حاشیه های ترند شده

کارگردان فیلم «عنکبوت» مهمان برنامه «پرانتز خبر» رادیو نمایش شد

پنجشنبه 28 بهمن 1400
14:11
حاشیه پرداز

کارگردان فیلم «عنکبوت» مهمان برنامه «پرانتز خبر» رادیو نمایش شد. او در بخشی از گفت‌وگویش با این برنامه به سختی‌های ساخت تا اکران یک فیلم اجتماعی اشاره کرد و گفت: «همان‌طور که پیش از این گفته شده فیلم درباره‌ یک پرونده از نمونه پرونده‌های واقعی جنایی است که به حدود ۲۰ سال پیش برمی‌گردد و داستان مردی است که تصمیم می‌گیرد خودجوش و براساس طرز تفکر خود جامعه را تمیز کند ولی روش خیلی عجیبی را پیش می‌گیرد که باید دید.»

ایرج‌زاد درباره مسیر گرفتن پروانه‌ ساخت ادامه داد: «برای دریافت مجوز، سختی بسیار کشیدیم. اصولا چراهای زیادی جلوی من گذاشتند. مثلا این که چرا می‌خواهید چنین سوژه‌ای را کار کنید؟ چون تابویی بزرگ حول این سوژه و سوژه‌های شبیه به آن، همچنان بعد از این همه سال، وجود دارد که متاسفانه کار را برای فیلمساز سخت می‌کند.

وی گفت: من دو سال درگیر گرفتن پروانه ساخت بودم تا مسئولان را راضی کنم که پرداختن به چنین سوژه‌هایی و نمایش آن‌ها یک فرصت، کالبدشکافی و آسیب‌شناسی برای دیدن ابعاد ندیدنی آن‌هاست و می‌شود برای اصلاح جامعه برنامه‌ریزی بهتری داشت و این که آشغال‌ها را زیر فرش پنهان کنیم دلیلی بر تمیزی خانه نیست. بماند که ژانر جنایی در تمام دنیا الگویی مشخص دارد. آدم‌هایی از این دست که سوژه‌ فیلم «عنکبوت» هم شدند در همه جای دنیا وجود دارند. این یک مسئله‌ بشری است. یک نقطه‌ تاریک در وجود انسان‌ که همه‌ کشورها در ژانر جنایی، درام‌روانشناسانه و شکل‌های دیگر و نه فقط در سینما، در ادبیات، در تئاتر و... به آن می‌پردازند.»

ایرج‌زاد درباره‌ فیلم «عنکبوت» و شیوه‌ تأثیرگذاری‌اش افزود: «در حقیقت تاریخ ثابت کرده است چنین فیلم‌هایی کمک بزرگی به روانشناسان، جامعه‌شناسان، مسئولان و مردم می‌کنند. وقتی شما در روزنامه‌ها، در خبرها و در فضای مجازی با واقعیت روبه‌رو می‌شوید تیز، بُرنده‌ و آزاردهنده می‌یابیدش اما وقتی این واقعیت، دراماتیزه می‌شود و به عنوان مثال در مدیوم سینما قرار می‌گیرد ارتباط برقرار کردن با آن آسان‌تر است چون در نهایت شما می‌دانید که در حال دیدن فیلم هستید و بخش زیادی از فیلم بر پایه داستان‌گویی است. برای همین از موضوع پذیرایی خوبی می‌کنید، ارتباط برقرار می‌کنید و راجع‌ به موضوع صحبت می‌کنید. همین باعث می‌شود دیدی پیدا کنید و وقتی یک مورد مشابه در جامعه اتفاقی می‌افتد نحوه‌ برخورد با آن را بدانید. این نکته‌ مهمی است که باید به گوش مسئولان بالا دستی برسانیم که ترس بسیار شدیدی دارند از این که فیلمساز به سراغ نقطه‌های تاریک برود.»

«عنکبوت» به کارگردانی ابراهیم ایرج‌زاد، نویسندگی اکتای براهنی و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی محصول سال ۱۳۹۸ است. داستان این فیلم در مورد قاتل سریالی ایرانی، سعید حنایی است که ملقب به قاتل عنکبوتی بود. محسن تنابنده، ساره بیات، شیرین یزدان‌بخش، ماهور الوند و مینا ساداتی از جمله بازیگران این فیلم هستند.


[ بازدید : 160 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تاریخچه برند اسکچرز؛ یکی از برندهای محبوب دنیا

پنجشنبه 28 بهمن 1400
14:10
حاشیه پرداز

امروزه تنوع کفش‌ها افزایش یافته است و بسیاری از افراد نمی‌دانند که برای سلامت پای خود باید چه نوع کفش ورزشی را بخرند. یکی از کفش‌هایی که می‌توانند سلامت پای شما را تضمین کنند، کفش‌های اسکچرز هستند. این کفش‌ها به گونه‌ای ساخته شدند که پاهای شما دیرتر احساس خستگی کند و بتوانید به مدت طولانی پیاده روی کنید. در این مقاله قصد داریم تا شما را با این کفش با کیفیت بیش‌تر آشنا کنیم.

تولید کفش‌های اسکچرز

رابرت گرین برگ در سال ۱۹۹۲ شرکت آمریکایی اسکچرز را در منهتن کالیفرنیا ایجاد کرد‌. کفش‌‌های آدیداس و نایک در ابتدا کیفیت بهتر و طرفداران بیش‌تری داشتند اما پس از مدتی کفش‌های اسکچرز رقیب سرسخت این برندهای معروف شدند و برند اسکچرز در کل جهان محبوب و شناخته شد.

امروزه کمپانی اسکچرز محصولات ورزشی زیادی برای سنین مختلف تولید می‌کند و نمایندگی‌های این شرکت در تمام کشورهای دنیا فعالیت دارند تا بتوانند این برند با کیفیت و خاص را در اختیار تمام افراد قرار دهند.

علت محبوبیت این برند در تمام دنیا

علامت S روی کفش‌های ورزشی نشان‌دهنده برند اسکچرز است و احتمالا شما افرادی زیادی را در پارک‌‌ها یا به طور روزمره دیده‌اید که این کفش‌ها را می‌پوشند. محبوبیت کفش‌های اسکچرز از زمانی آغاز شد که برندهای آدیداس، نایک و کفش‌های ورزشی باعث آسیب زیاد به پای افراد شدند. بسیاری از ورزشکاران که به طور حرفه‌ای ورزش می‌‌کردند و همچنین بقیه‌ی افراد از این بابت شکایت داشتند چون پاها و کمر آن‌ها پس از مدت کوتاهی شروع به درد می‌کرد.

برند اسکچرز با رفع عیب کفش‌ها و استفاده از تکنولوژی‌های مختلف در بین مردم محبوب شد. برای مثال شرکت سازنده اسکچرز از فناوری بالشتک تزریقی Eva در کفی کفش استفاده کرد. این بالشتک‌ها پلیمرهای انعطاف پذیری هستند که وزن سبکی هم دارند. همچنین آن‌ها در تمام کفش‌های استاندارد ورزشی قرار داده می‌شوند و وزن سبکی دارند.

یکی دیگر از ویژگی‌‌های این بالشتک منحصر به فرد این است که مقاومت زیادی دارند و هنگامی که با جوراب تماس پیدا می‌کنند بوی بدی نمی‌گیرند. آن‌ها ضربه‌های وارد شده به پا را می‌گیرند و به همین موجب سلامت بیش‌تر پا و بدن شما می‌شوند.

انواع کفش اسکچرز پیاده روی

1. کفش اسکچرز مدل After burn

رویه‌ی این کفش از چرم و الیاف مصنوعی تولید شده است و به همین دلیل کیفیت و مقاومت بالایی دارد. علاوه بر این وجود چرم باعث می‌شود تا تهویه هوای مناسبی در داخل کفش در جریان باشد و پاهای شما دچار بیماری‌های قارچی و تاول نشود‌.

کسانی که مبتلا به بیماری دیابت هستند باید بیش‌تر مراقب پاهای خود باشند چون دیابت باعث می‌شود تا سرعت گردش خون در پاهای بیماران کاهش پیدا کند. بنابراین اگر پاهای این افراد زخم شود یا تاول بزند، دیرتر خوب خواهد شد. کفش اسکچرز after burn دارای قابلیت مموری فوم است و به شما کمک می‌کند تا راحت‌تر پیاده روی کنید. همچنین زیره کفش نیز ضخیم است و جلوی ضربه‌های وارد شده به پا را می‌گیرد. بنابراین شما می‌‌توانید با خیال راحت بدوید و پیاده روی طولانی داشته باشید.

2. کفش اسکچرز زنانه مدل Skech Air

این کفش‌ها به علت رنگ بندی و ظاهر زیبای خود طرفداران بسیاری دارند. اگر شما به ورزش و دویدن علاقه دارید و همزمان می‌خواهید لباس‌های خود را با کفش‌های خوش رنگ و با کیفیت ست کنید. این کفش‌ها بهترین استایل و ظاهر را به شما می‌بخشند.

همچنین زیره‌ی Skech Air دارای آج و برآمدگی است و باعث می‌شود تا پای شما در سطوح ناهموار صدمه نبیند. خوشبختانه این کفش‌ها دارای پانل پارچه‌ای مش دار نیز هستند. بنابراین پای شما کم‌تر عرق می‌کند. بندهای این کتانی‌ معمولا به رنگ بدنه کفش است و لوگوی اسکچر باعث زیبایی بیش‌تر آن می‌شود. ارتفاع این اسکچرزها نیز معمولا یک اینچ است و در دو طرف کفش نوارهای رنگی متضاد قرار می‌گیرد.

3. کفش اسکچرز مدل Go Walk Impress

زیره‌ی این کفش لایه‌ی پلاستیکی محکم و با کیفیتی دارد که به شما می‌کند تا تعادل خود را حفظ کنید و ساعت‌ها به پیاده روی بپردازید. کف داخلی کفش نیز بسیار نرم و راحت است و باعث می‌شود تا کسانی که زانو درد دارند به مدت طولانی‌تری راه بروند و کم‌تر احساس خستگی کنند.

اگر قصد دارید تا راحت‌ترین کفش و عریض‌ترین نوع آن را انتخاب کنید، بی شک مدل Go Walk Impress اسکچرز گزینه ایده آلی برای شما است. انعطاف پذیری و خاصیت کشسانی زیادی که این کفش دارد به شما اجازه می‌دهد تا در باشگاه‌ها و حتی زمین‌های ناهموار نیز ورزش کنید. خوشبختانه این کفش پنج نوع رنگ بندی دارد که شما می‌توانید آن‌ها با لباس‌های خود به راحتی ست کنید.

4. کتانی زنانه اسکچرز مدل Skechers Breathe Easy

زیره‌ی کفش‌ها کمی نازک‌تر از مدل Skech Air است اما کف داخلی آن بسیار نرم است و همین باعث می‌شود تا بتوانید پیاده‌ روی‌های طولانی داشته باشید‌. علاوه بر این قابلیت مموری فوم باعث می‌شود تا شما درد کم‌تری در پاهای خود حس کنید چون کف کفش کاملا قوس پای شما را می‌پوشاند.

اگر پای شما راحت پیچ می‌خورد و در حالت عادی حس می‌کنید زیر پای شما خالی می‌شود، کفش‌های Breathe Easy برای شما بهترین گزینه هستند. رویه این کفش‌ها به حالت توری درست شده است‌. بنابراین پاهای شما می‌توانند هوای کافی تنفس کنند و روی پای شما نیز فضای کافی برای حرکت خواهد داشت.

کفش‌های Breathe Easy به گونه‌ای ساخته شدند که طول پای شما را به اندازه کافی پوشش دهند، بنابراین سعی کنید تا بزرگ‌ترین سایز مناسب پای خود را سفارش دهید‌. این کار باعث می‌شود تا کناره‌های کفش پای شما را اذیت نکنند.

نحوه تشخیص کفش اصل اسکچرز و مدل تقلبی آن

بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا کمی‌ بیش‌تر هزینه کنند و کفش اصل اسکچرز را خریداری کنند. اگر شما پیاده روی‌ یا ورزش‌های سنگین و طولانی انجام می‌‌دهید، حتما باید کفش‌های اصل را خریداری کنید چون آن‌ها دوام و کیفیت بیش‌تری دارند. البته تشخیص مدل تقلبی و اصل این کفش‌ها کمی سخت است اما شما می‌توانید چند راهکار را امتحان کنید تا از اصل بودن کفش مطمئن شوید.

برای مثال مشخصات و سریال کفش اسکچرز در زیر زبانه آن نوشته شده است. اگر هیچ شماره سریالی در آن قسمت وجود نداشت، یعنی کفش تقلبی است. البته گاهی بارکد و برچسب کفش‌ها را نیز کپی می‌کنند‌. بنابراین بهتر است به سایت برند اسکچرز مراجعه و از آن‌ جا برچسب‌ها را مقایسه کنید: skechers

یکی دیگر از مواردی که به شما کمک می‌کند تا راحت‌تر کفش اصل را تشخیص دهید، ظرافت دوخت و برش‌های کفش است. لوگو و دوخت کفش‌های تقلبی با مدل اصل آن فرق می‌کند. شما می‌توانید عکس کفش‌های برند را در اینترنت مشاهده کنید و تفاوت آن‌ها به راحتی را تشخیص دهید. علاوه بر این قیمت کفش‌های برند نیز اصل یا فیک بودن آن را نشان می‌دهد.

کفش‌های ورزشی اسکچرز در قسمت زبانه، پاشنه و دیواره‌های کفش از جنس فوم ساخته شدند و این قابلیت باعث می‌شود تا نرم‌تر و راحت‌تر از سایر کفش‌ها باشند. این انعطاف پذیری به شما کمک می‌کند تا پای شما پیچ نخورد و فضای کافی برای حرکت داشته باشد. این فوم‌ها در کفش‌های فیک بسیار نازک است و باعث می‌شود تا پای شما زودتر خسته شود. بنابراین بهتر است زمان کافی برای خرید کفش‌های اصل بگذارید تا تجربه خوبی از خرید کفش برند اسکچرز داشته باشید.

سخن پایانی

کفش اسکچرز یکی از برندهای معروف و شناخته شده در دنیا است که نقص‌های کفش‌های ورزشی را رفع کرده و تبدیل به یکی از با کیفیت‌ترین کفش‌های دنیا شده است. این کفش‌ها برای پاهای آسیب دیده، ورزشکاران و کسانی که به پیاده روی طولانی علاقه مند هستند بسیار مناسب است. همچنین کفش‌های اسکچرز از الیاف و چرم با دوام و مقاومی ساخته شدند و به شما اجازه می‌‌دهند تا ساعت‌ها بدوید و سلامت پای خود را تضمین کنید.

منبع : وبسایت کتپوش

https://katpoosh.com/


[ بازدید : 155 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

قرص اکتی درم چیست و از کدام داروخانه آنلاین بخریم؟

پنجشنبه 28 بهمن 1400
13:11
حاشیه پرداز


شما می خواهید برای جلوگیری از صدها (شاید هزاران) وب سایت های سرکش که ادعا می شود داروخانه آنلاین هستند، اما واقعا فقط پول خود را می خواهید. آن ها را در موقعیت ها و مکان های برجسته وب سایت خود قرار دهید و با استفاده از متن واضح و قابل درک و آسان برای خواندن، مانند “تماس با ما” یا “نسخه خود را وارد کنید” بازدید کنندگان را به سمت آن ها هدایت کنید. برای هر زوجی، این محصولات لازم هستند که بسیاری برای تهیه آن حضوری به داروخانه مراجعه میکنند؛ در حالی که خرید از یک داروخانه آنلاین میتواند دردسر مراجعه به داروخانه را بکاهد. اشاره کرد. استفاده از محصولات بهداشتی جنسی میتواند از انتقال این بیماریها جلوگیری کرده و خطر ابتلا را تا حد بسیار قوی کاهش دهد. معمولاً دوره استفاده از مکملها و ویتامینها یک دوره طولانی مدت است و در این حین، مراجعه مکرر به داروخانه برای تهیه آنها یک مسئله ناخوشایند است. از طرفی دیگر، بیشتر افراد مبتلا به کرونا هر روزه برای تهیه داروهای مورد نیازشان به داروخانه مراجعه میکنند که باعث شده داروخانه از نظر احتمال انتقال ویروس، در دسته مکانهای پرخطر قرار بگیرد. دلایلی که میتوانستند افراد را برای خرید ماسک و ضد عفونی به داروخانه بکشند غالباً مواردی نظیر آلودگی هوا، سرماخوردگی و یا آنفولانزا بودند که نسبت به زمان حال، بسیار کمتر بودند.

اکتی درم یک مکمل تغذیه ای است که به حفظ حالت نرمال مو، پوست و ناخن ها کمک میکند و حداقل عوارض گوارشی را ایجاد مینماید. نشان داده شده است، برخی از ترکیبات اکتی درم به دلیل داشتن ویتامینهای غنی (به خصوص B کمپلکس) و مواد معدنی و همچنین نقش آنها در تولید پروتئینهایی با قابلیت زیست دسترسی بالا و بتا گلوکانها اثرات تقویت کننده سلامتی دارند.

با خرید از داروخانه آنلاین بی نسخه میتوانید هر نوع مکمل و یا ویتامینی را به راحتی چند کلیک در درب منزل دریافت کنید. همچنین که چنین محصولاتی در داروخانه آنلاین بی نسخه معمولاً شامل تخفیفات جالب توجهی میشوند. چه محصولاتی در سایت داروخانه 24 به فروش میرسد؟ از چنین دست محصولاتی میتوان به نخ دندان، مسواک، خمیر دندان، دهانشویه اشاره کرد که به حفظ زیبایی و سلامت تمامی اعضای دهان و دندان میپردازند. تمامی محصولات این داروخانه دارای تاییدیه و برچسب اصالت از وزارت بهداشت ایران هستند. ضمانت اصل بودن کالا از ویژگی های این داروخانه است که به شما اطمینان می دهد که محصول با کیفیت و دارای تاییدیه وزارت بهداشت به دست شما خواهد رسید. از دیگر محصولات بهداشتی پرفروش و پر استفاده، میتوان به محصولات بهداشت دهان و دندان اشاره کرد. بازنگری سازمان بهداشت جهانی در مورد نحوه انتقال ویروس کرونا در هوا! هنگامی که به صورت حضوری برای خرید محصولی به داروخانه مراجعه میکنید به خاطر شلوغ بودن داروخانه ممکن است به راحتی نتوانید به عنوان مثال چند نمونه شامپوی مختلف را ببینید، اطلاعات آنها را بپرسید و انتخاب و خرید خود را انجام دهید، به همین منظور هنگامی که وارد سایت داروخانه اینترنتی مورد نظرتان میشوید، تمامی شامپوها را با اطلاعات کامل مقابل چشمانتان میبینید.

بعد از راه اندازی داروخانه آنلاین خود اطمینان حاصل کنید که هر محتوایی که منتشر می کنید، خواه پست ها، فیلم ها یا وبلاگ های شبکه های اجتماعی، برای مخاطبان شما مرتبط بوده و به سوالاتی که ممکن است در مورد مراقبت های بهداشتی داشته باشند پاسخ می دهد. همان طور که گفته شد این داروخانه به طور کامل و جامع تمامی آن چیزی که یک داروخانه فیزیکی باید داشته باشد را دارد. از آن زمان با توصیه متخصصین و پزشکان، تنها راه در امان ماندن از این ویروس منحوس، رعایت پروتکلهای بهداشتی نظیر زدن ماسک و ضد عفونی کردن دستها و گاهاً لوازم شخصی است. برای در امان ماندن از بیماریهای جنسی و بروز بارداری ناخواسته، امنترین و بهداشتیترین روش استفاده از محصولات جنسی است که علاوه بر کم کردن نگرانیهای رابطه جنسی، میتوانند به سالمتر و لذت بخشتر شدن آن نیز کمک کنند. این ویروس در فصل زمستان و پاییز بیشتر انتقال پیدا می کند اما باید بدانید در مابقی سال نیز این ویروس فعال است و خطر انتقال آن وجود دارد. برخی از آنها نظیر تبخال میتوانند باعث رنج بسیار افراد و برخی نظیر ایدز نیز حتی به مرگ افراد نیز منجر میشوند.

حتی با وجود واکسیناسیون گسترده نیز گفته میشود که نیاز به زدن ماسک همچنان مسئلهای مهم است و افراد در صورت واکسینه شدن نیز همچنان باید پروتکلهای بهداشتی را رعایت کنند. به تازگی آمازون اقدام به راه اندازی داروخانه آنلاین نیز کرده است. وقتی نام تجهیزات پزشکی به گوش میخورد اکثر افراد ممکن است آنها را با تجهیزات موجود در مطب پزشکان اشتباه بگیرند؛ گر چه ممکن است برخی از این تجهیزات همانند دستگاه تست قند خون را در مطبها و بیمارستانها نیز بیابید اما تجهیزات پزشکی وسایلی هستند که برای افراد دارای بیماری و محدودیت، یاری رساننده هستند و به بهبود آنها کمک میکنند. این سازمان اعلام کرده است که با وجود پیشرفت در مهار این ویروس در برخی کشورها، همه گیری و شیوع این بیماری بسیار بلاست و دنیا هنوز در وضع بسیار بدی قرار دارد. به عبارت دیگر با وجود داروخانه آنلاین هیچ نگرانی بابت تهیه داروها نخواهد بود. این مشکلی است که تنها با خرید از یک داروخانه آنلاین حل میشود.


[ بازدید : 140 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

نشونت خدمات مشاوره سئو رو به صورت ساعتی یا ماهانه ارائه می ده

يکشنبه 24 بهمن 1400
18:32
حاشیه پرداز

کاربرانی که فقط برای تماشا از متاع وارد آن میگردند بهره ای برای شما نخواهند داشت . این روش برای کسانی که به تولید محتوا علاقه دارند، پیشنهاد می شود. این کار باعث شد که وارد حوزه شوم و حدودا 5 سال است که در حوزه سئو فعالیت می کنم. این کار باعث جلب اعتماد سایر افراد و در نتیجه سپردن پروژه های بیشتر به شما می شود. در این روش برای اعتماد سازی بین شما و کارفرما باید رزومه ای با نمونه کارهای قوی داشته باشید. سئو رایتر کسی که به تولید محتوای سئو شده تسلط خوبی دارد و می تواند متن های طولانی سئو شده را تحویل کارفرما دهد. یکی از نکاتی که همه افراد در افزایش رتبه وب سایت خود می بایست به آن توجه داشته باشند این مسئله است که اگر از مشاوره سئو خوبی برخوردار نشوند و استراتژی بدی را برای خود انتخاب کنند ممکن است که وب سایت آنها برای همیشه در لیست سیاه موتورهای جستجو قرار گیرد و یا ممکن است بصورت موقتی رتبه آنها کمی بهبود پیدا کند ولی بعد از مدتی دیگر پیشرفت چندانی حاصل نخواهد شد. مشاوره و آموزش سئوی مثنا درهر هفته به صورت محدود برگزار می گردد. فقط خدماتی را در حوزه سئو به صورت جداگانه ارائه می دهید.

برای این دانش نیاز است CSS و HTML را حتماً بداند و به سئو فنی تسلط بیشتری داشته باشد. نکته ای که لازم است بدانید اینکه تولید محتوا پروسه زمانبر و پرزحمتی است و دستمزد قابل توجهی هم ندارد خیلی وقت ها برای سئو رایتر نمی صرفه که این کار را انجام دهد. کسانی که به تازگی در زمینه سئو و بهینه سازی سایت مشغول به کار شدهاند، برای کارآموزی و دیگر کارهای سایت در به صورت تمام وقت و حضوری در شرکت کار میکنند. در این روش از استخدام، مشاوره سئو باید به جایی که به صورت دورکاری و یا پاره وقت کار خود را انجام دهد، باید تمام ساعات کاری خود را در شرکت بگذراند. آیا استخدام سئوکار به صورت ساعتی یا پاره وقت هم داریم؟ در این مقاله تلاش داریم مفهوم دقیقی از مشاور سئو ارائه داده و لیستی از انتظاراتی که در در یافت مشاوره سئو باید به آن های پاسخ داده شود تهیه شده است.

مشاوره سئو (SEO Consulting) وقتی مهم میشه که سایت رو به عنوان کانال فروش محصولات یا خدمات خودمون انتخاب کردیم. وقتی سایتی رو طراحی و راه اندازی می کنیم، قدم بعدی مون افزایش بازدید سایت هست تا بتونیم به واسطه این بازدیدها به جذب مشتری و فروش بپردازیم. از طرفی می دونیم که بدون سئو، این افزایش بازدید شدنی نیست یا ممکنه خیلی خیلی برامون گرون تموم بشه. برای همین یک مشاور سئو یا کارشناس یا متخصص سئو در یک مجموعه می تونه نقش خیلی مهمی رو داشته باشه.

یک مشاور سئو، سایت شما رو تحلیل کرده و ایرادات و نواقص سایت شما رو کشف و برای بهبودشون به شما پیشنهاداتی رو ارائه می ده. به همین دلیل استفاده از تجربیات یه مشاور سئو، به شدت روی کسب و کار و میزان فروش محصولات یا خدمات شما تاثیر خواهد گذاشت.

ما در نشونت خدمات مشاوره سئو رو به صورت ساعتی یا ماهانه ارائه می دیم که بر اساس وضعیت سایتتون و میزان آشنایی خودتون به عنوان مدیر سایت با سئو، می تونید یکی از این سرویس ها رو انتخاب کنید.

در هنگام استفاده از خدمات مشاوره ای سئو ما، احتمالا چند سوال از شما پرسیده میشود که بهتر است از قبل آماده پاسخگویی به آنها باشید. این فقط میتونه کار ربات گوگل باشه که با پالایش صفحات و بر اساس دستورالعمل های خاص آنها را در نتایج نشان می دهد و رتبه بندی می کند. کاری که یک سئو سایت عمل می تواند انجام دهد کمک به سایت شما در رعایت ضوابط اساسی گوگل است تا بتواند با دیگر سایت های مشابه رقابت کند . همچنین افرادی نیز در سال های اخیر با صرف هزینه کمی وب سایت طراحی کرده اند و با توجه به عدم رقابت در سال های پیشین صرفا به خطر تک و تنها بودن و یا کمی صحیح و خطا در سئو سایت، در صفحه اول گوگل قرار داشتند. حالا با ختصار مراحلی را که باید طی کنید را تشریح میکنم به این صورت که قدم اول شناخت الگوریتم های گوگل می باشد بعد از آن باید علم بهینه سازی سایت را یاد بگیریم و تمرین کنیم که از طرف گوگل جریمه نشویم و اعتبار منفی کسب نکنیم در مرحله بعد باید به فضای کار برای سئوی سایت اشراف کامل داشته باشیم تا بتوانیم یک سئو کار حرفه ای شویم.

در مقاله سئو کلاه سیاه بطور کامل در مورد آن صحبت شده است. شما می توانید بدونه هیچ دغدغه ای تنها با سئو و محتوا از سایت هایی که سیستم همکاری در فروش دارند، کسب درآمد میلیونی داشته باشید. در نتیجه در انتخاب لغت کلیدی خیلی توجه نمایید و این مورد می شود به صورت یکی از مقاصد سئو در گمان گرفته شود. در نهایت مهمترین امتیاز یک مشاور سئو حرفه ای نمونه کارهای زنده و موفقیت در کلمات کلیدی پررقابت اوست، زیرا سئو یک فرایند مستمرو پررقابت است و متخصصین بهینه سازی سایت باید همیشه یک قدم از همکاران خودشان جلوتر باشند. هر چه و نمونههای کارهای کارمند سئو و حجم رزومه کاری او بیشتر باشد، علاوه بر این که نشان میدهد این شخص در کار خود حرفه ای است، استخدام او به راحتی انجام میشود. به این راحتی ها کسی سئو سایتش را شما نمی سپارد! بعد اینکه دو سه تا پروژه کوچک سئو گرفتید و در رزومه تان ثبت کردید افراد خودشون میان سراغتون و می توانید پروژه های بزرگی را با قیمت بالا می توانید بگیرید.


موضوعات: مطالب عمومی,
[ بازدید : 12714 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

دریچه های خروجی آب از نازل های مه پاش با یک دیگر بسیار متفاوت می باشد

شنبه 23 بهمن 1400
11:41
حاشیه پرداز

تمیز کردن کفی یا زیر پایی خودرو ها به روش های دستی زمان بر بوده و مشتریان را اغلب از این کار منصرف می نماید. مادامی که از این روش پیروی کنند راندمان سطح تولیداتشان افزایش می یابد. با توجه به ویژگی های منحصر به فرد خود در شستشوی خودرو راه اندازی کارواش اتومات میتواند یک مزیت و برتری برای مجموعه های خدماتی باشد و در افزایش سرعت و کیفیت نظافت خودرو تاثیر به سزایی خواهد داشت. برای افزایش طول عمر تایمر خود و همچنین افزایش کارایی آن از باطری های مرغوب و از نوع قلیایی (Alkaline) استفاده کنید. لوله را درست به مانند نصب دیگر لوله های پی وی سی به شیر متصل کنید. در مه ساز های نازلی ، سیستم کمپرسور مه پاش می بایست قوی باشد تا بتواند به راحتی چندین نازل را پشتیبانی کند. با این کار در صورت نیاز به سرویس لوله ها به راحتی می توان جریان آب را قطع کرد. شعاع پاشیدن آب در این آبپاش ها از 40 تا 360 درجه است. آبپاش های هانتر در دو نوع روتاری و چرخشی عرضه می شوند این دو نوع شیر با 12 نازل متنوع مخصوص پرتاب آب تولید می شوند این نازل ها برای پرتاب آب تا شعاع های متفاوت طراحی شده است.

با توجه به محیط و اندازه آن ، دستگاه هایی با حجم تولید مه کم تا زیاد در کشت قارچ استفاده می شود. شرکت هانتر به عنوان تولید کننده ی آبپاش قابلیت های زیادی برای این محصول ایجاد کرده است یکی از خصوصیات منحصر به فرد آبپاش هانتر وجود سر روتوری آن است که در کنار طراحی دقیق و متناسب آن تبدیل به پروفروش ترین انواع آبپاش در دنیا شده است. طراحی سیستم آبپاش هانتر به شکل بسیار دقیق انجام شده که دارای بدنه ای ظریف و باریک است که در کنار اجزای دیگر شامل بدنه و فیلتر و نازل و رایزر کامل می شود. شیر برقی هانتر به عنوان یکی از مدرن ترین و پیشرفته ترین محصولات شرکت هانتر شناخته می شود که برای کنترل و قطع و وصل شدن سیالات به کار می رود خصوصا استفاده در فضا های کوچک مانند روف گاردن و باغچه های اختصاصی به کار می رود. آبپاش هانتر به عنوان یک وسیله ی کاربردی و پرطرفدار در زمینه ی آبیاری باغ ها، فضاهای سبز، بوستان ها و چمنزارها همچنین باغچه های شخصی شناخته می شود. شیر برقی هانتر به عنوان یکی از وسایل و تجهیزات پرکاربرد در اتوماسیون صنعتی شناخته می شود که کاربرد آن در جهت عبور مایعات و هوا است.

اگر قصد دارید تا از نازل را در مصارف خانگی خود مورد استفاده قرار دهید می توانید از مدل های پلاستیکی آن استفاده کنید. استفاده از این مدل مه پاش ها در مصارف صنعتی زیاد جالب نخواهد بود چرا که فشار قابل تحمل این گونه از مه پاش ها در مقایسه با انواع دیگر آن بسیار کمتر خواهد بود.

قیمت مه پاش:

https://abniro.com/misting-system-overall/misting-nozzle/

توجه داشته باشید که نازل ها ز نظر ابعاد سایز خود به دسته بندی های بسیار مختلفی نیز تقسیم بندی می شود که شما می توانید از موضوع را نیز مورد توجه قرار دهید. دریچه های خروجی آب از نازل های مه پاش با یک دیگر بسیار متفاوت می باشد که هر چقدر این خروجی از اندازه های کوچکتر برخوردار باشد، ذرات آب نیز خیلی ریزتر شده و خیسی سطحی را کمتر احساس کنید. نازل های مه پاش معمولا سایزهایی از ۱۰ تا ۱۰۰ میکرون بوده که البته هر چقدر این نازل های مه پاش کوچکتر باشند امکان گرفتگی تیز در آنها بیشتر مشاهده می شود که این امر نیاز به فیلتراسون را به دنبال خواهد داشت. به همین جهت توصیه می شود که با توجه به محلی که قرار است از نازل استفاده کنید، یکی از بهترین انواع آن را انتخاب و مورد خرید قرار دهید. برای مثال استفاده از نازل های ۲۰ تا ۳۰ میکرون برای سالن های مرغداری و پرورش قارچ مناسب می باشد که البته جنس این مدل از نازل استیل بوده و از عمر مفید بسیار بالایی برخوردار است. البته می توانید در خصوص کسب راهنمایی های لازم در خصوص انتخاب یکی از بهترین نازل به راحتی با همکاران ما در تماس بوده و اطلاعات لازم را در این خصوص به دست آورید.

این محصول که در صنایع کاربرد زیادی دارد با اندازه و ابعاد مختلف همچنین با ولتاژهای کاری متفاوت عرضه می شود. این شیر به شکل الکترو مکانیکی با بدنه ی فلزی و پوبین با خاصیت الکترومغناطیسی بالا عرضه شده است. خرید شیلنگ فشار قوی قیمت نازل مه پاش فشار قوی| عرضه شیلنگ قادر به تحمل فشار زیاد سیالات بافیلتر نمدی با توجه به سایزی که دارد کی تواند اجسام را در خود نگه دارد و از عبور آنها ممانعت نماید که اغلب از فیلتر نمدی با سایز ۵ میکرون یا ۱۰ میکرون استفاده می شود.|سیستم های رطوبت ساز نازلی به جهت ایجاد رطوبت یکنواخت و در نتیجه کنترل موثر تر و بهتر در سالن های مه پاش مرغداری و گلخانه ها در چند سال اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است و تقریبا به یکی از تجهیزات اصلی سالن های مرغداری و گلخانه خصوصا در مناطق خشک و نیمه خشک کشور تبدیل شده است. پمپ مه پاش بسیار کاربردی است و به افرادی توصیه می شود که در فضاهایی مثل گل خانه ها و یا محل هایی که مربوط به نگهداری دام و طیور و یا محیط هایی که در آن ها پرورش قارچ فعالیت می کنند. شیرهای برقی به عنوان دستگاه های مخصوص آب گفته می شود که عملکرد قطع و وصل کردن را انجام می دهد.

برای قطع آب باید سلونوئید را در جهت عقربه های ساعت چرخانده تا به حالت اولیه باز گردد. تایمر زمانبندی قطع و وصل برق از آنجایی که دیجیتال است دهها یا نزدیک به بیش از 100 برنامه را میتواند ایجاد کند. رایزر قسمتی از آبپاش هانتر است که در زمان فشار آب به وسیله ی شیلنگ به آبپاش باعث بالا آمدن آبپاش هانتر می شود و در صورتی که در زیر زمین مخفی باشد بالا می آید. از دیگر ویژگی های آبپاش هانتر می توانیم به پوشش لاستیکی بیرونی آن اشاره کرد که هنگام بیرون آمدن از خاک به راحتی کنار زده شده و از ریزش آب جلوگیری می کند به همین دلیل می توانید با خیال راحت از آن در روف گاردن استفاده کنید. شیلنگ را می توان در مواقعی که لازم نیست برای جلوگیری از زمین خوردن جدا کرد. مسلما باید این آبپاش ها را هم تراز با زمین نصب کنید تا از شکستگی و آسیب دیدگی جلوگیری شود. دستگاه شوینده فشار قوی در قسمت ورودی خود دارای فیلتر می باشند بدین جهت که اگر ناخالصی در آب ورودی باشد از ورود آن به داخل پمپ جلوگیری شود چرا که باعث آسیب رساندن به پمپ دستگاه می شود.


[ بازدید : 69848 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تورم سال آینده کاهش جدی خواهد یافت

جمعه 8 بهمن 1400
14:03
حاشیه پرداز

سید احسان خاندوزی که به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه تهران سخنرانی کرد،‌ گفت: اگر چه عدالت دارای گستره وسیعی از مباحث اقتصادی تا حوزه اجتماعی و.. است آنچه امروز بیشتر مد نظر رهبر امت است، پیاده سازی عدالت اقتصادی است.

وی افزود، از آیت الله سید محمد باقر صدر آموخته ایم که عدالت فقط توزیع درآمد نیست، بلکه از یک طرف شامل مقابله با علل فقر و فساد است و از سوی دیگر بستر سازی برای ایجاد فرصتهای برابر و شفاف نیز از مصادیق عدالت اقتصادی است. ستیز با ربا و رانتهای نامولد نیز زیر چتر عدالت جای میگیرد. توزیع منصفانه منابع عمومی تا دسترسی آحاد ملت به پول و اعتبارات در سایه عدالت قرار میگیرد.

خاندوزی گفت: سیاست عمومی کشور دائر بر مدار عدل است. به رغم تلاشهای ارزشمند از ابتدای انقلاب اسلامی هنوز جامعه تا رسیدن به تراز عدالت فاصله جدی دارد و در سه سال سال اخیر ضریب جینی به عنوان یکی از شاخصهای برابری اقتصادی، حاکی از افزایش فاصله های ناموجه در اقتصاد ایران است. یکی از دغدغه های رهبر انقلاب نیز همین موضوع است. رهبری در سال ۱۳۹۹ فرمودند که در دهه پیشرفت و عدالت نمره مطلوبی در باب عدالت بدست نیامده است.

وی افزود، امروز دولت سیزدهم که با رای مردم به آیت الله رئیسی کار خود را آغاز کرده است در حال تلاش برای کم کردن فاصله با آن وضع آرمانی است.تحقق عدالت اقتصادی از مسیر اقتصاد مردمی میگذرد. بر این اساس اولویت دولت مردان باید معطوف به خواسته های مردم باشد.

با استمرار سیاستهای دولت، تورم سال آینده کاهش جدی خواهد یافت

خاندوزی با اشاره به اهم اقدامات دولت سیزدهم در ۵ ماه گذشته، گفت: جدای از واکسیناسون فوری در دولت سیزدهم که به بهبود کسب و کار های خرد کمک ویژه ای کرد، اولویت دولت سیزدهم کنترل تورم بوده است. با اتخاذ سیاستهای مناسب اقتصادی، امروز باید اذعان داشت که از شتاب تورم کاسته شده است.

بر این اساس، شتاب تورم در شهریور ۳.۸ و در مهر ماه ۳. ۲ درصد بوده که امروز به ۱.۳ درصد رسیده است. در صورت استمرار سیاستهای دولت تورم سال آینده به نحو ملموسی کاهش خواهد یافت. نباید توجیه گر وضع موجود باشیم. با تلاش مسئولان و مقاومت ملت، شاخصها در حال بهبود است اما وضعیت راضی کننده نیست.

افزایش ۴۰ درصدی فروش نفت در ۵ ماه گذشته

وزیر اقتصاد با بیان اینکه، در حالی که هنوز توافقی در بحث هسته ای صورت نگرفته است، فروش نفت نسبت به ماه آخر دولت دوازدهم ۴۰ درصد رشد کرده است،‌گفت: این موضوع ناشی از رویکرد فعالانه دولت سیزدهم است چراکه معیشت مردم به بحث مذاکرات گره زده نشده است.

اولین بخش از خط اعتباری روسها برای توسعه نیروگاه سیریک تخصیص یافت

وی با بیان اینکه رویکرد منطقه گرایی دولت سیزدهم نیز در حال ثمر دادن است ، گفت: با فاصله بسیار کم از سفر به روسیه اولین ثمره آن را شاهد بودیم که بر اساس نامه رسمی کشور روسیه اولین بخش از خط اعتباری از سوی آن کشور به نیروگاه سیریک تخصیص داده شده است.

خاندوزی با بیان اینکه، با پیگیری دولت بحث تخصیص وام و تسهیلات بدون ضامن از طریق اعتبار سنجی متقاضیان از هفته آتی شروع خواهد شد،‌گفت: افزایش نظارتها بر سیستم بانکی از جمله نظارت شرعی در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود، در مساله بهبود محیط کسب و کار چالشهای زیادی وجود دارد، برای صدور یک مجوز ساده جهت شروع کسب وکار مشکلات زیادی برای مردم ایجاد شده بود. امیدواریم از فروردین ماه هر ماه تعدادی از مجوزها به صورت برخط و در چند روز صادر شود تا سرپرست خانوار برای شروع کسب و کار ناچار به پرداخت رشوه نشود. بر این اساس نظارتها بعد از شروع به کار و فعالیت انجام خواهد شد.

چند هزار مودی جدید که ۱۰۰ درصد فرار مالیاتی داشتند شناسایی شدند

وزیر اقتصاد، با بیان اینکه در ایران بخش مهمی از پرداخت مالیات بر روی دوش حوزه های شفاف اقتصاد است، گفت: این درحالی است که برخی درامدهای کلانی را با سفته بازی بدست آورده و از پرداخت مالیات فرار میکردند. بر این اساس رویکرد وزارت اقتصاد کاهش دادن بار مالیاتی از روی دوش تولیدکنندگان است و بر این اساس ۵ درصد از مالیات تولید کنندگان در سال بعد کاهش خواهد یافت. از سوی دیگر مبارزه بی امان با فراریان مالیاتی در دستور کار قرار خواهد گرفت. در همین ۵ ماه گذشته چند هزار مودی جدید که ۱۰۰ درصد فرار مالیاتی داشتند شناسایی شدند.

خاندوزی با بیان اینکه نکته ششم مورد توجه دربرنامه های وزارت اقتصاد بحث سامان دهی تخصیص و پرداخت یارانه هاست‌،‌ کفت: امروز عمده یارانه ها به دهکهای بالای جامعه تعلق میگیرد که ساماندهی این موضوع در دستور کار مجلس و دولت است، خروجی این برنامه کاهش واردات نهاده های دامی و جذابیت تولید داخل این محصولات است.

وی در خاتمه گفت: سامانه های سوت زنی و مطالبه عدالت از سوی آحاد جامعه نیز یکی از نکاتی است که میتواند فساد اقتصادی را با چالش جدی روبه رو کند که در این حوزه نیز اقدامات قابل توجهی در دستور کار است.


[ بازدید : 124 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

بهترین آموزشگاه آنلاین حسابداری کدام است؟

جمعه 8 بهمن 1400
14:02
حاشیه پرداز

درس حسابداری صنعتی درکنکور کارشناسی ارشد حسابداری داری ضریب 2 می باشد که 25 سوال را به خود اختصاص داده است. پیش از آن بایستی بدانیم که از منظر محتوای شغلی حسابداری شغلی است که دائما با اعداد و ارقام، صورتحسابها و مغایرت گیری ها، گزارشات مالی و … تمامی گزارشات حسابداری، نمودارها مدیران را در جریان روند کسب و کار خود قرار میدهد. بهترین نرم افزار حسابداری علاوه بر امکاناتی که باعث سهولت کار حسابدار میشود باید قیمت به صرفه و استفادهکنندگان زیادی نیز داشته باشد تا بتوان مطمئن بود که در سالهای بعد هم میتوان از بروزرسانیهای نرم افزار استفاده کرد. امکانات موجود در نرم افزار حسابداری ما را با توجه به نیاز شرکت و سازمان خود باید نرمافزار حسابداری را علاوه بر داشتن امنیت، نسبت به امکاناتی که ارائه میکنند، انتخاب کرد. با توجه به نتایج این جدولها، در هر سه حالت، عملکرد رگرسیون تجمیعی بهتر از شبکههای عصبی مصنوعی و رگرسیون خطی است. عوامل موثر بر نگرش مدیران مالی در ارتباط با منابع و مصارف سرمایه، چرایی و چگونگی انتخاب منبعی خاص را با توجه به مقتضیات محیط بیرون و نیز پدیده­های غالب درون شرکتی تعیین می­کند. استفاده از سیستم های یکپارچه مالی، پیش بینی امور مختلف مانند سودآوری، رشد و منابع را راحت تر میکند و در نتیجه باعث کاهش ریسک می شود.

بهترین کسب منابع مالی کدام اند؟ شرکتهای معتبر آموزشهای نرم افزاری خود را در سراسر کشور فراهم میآورند تا همهی شرکتها، سازمانها و هر گروه مالی کوچکی نیز بتواند از خدمات آموزشی استفاده کنند. حفظ اطلاعات محرمانه و داشتن امنیت یکی از ویژگی بهترین نرم افزارهای حسابداری است که باید به آن دقت کرد تا از افشا شدن اطلاعات جلوگیری کرد. در این دوره نحوه استفاده و کاربرد تمامی ماژول های نرم افزار هلو اعم از نحوه ثبت اطلاعات اول دوره ، خرید و فروش ، تولید و… این برنامه یک طرح رایگان را ارائه میدهد که مجموعه ای از ویژگی های مناسب و انعطاف پذیر را در مورد حسابداری ارائه میدهد و امکان فاکتورها و تراکنشهای نامحدود را فراهم میکند. برنامه ZipBooks برترین نرم افزار حسابداری تحت وب با مجموعه ای از ویژگیهای حسابداری است. 1 باشد؛ ولی برای بررسی اینکه آیا تخمین اولیه بهطور کامل اطلاعات مربوط به پراکندگی متغیرهای حسابداری را شامل میشود یا خیر و همچنین، برای آزمون اینکه آیا پراکندگی رشد اطلاعات حسابداری حاوی اطلاعاتی دربارۀ چهارچوبهای انتظاری شاخصهای کلان اقتصادی نهایی است یا خیر، میتوان رگرسیون را تصحیح و به شرح رابطه (31) برآورد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره میتوانید با کارشناسان مجرب سپیدار سیستم به شماره تلفن ۰۲۱-۸۱۰۲۲۲۲۲ تماس بگیرید.

شرکت کلیک در یک قرارداد قانونی به شما تعهد می دهد که هیچ گونه دسترسی به اطلاعات شما ندارد که بخواهد به خاطر آنلا از شما سوء استفاده کند. این برنامه عملیاتی، تغییر عمده برای پیادهسازی استانداردهای بینالمللی گزارشگری مالی 17 فراتر از وظایف مالی و قانونی بیمهگران را گسترش میدهد که تأثیر شگرفی درسیستمها و فرآیندهای بیمه خواهد داشت (یارد و همکاران، 2013). همچنین تأثیراتآن بر کسبوکارها در صنعت بیمه، به طیف وسیعی از ذینفعان داخلی و خارجیمنتقلمیشود و میبایستی به اطلاع آنها رسانده شود؛بنابراین این امریک فرایندزمانبر است و نیاز به تلاش قابل توجهیدارد. طبیعی است که حسابداران برای عملکرد بهتر و راندمان با کیفیتتر نیاز به آموزش نرمافزاری دارند که از آن استفاده میکنند. این مقاله حسابداری را به شما نمیآموزد، اما با در اختیار قرار دادن نکات مهم، نشانگر مسیری خواهد بود که به واسطهی آن میتوانید حسابداری را یاد بگیرید . همچنین شما خواهید توانست در پایان این مقاله به جای فکر کردن به سوال “چطور حسابداری را یاد بگیریم؟ به همین دلیل است که خدمات پس از فروش در مورد خدمات و محصولاتی که نیاز به پشتیبانی دارند، مهمتر از فروش است.


[ بازدید : 4052 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

وام صد میلیونی بدون ضامن

دوشنبه 4 بهمن 1400
10:48
حاشیه پرداز

هرچند مشخص نشده که شبکه بانکی تا چه میزان اعتبار به این اقدام جدید دولت قرار است اختصاص دهد، اما این اتفاق می‌تواند قدری از مشکلات و موانع بر سر راه دریافت وام برای متقاضیان را کاهش دهد، اما به همان میزان می‌تواند به صف متقاضیانی که دارای شرایط اعلامی هستند، بیفزاید.

رقم وام بدون ضامن به گونه‌ای نیست که افراد خودرو یا مسکن بخرند، اما به اندازه‌ای هست که بتواند به ناترازی بانک‌ها دامن زده و وضعیت تورمی کشور را تشدید کند. آن هم در شرایطی که تورم ماهانه و نقطه‌ای در دی ماه پس از سه ماه تنزل، مجددا بر مدار صعودی قرار گرفته و نقدینگی در ۹ ماهه منتهی به آذر نسبت به اسفند ۹۹ حدود ۲۷.۴ درصد افزایش داشته و به رقم ۴۴۲۷ هزار میلیارد تومان رسیده است.

نکته دیگر در خصوص دادن وام بدون ضامن، رقمی است که بانک‌ها باید به افراد بدهند. با وجود اینکه از تعداد دقیق واجدین شرایط این طرح اطلاعات کاملی در دست نیست، اما با در نظر گرفتن شاغلان قوه قضاییه، قوه مجریه، قوه مقننه و سایر دستگاه‌های اجرایی که جزو جامعه هدف این طرح هستند، بین ۱۰۵ تا ۲۱۱ هزار میلیارد تومان منابع برای دادن تسهیلات به آن‌ها نیاز است؛ این رقم در حالی است که تعداد بازنشستگان، مستمری‌بگیران و سایر کارکنان دستگاه‌های غیردولتی و شرکت‌های بزرگ خصوصی در نظر گرفته نشده که در صورت محاسبه آن افراد، رقم وام اعطایی بدون ضامن ممکن است تا ۴ برابر افزایش یابد؛ بیش از ۸۰۰ هزار میلیارد تومان. این در حالی است که کل تسهیلات پرداختی توسط بانک‌ها در سال ۹۹ یک میلیون و ۸۰۰ هزار میلیارد تومان بود.

دولت در شرایطی در نظر دارد عمده منابع برای طرح‌ها و اقدامات خود را از نظام بانکی جذب کند که بار‌ها از پتانسیل بازار سرمایه سخن گفته بود. اما به نظر می‌رسد این پتانسیل فقط در حرف وجود دارد.

نکته دیگری که در خصوص وام بدون ضامن وجود دارد، نحوه به کارگیری آن است؛ در شرایطی که قیمت خودرو در بازار کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان نیست و متوسط قیمت هر مترمربع واحد مسکونی در پایتخت نیز به ۳۲ و نیم میلیون تومان رسیده، دادن وام‌های اینچنینی ممکن است باعث هجوم تازه پول‌ها به سمت بازار‌های دارایی مانند ارز و طلا شود؛ بنابراین نوسان قیمتی در این بازار‌ها دور از ذهن نخواهد بود.

وام بدون ضامن؛ تغییر در مختصات بازار

قرار است از انتهای سال جاری یا از ابتدای سال آتی وام بدون ضامن به «شاغلان، بازنشستگان، مستمری‌بگیران دستگاه‌های اجرایی، اعم از وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، شرکت‌های دولتی و نهاد‌های عمومی غیردولتی و شرکت‌های بزرگ بخش خصوصی که از شعب بانک‌های ذی‌ربط حقوق پرداخت می‌کنند، در صورتی که در رتبه اعتباری A، B و C باشند» پرداخت شود. اگرچه که در این مدل از وام‌دهی قرار است سوابق اعتبارسنجی افراد مدنظر قرار گیرد، اما به نظر می‌رسد راهی رو به جلو برای کاهش صف متقاضیانی باشد که مدت‌ها در انتظار دریافت وام مانده‌اند؛ چراکه در این صورت افرادی که واجد شرایط دریافت وام هستند، بدون مانع به وام درخواستی خود می‌رسند بنابراین زمان انتظار برای متقاضیانی که در گروه‌های عنوان شده نبودند، افزایش یافته و به صورت خودکار از صف خارج می‌شوند.

تعداد وام‌گیرنده‌ها چقدر است؟

از تعداد کارمندان، بازنشستگان و مستمری‌بگیرانی که مشمول وام بدون ضامن می‌شوند، اطلاعات درستی در دست نیست. اما با استناد به گزارش سازمان امور استخدامی در آذر سال جاری کل کارمندان قوه قضاییه، قوه مجریه، قوه مقننه، نهاد‌های مختلف و سایر دستگاه‌های اجرایی که مشمول طرح جدید نظام بانکی می‌شوند بدون درنظر گرفتن تعداد بازنشستگان و مستمری‌بگیرانش، دو میلیون و ۱۱۶ هزار و ۴۲۱ نفر است.

حال اگر وام درخواستی این تعداد از افراد، حداقل ۵۰ و حداکثر ۱۰۰ میلیون تومان باشد در این صورت نیاز است که منابعی به میزان ۱۰۵ هزار و ۸۲۱ میلیارد تومان و ۲۱۱ هزار و ۶۴۲ میلیارد تومان توسط بانک‌ها برای وام بدون ضامن تخصیص داده شود.

علاوه بر وام بدون ضامن، پیش‌تر بانک‌ها به پرداخت ۳۶۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای طرح نهضت ملی مسکن مکلف شده بودند.

برآیند دو اقدامی که قرار است به زودی در نظام بانکی کلید بخورد، پرداخت حدود ۵۷۱ هزار میلیارد تومان (باز هم تاکید می‌شود که همه واجدین شرایط در این رقم لحاظ نشده است) توسط بانک‌ها بدون اینکه پتانسیل‌های تامین مالی از بازار سرمایه مدنظر سیاستمداران قرار بگیرد، است.

این امر می‌تواند به ناترازی بانک‌ها دامن زده و تورم‌های بالاتری ایجاد کند. به خصوص آنکه بر اساس داده‌های بانک مرکزی بدهی بانک‌ها به بانک مرکزی تا نیمه نخست سال جاری نیز فزاینده بوده است.

بدهی بانک‌ها به بانک مرکزی افزایش می‌یابد؟

با استناد به گزارش بانک مرکزی از متغیر‌های حقیقی اقتصاد، از اسفند ۹۹ تا شهریور سال جاری حدود ۸ هزار میلیارد تومان به بدهی بانک‌های تجاری و ۳ هزار میلیارد تومان نیز به بدهی بانک‌های تخصصی به بانک مرکزی افزوده شده است. از سوی دیگر میزان سپرده‌های دیداری بانک‌ها نزد بانک مرکزی در شهریور ۱۴۰۰ نسبت به اسفند ۹۹ کاهش ۵۸.۵ درصدی داشته که نشان می‌دهد بانک‌ها تمایلی به نگهداری ذخایر اضافی خود پیش بانک مرکزی ندارند و ترجیح می‌دهند آن را به صورت تسهیلات به افراد بدهند.

بر اساس گزارش این نهاد پولی سپرده‌های قانونی از ۳۵۵ هزار میلیارد تومان در اسفند ۹۹ به حدود ۴۲۷ هزار میلیارد تومان در شهریور سال جاری رسید؛ البته از آنجایی که نظام بانکی مکلف به پرداخت تسهیلات به طرح نهضت ملی مسکن و بدون ضامن به واجدین شرایط است، به نظر می‌رسد در سه ماهه‌های سوم و چهارم ذخیره قانونی بانک‌ها نزد بانک مرکزی کاهش یابد تا قدرت تسهیلات‌دهی بانک‌ها افزایش یابد. اگرچه که این امر بسیار خطرناک است، چراکه می‌تواند سرعت واکنش بانک‌ها به مشکلات مالی مانند بحران بانکی را کم کند.

با ۱۰۰ میلیون تومان چه می‌توان خرید؟

قرار است به مشمولان طرح وام بدون ضامن تا ۱۰۰ میلیون تومان پرداخت شود. در شرایط فعلی که قیمت پراید در بازار کمتر از ۱۷۰ میلیون تومان نیست و متوسط قیمت هر مترمربع واحد مسکونی در آذرماه نیز ۳۲ و نیم میلیون تومان بوده، با وام بدون ضامن می‌توان برخی وسایل خانه را نو کرد، بازسازی منزل انجام داد، لپ‌تاپ یا گوشی تلفن همراه خرید یا اگر فردی قصد دارد قدرت خرید خود را حفظ کند به بازار‌های ارز و طلا رفته و در آنجا سرمایه‌گذاری کند. در این صورت باید منتظر هر تغییر قیمتی در این بازار‌ها بود.


[ بازدید : 122 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

عوارض سرکه سیب برای زگیل تناسلی

دوشنبه 4 بهمن 1400
10:47
حاشیه پرداز


این ویروس بسیار شایع بوده و حدود 100 تا 150 نوع مختلف دارد اما فقط تعداد محدودی از این ویروس ها باعث به وجود آمدن زگیل بر روی دست ها می شوند. در این نوع زگیل ضایعات به صورت برجستگیهایی با سطح خشن و به رنگ مایل به خاکستری دیده میشود که اندازه آنها میتواند از چند میلیمتر تا یک سانتیمتر و بزرتر مشاهده شود. به شریک جنسی خود بگویید که تحت درمان زگیل تناسلی هستید و از او بخواهید تا درمان کامل شما صبر کند. در کشور های اروپایی و آمریکایی به تمام نوجوانان در سنین 10 تا 13 سالگی واکسن اچ پی وی تزریق می شود. در برخی موارد نادر اچ پی وی یا هرپس می تواند از یک زن باردار به کودک وی در طول بارداری و زایمان انتقال یابد. وی افزود: سن واکسیناسیون زگیل تناسلی از ۹ سالگی آغاز می شود و تا ۴۵ سالگی ادامه دارد، اما بهترین سن تزریق واکسن در سنین دانش آموزی و نوجوانی به دلیل تولید آنتی بادی بالاست و اثرات پیشگیری آن در این زمان به مراتب بهتر است. زگیل معمولی که بیشتر در بچهها دیده میشود تعداد ضایعات این نوع زگیل در بچهها از یک تا دهها عدد میرسد، البته این نوع زگیل در بالغین هم مشاهده میشود ولی تعداد آنها نسبت به بچهها کم تر است.

البته به خاطر داشته باشید که سیستم ایمنی هر فردی در برابر ویروس HPV واکنش متفاوتی از خود نشان داده و هر شخصی در مواجهه با زگیل به آن مبتلا نخواهد شد. مهمترین عامل برای ازدیاد ضایعات، محیط نمناک است (مانند کسانی که کف پاهایشان بیش تر عرق میکند یا کسانی که بیشتر با آب سرو کار دارند و یا با مواد نمناک کار میکنند) و کسانی که ناخنهایشان را میجوند و هم چنین افرادی که زگیلهایشان را دستکاری میکنند بیشتر در معرض انتشار این بیماریاند به عبارتی دستکاری کردن زگیل میتواند سبب انتقال ویروس به نواحی اطراف زگیل اول و هم چنین سایر قسمتهای بدن شود. چه عواملی باعث بروز زگیل میشوند و چه افرادی در معرض گرفتاری هستند؟ برخی از این زگیل ها در نهایت ممکن است باعث ایجاد سرطان واژن، سرطان دهانه دهانه رحم، سرطان مقعد و سرطان آلت تناسلی در مردان شود. سلولهای پوستی به دنبال آلوده شدن به ویروس دچار افزایش سرعت در تکثیر و تقسیم سلولی میشود که این افزایش رشد باعث بوجود آمدن توده گوشتی روی سطح پوست و گاهی سطوح مخاطی میشود.

مردان و زنان باید به محض این که میدانند یا فکر می کنند زگیل تناسلی دارند تماس جنسی خود را متوقف کنند و فوراً به دنبال درمان باشند. ضمن اینکه در صورت مشاهده هر ضایعه جدید از قبیل خال، ضایعه گوشتی، یا هر چیز دیگری، و تغییر در ضایعات قبلی، باید سریعاً به پزشک مراجعه شود و تغییرات مورد بررسی قرار گیرد. زگیل یک بیماری ویروسی است که عامل ایجاد کننده آن پاپیلوما ویروس انسانی است لازم به توضیح است تاکنون بیش تر از ۷۰ نوع ویروس زگیل شناخته شده که در ایجاد زگیل موثرند. این نوع زگیل بیشتر در صورت، گردن، پشت دستها، مچ دست و زانوها دیده شده که معمولاً در جوان ها بیشتر ظاهر میشود. خونریزی :معمولاً زگیل ها خونریزی ندارند، اما اگر در مجاری ادراری ظاهر شوند، ممکن است سطح آنها خراشیده شده و خونریزی ایجاد شود. در زنان، زگیل ها ممکن است بر روی جاهایی که قابل دیدن نیستند نیز ظاهر شوند.

در نهایت، سلول ها توسط میكروسكوپ دیده می شوند. زگیل ها (Warts) پوست رشد کرده و دانه ای شکلی هستند که دارای ابعاد کوچکی بوده و در بیشتر مواقع دست ها و انگشتان دست را درگیر می کنند. مسلماً لیزر تا ۲ بار موثر است، لیزر عمقی پاکسازی کرده و در یک جلسه انجام میشود. در این نوع درمان، پزشک نوعی عصاره خاص از blister beetle را جدا کرده و برروی زگیل میگذارد. زگیلهای ظریف نوک تیز یا انگشتی این نوع زگیل به صورت ضایعات مجزا و پایهدار نازک است و معمولاً در صورت و گردن آقایان دیده میشود که با shave کردن صورت زیاد میشوند. در صورتی که ساکن اصفهان هستید، برای درمان و انجامجراحی واریکوسل به عنوان یکی از مشکلات شایع اورولوژی و از دلایل عمده ناباروری در مردان، به جراح واریکوسل در اصفهان مراجعه نمایید. شایع ترین شکایت این افراد خارش است. علائم عفونت ویروس HPV در زنان غیر اختصاصی بوده و می تواند شامل درد ناحیه تناسلی، خارش یا ترشحات بد بوی واژینال باشد.


[ بازدید : 2824 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]