اند ارسال می شود. دریافت گیرنده فکس آنلاین از طریق پست صوتی و نرم افزار آنلاین سانترال امکان پذیر است. پس از هر بار تماس ، از طریق پیام کوتاه پیام تماس برای شما ارسال می شود. همچنین گزارش کاملی از تماس ها و زمان سپری شده از دفتر دفتر مجازی شما که می تواند در لیست مخاطبین اکسل نیز نمایش داده شود.

همچنین می توانید متن PBX خود را مطابق میل خود از جنسیت رایانه یا صدای خود ویرایش کنید.

همانطور که گفته شد ، نیازی به خرید سخت افزار یا نرم افزار یا حتی دسترسی به این سرویس ندارید. قیمت بسته تلفن گویا از 59،000 تومان در ماه شروع می شود و مشترکین می توانند بسته به تعداد تماس بسته مناسب خود را انتخاب و کار کنند.


موضوعات: مطالب عمومی,
[ بازدید : 226 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

مرغ پرچم‌دار گرانی‌ها در بازار؛ تولیدکننده و مصرف‌کننده هردو ناراضی!

سه شنبه 4 آذر 1399
15:59
حاشیه پرداز

علی رغم آنکه مرغ ارزانترین پروتئین مصرفی سبد خانوار محسوب می‌شد، اما طی روز‌های اخیر با روند افزایشی به اوج قیمت خود رسیده است به طوریکه بسیاری از افراد برای خرید مرغ با نرخ مصوب در شرایط فعلی شیوع ویروس کرونا ناچارند که ساعت‌ها در صف‌های طولانی بایستند.

این درحالی است که مسئولان از ماه‌ها قبل هشدار داده بودند که با استمرار نابه سامانی بازار نهاده‌های دامی، مرغداران به سبب نگرانی از آینده تولید رغبتی به جوجه ریزی ندارند که در نهایت توزیع ناعادلانه و رانت گسترده نهاده دامی، بازار مرغ را متشنج کرده است و تا زمانیکه نهاده دامی با نرخ مصوب به میزان کافی در اختیار مرغدار قرار نگیرد، التهاب قیمت در بازار ادامه خواهد داشت.

بسیاری از کارشناسان بر این باورند که اتخاذ سیاست‌های نادرست مسئولان دولتی منجر به عدم اطمینان مرغداران نسبت به آینده تولید و جوجه ریزی شده است که اگر هر چه سریع‌تر چالش‌های پیش روی تولید مرتفع نشود، پای مرغ‌های وارداتی به کشور باز می‌شود چرا که ذخایر پشتیبانی امور دام‌جوابگوی نیاز کشور نخواهد بود.

بررسی‌ها از سطح بازار نشان می‌دهد که قیمت مرغ از یک‌مغازه به مغازه دیگر کاملا متفاوت است، اما آنچه مسلم است قیمت‌ها با نرخ‌های بالای ۳۶ هزار تومان و حتی ۴۰ هزار تومان در مغازه‌های سطح شهر عرضه می‌شود که رئیس اتحادیه پرنده و ماهی عرضه مرغ با نرخ ۴۰ هزار تومان را گران فروشی می‌داند.


موضوعات: مطالب اقتصادی,
[ بازدید : 232 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]