حاشیه های ترند شده

سامانه ثبت شرکت چیست؟

سه شنبه 26 مهر 1401
11:12
حاشیه پرداز

سامانه ثبت شرکت‌ها سامانه‌ای است که شرایط متعددی را در خصوص شرکت‌های تجاری و غیرتجاری فراهم کرده که از جمله آن‌ها: ثبت نام اظهارنامه دفتر ثبت تجاری، درخواست کد فراگیر، ثبت تغییرات، تایید اظهارنامه پلمپ دفترهای قانونی و.‌. هستند.

سامانه ثبت شرکت‌ها

در گذشته، برای ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری، فرد باید شخصا به اداره ثبت شرکت مراجعه کند‌. این کار باعث کندی انجام روند کار‌ها و اتلاف وقت و هزینه می‌شود. در راستای پیشرفت تکنولوژی و ماشینی شدن سامانه‌ای برای ثبت شرکت‌ها در نظر گرفته شده است.

این سامانه امکان این را به هر فرد داده است تا کلیه روند درخواست خود تا آخرین مرحله را، یعنی منتشرکردن تبلیغ در روزنامه رسمی ‌به‌صورت حضوری و اینترنتی انجام دهد .آدرس این سامانه برای ثبت شرکت‌ها irsherkat.ssaa.ir بوده و امکانات متنوعی را برای افراد فراهم می‌کند.

بهترین سامانه ثبت شرکت و برند در ایران

امکانات سامانه ثبت شرکت‌ها

۱_راه اندازی شخصیت حقوقی:

یکی از مهمترین مراحل برای ثبت شرکت‌ها در این بخش از سامانه انجام می‌شود. افراد واجد شرایط جهت ثبت انواع شرکت‌هایی که در قانون تجارت مشخص شده، ثبت موسسات ،ثبت شعب و نمایندگی باید به این بخش از سامانه مراجعه کنند.

۲_روند تغییرات :

افراد بعد از ثبت شرکت ممکن است نیاز به تغییراتی در روند درخواست خود داشته باشند. لازم است که باتوجه به نوع تصمم ، نوشته مربوطه را که توسط همه اعضا امضا و در مجمع خاصی تنظیم شود.

۳-اطلاعات عمومی‌افراد حقوقی:

در این بخش از سامانه اطلاعاتی نظیر نام تاسیس کننده، آدرس، نوع شرکت،کدپستی، تاریخ ثبت و وضعیت شرکت و... قراره گرفته است.

۵_تایید ادعا دفتر تجارتی:

کاربرد مهم این بخش از سامانه این است که فرد با زدن شماره پلمپ اقدام به اخذ اظهارنامه دفتر تجارتی کنند.

۶_قبول بیانیه پلمپ دفاتر قانونی:

افراد باید ریز حساب‌ها و صورت‌های ملی را به موقع به اداره مالیاتی ارائه کنند؛ در غیر این صورت مجازاتی برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود.

۷_پیگیری درخواست:

در این قسمت از سامانه افراد به راحتی می‌توانند از وضعیت پرونده خود با خبر شوند و بدانند پرونده آن‌ها در چه مرحله‌ای است.

۸_برگشت از درخواست:

در این بخش سامانه می‌توانید به راحتی از هر مرحله که دیگر تمایل به ادامه آن ندارید انصراف دهید.

۹_تقاضای کدفراگیر:

جهت دریافت کدفراگیر لازم است که افراد در این قسمت از سامانه شماره ملی خود را وارد کنند (اتباع خارجه باید اطلاعات پاسپورت خود را وارد کنند).

مراحل ثبت شرکت‌ها

مرحله اول:

به ثبت رساندن شرکت‌ها:

اولین گام برای ثبت یک شرکت، به رسمیت شناخته شدن آن شرکت است. در این مرحله نوع شرکت، شرکا و اعضای آن شرکت مشخص می‌شود.

مرحله دوم:

نام شرکت خود را انتخاب کنید:

در این مرحله هر شرکت موظف است یک اسم برای آن شرکت مشخص کند. این نام باید توسط اداره ثبت شرکت‌ها تایید شود. شرایط در نظر گرفته شده برای نام شرکت‌ها سه بخش بودن کلمه و داشتن ریشه فارسی است.

مرحله سوم:

موضوع فعالیت شما در شرکت:

در این مرحله همه جزئیات شرکت از جمله آدرس، انتخاب مدیر و سایر سمت اعضا و همچنین فعالیتی که در آن شرکت انجام می‌شود به ثبت می‌رسد.

مرحله چهارم:

نام نویسی در سامانه آنلاین ثبت شرکت‌ها:

افراد واجد شرایط باید با مدارک مورد نیاز اعم از اسکن تصویر شناسنامه و کارت ملی اعضای شرکت در سامانه ثبت نام کنند.

مرحله پنجم:

اوراق شرکت را تنظیم کنید:

در این مرحله بایستی اوراق اصلی شرکت که شامل شرکتنامه، اظهارنامه و اساسنامه را تهیه و تنظیم کنید که لازم است برطبق اصول و قاعده خاصی باشد.

مرحله ششم:

کلیه مدارک به اداره ثبت ارسال کنید:

بعد از تنظیم اوراق لازم است که تمامی‌ مدارک فوق را با پاکت منحصر به اداره ثبت شرکت‌ها که از دفتر پست می‌توانید تهیه کنید، ارسال نمایید.

مرحله هفتم:

ثبت نهایی و دریافت آگهی:

در صورتی که کلیه اطلاعات و مدارک کامل باشد کارشناسان پیامی ‌مبنی بر ثبت شرکت شما را برایتان ارسال می‌کند. آگهی تاسیس شرکت را می‌توانید توسط وکیل خود دریافت کنید.

کلام آخر

در این مقاله به چگونگی ثبت شرکت‌ها درسامانه‌ها اشاره کردیم. اولین قدم برای فعالیت قانونی و رسمی ‌در ایران به ثبت رساندن شرکت در حال تاسیس است تا در آینده مشکلی در روند فعالیت خود نداشته باشید‌. در این روند قوانین و مقرراتی وجود دارد که کمترین اهمال و ناآگاهی می‌تواند مشکل‌ساز باشد.‌ پس حتما با تحقیق و پرس و جو اقدام به ثبت کنید.


[ بازدید : 102 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

مزایا و معایب استفاده از ضد آفتاب

سه شنبه 26 مهر 1401
10:51
حاشیه پرداز

فاطمه حبشی در مورد جوانب مثبت و منفی استفاده از کرم ضد آفتاب
از آنجایی که همه ما هنگام بیرون رفتن در طول روز از کرم ضد آفتاب استفاده می کنیم، دانستن اینکه محافظت از پوست در برابر نور خورشید برای ما مهم است و می تواند از آفتاب سوختگی، پیری زودرس و لک جلوگیری کند. در صورت امکان بهتر است به یاد داشته باشید که ضد آفتاب نیز می تواند معایبی داشته باشد.
در این قسمت سعی داریم شما را از فواید و مضرات آفتاب آگاه کنیم. پس اگر به پوست خود اهمیت می دهید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.
سرفصل های اصلی این صفحه
اهمیت استفاده از ضد آفتاب
به گفته متخصصان، اهمیت کرم های ضد آفتاب برای دوری از اشعه ماوراء بنفش خورشید و جلوگیری از ایجاد چین و چروک، لک و همچنین پیشگیری از سرطان پوست است.این کرم ها با توجه به سن، جنس و نوع پوست انتخاب می شوند. به SPF در ضدآفتاب ها قدرت ضد آفتاب را نشان می دهد، اما ضد آفتاب با SPF کمتر به این معنی نیست که از ضد آفتاب با SPF بالاتر تأثیر کمتری دارد.
لازم به یادآوری است که کرم های ضد آفتاب با SPF 50 برای انواع پوست در هوای گرم مناسب هستند، اما SPF 30 در هوای سرد کافی است.
توصیه های پزشکی برای استفاده از ضد آفتاب
اگرچه بهتر است کرم ها را با نظر و توصیه پزشک و متخصص پوست استفاده کنید. آنها به خانم ها توصیه می کنند که به جای محصولات زیبایی از ضد آفتاب استفاده کنند و بدانند که پودرها جایگزین نور خورشید نمی شوند زیرا باعث آسیب به پوست می شود. استفاده از ضدآفتاب برای افرادی که لیزر یا حذف پوست انجام می دهند بسیار مهم است.
با ضد آفتاب جوان تر به نظر برسید
نکته جالب این است که اگر توجه کرده باشید، افرادی هستند که سنشان بسیار بالاست اما شبیه افراد بسیار جوان هستند، زیرا پوست آنها بسیار خوب است و باعث جوان به نظر رسیدن آنها می شود. شاید فکر کنید که این افراد تحت عمل جراحی قرار گرفتند، اما واقعا کافی نبود و بد نیست بدانید که این افراد از پوست خود در برابر نور خورشید محافظت می کردند.
آفتاب می تواند باعث پیری زودرس و افتادگی پوست شود، بنابراین بهتر است از آن در برابر نور خورشید محافظت کنید. زیرا نور خورشید بر لایه بیرونی پوست به نام اپیدرم تاثیر می گذارد و باعث آفتاب سوختگی می شود.
عملکرد ضد آفتاب دو حلقه اکسید
انواعی از ضدآفتاب های مانع وجود دارند و لایه نازکی روی پوست ایجاد می کنند که از رسیدن اشعه خورشید به پوست جلوگیری می کند، اما ممکن است از نظر زیبایی ظاهری برای افراد قابل قبول نباشد زیرا باعث تغییر رنگ پوست می شود. . پوست. اکسید دی حلقه ای نمونه ای از ضد آفتاب است که به این روش عمل می کند.
استفاده منظم از ضد آفتاب
معمولاً وقتی افراد به طور مرتب از ضد آفتاب استفاده نمی کنند، یک لایه ضد آفتاب را به تمام قسمت های پوست خود نمی زنند و یا حتی در طول روز آن را به صورت خود نمی مالند، این افراد می توانند در معرض نور خورشید قرار بگیرند. حتی اگر فکر می کنند که هستند، از ضد آفتاب استفاده می کنند و به طور اتفاقی به پوست صورت خود آسیب می رسانند.
به همین دلیل همیشه از ضد آفتاب استفاده کنید و آن را به بینی و گوش خود بزنید. استفاده از کرم ضد آفتاب بعد از آرایش بسیار مهم است زیرا استفاده از روغن یا مواد آرایشی مبتنی بر آب می تواند فیلتر را بی اثر کند.
فواید و مزایای کلی ضد آفتاب
فواید ضد آفتاب به عنوان یک کرم ضد پیری
از بین بردن خطوط لب
کاهش چین و چروک
کاهش لکه ها
از دست دادن کلاژن و الاستین را کاهش می دهد
جلوگیری از سرطان پوست
افزایش قدرت و حجم پوست
برخی از معایب کرم های ضد آفتاب
همانطور که گفته شد استفاده از کرم ضد آفتاب نیز می تواند اثرات مضری داشته باشد.
واکنش های آلرژیک
ضد آفتاب های حاوی مواد شیمیایی می توانند باعث تحریک پوست از جمله قرمزی و تورم شوند و برخی افراد ممکن است عوارض جانبی شدیدی داشته باشند.
افزایش جوش و آکنه
اگر پوست مستعد آکنه دارید، ضد آفتاب های حاوی مواد شیمیایی می توانند پوست شما را بدتر کنند. برای خنثی کردن این اثر از ضدآفتاب غیر کومدون زا و بدون چربی استفاده کنید و از ضد آفتاب مناسب با نوع پوست خود استفاده کنید.
چشم های سوزان
اگر کرم ضد آفتاب با چشم تماس پیدا کند، ممکن است باعث سوزش شود. اگر کرم ضد آفتاب وارد چشم‌هایتان شد، آن‌ها را با آب بشویید.
خطر ابتلا به سرطان سینه
برخی از اشعه های خورشید حاوی موادی هستند که اثر استروژنی بر سرطان سینه دارند و بر سطح استروژن در خون تأثیر می گذارند.
نکاتی برای جلوگیری از آسیب کرم ضد آفتاب
هنگام تهیه ضد آفتاب حتما با پزشک خود مشورت کنید.
اگر پوست چرب دارید، از ضد آفتاب های بدون چربی استفاده کنید.
کرم ضد آفتاب خود را هر دو ساعت یکبار تجدید کنید.
از مصرف کرم ضد آفتاب برای کودکان زیر 6 ماه خودداری کنید.
امیدواریم این مطلب در وبسایت ویژه فاطمه حبشی برای شما مفید بوده باشد.

مزایا و معایب استفاده از ضد آفتاب



[ بازدید : 197 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تسمه دوبل 15 سانتی (6و12 تن)

دوشنبه 11 مهر 1401
13:32
حاشیه پرداز

معرفی کامل تسمه دوبل باکیفیت

تسمه دوبل 15 سانتی، یکی از بهترین محصولات در حوزه صنعتی است. این محصول به دلیل موارد مصرف متعددی که دارد، توسط برترین و حرفه ای ترین مصرف کنندگان بخش صنعت خریداری می شود. به دلیل ویژگی های بارز این محصولات، می توان گفت آن ها در مقایسه با سایر محصولات صنعتی پر مصرف تر هستد. در ادامه این مقاله، به معرفی کلی بهترین نوع تسمه پرداخته و اطلاعات شما را دراین رابطه تکمیل می کنیم. پس بهتر است برای کسب اطلاعات بیش تر درباره این محصولات پرمصرف صنعتی، تا پایان همراه ما بمانید.

بهترین نمونه تسمهبا قرارگیری بر روی بار، امکان ایمن سازی مناسب آن را فراهم می کند. آن ها را می‎توان به عنوان مثال برای یک کامیون یدک‎کش، برای یک تریلر یا به عنوان کمربند سفت کننده برای چمدان استفاده کرد. این راه حل بیشتر توسط مشتریانی که می خواهند محموله حمل شده را به درستی ایمن و محافظت کنند استفاده می شود. اگر قصد خرید تسمه حمل بار را دارید، اطلاعات زیر را بررسی کنید تا به شما در تصمیم گیری برای انتخاب تسمه کمک کند.

بهترین نمونه تسمه دوبل در چه مواردی مصرف می شود؟

بهترین نمونه تسمهدوبل، در موارد متعددی مورد استفاده قرار می گیرد. این بخش از مقاله، به ذکر این موارد می پردازد. برای کسب آگاهی از این موارد، می توانید ما را تا پایان این مطلب همراهی کنید.

برای ایمن سازی حمل و نقل سبک، مانند، حمل و نقل انواع مختلف مبلمان، از بهترین نمونه تسمهاستفاده می شود. همچنین برای ایمن سازی چمدان ها، دوچرخه ها و قایق ها آن را استفاده می کنند. تسمه های حمل و نقل 5 تنی عمدتاً برای بستن بارهای سنگین در نظر گرفته شده ئ برای کامیون ها استفاده می شوند. آن ها در حمل و نقل تجهیزات سنگین ساختمانی نیز به طور عمده استفاده می شوند.

تمام قطعات فلزی تسمه مرغوباز جمله قلاب، از فولاد بسیار مقاوم در برابر خوردگی ساخته شده اند. به همین دلیل، هر نمونه از تسمه حمل و نقل، می تواند تا سال ها مورد استفاده قرار بگیرد.

تسمه دوبل 15 سانتی

مزایای بارز تسمه دوبل شامل چه مواردی هستند؟

اولین مزیت انواع تسمه مرغوباین است که می‎توانند کالاهای سبک و همچنین کالاهای با بار 500 کیلوگرم تا 5 تن را ایمن کنند.

ثانیاً، به لطف تأییدیه های ویژه و گواهینامه های بین المللی، با استفاده از تسمه دوبل 15 سانتی، دوام و کیفیت شما تضمین می‎شود.

ثالثاً، تسمه های حمل و نقل بیش تر در خارج از صنعت حمل و نقل استفاده می شوند. بنابراین با خریداری این محصول، می توانید آن را در موقعیت های گوناگون مورد استفاده قرار دهید. علاوه بر این، نصب تسمه های حمل و نقل بسیار آسان است، بنابراین هر تسمه می تواند توسط یک نفر نصب شود.

استفاده از تسمه مرغوب و صادراتی

خرید تسمه مرغوبو صادراتی، چند سالی است که در بازارهای داخلی و خارجی انجام می پذیرد. این محصول با توجه به سفارش مصرف کنندگان، طی چند روز تا چند هفته آماده سازی شده و ارسال می شود. فرایند ارسال ممکن است برحسب مواردی مانند طولانی شدن زمان حمل و نقل، کمی به درازا بکشد. برای کسب اطلاعات بیش تر در این رابطه، می توانید به مجموعه طاها تولز مراجعه کنید.

http://tahatools.com/i-11196/%D8%AA%D8%B3%D9%85%D9%87-12-%D8%B3%D8%A7%D9%86%D8%AA-(6%D9%8812-%D8%AA%D9%86)



[ بازدید : 99 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]