حاشیه های ترند شده

لیفت صورت چیست؟

شنبه 2 ارديبهشت 1402
10:36
حاشیه پرداز


لیفت صورت یک راه حل زیبایی است که می تواند چین و چروک یا ریزش موی صورت را به دلیل افزایش سن کاهش دهد و ظاهری جوان به شما بدهد. جوانی و شادابی پوست یکی از دلایل اصلی زیبایی چهره خانم ها و آقایان است. این روش به میلیون ها نفر کمک کرده تا به ظاهر دلخواه خود برسند و شاد باشند! اگر برایتان سخت است که علائم پیری را در صورتتان ببینید و می خواهید همیشه زیبا باشید، ناامید نشوید.

لیفت صورت معمولاً به صورت سرپایی با استفاده از بی حسی موضعی انجام می شود و ممکن است بین دو تا پنج ساعت طول بکشد. در جراحی لیفت صورت سنتی، پزشک پوست اضافی آویزان را بریده و آن را بالا می‌کشد. سپس این برش ها بخیه زده و بسته می شوند. البته امروزه لیفت صورت را می توان به راحتی و بدون خونریزی با دستگاه لیزر انجام داد. برای اطلاعات بیشتر در مورد لیفت صورت با ما همراه باشید.



لیفت صورت یا ریتیدکتومی چیست؟

لیفت صورت یا ریتیدکتومی یک عمل جراحی زیبایی است که برای بهبود ظاهر پوست صورت و گردن انجام می شود. این روش قادر است عضلات، پوست و چربی های اضافی و افتاده را از صورت، گردن و خط فک حذف کند.



چرا پوست صورت متورم می شود و می ریزد؟

به طور کلی افزایش سن باعث چروک شدن و تحریک پوست می شود. اما عواملی مانند قرار گرفتن در معرض نور خورشید بدون استفاده از کرم ضد آفتاب، استرس زیاد، رژیم غذایی نامناسب، عوامل ارثی و سبک زندگی می توانند باعث خشک شدن پوست در سنین پایین شوند.

قبل از عمل لیفت صورت، جراح سابقه پزشکی، خاصیت ارتجاعی، بافت، ضخامت پوست و ساختار استخوانی صورت شما را ارزیابی می کند و همچنین در مورد انتظارات شما از نتایج لیفت صورت با جزئیات با شما صحبت می کند. او به شما کمک می کند تا بفهمید لیفت صورت چگونه ظاهر شما را تغییر می دهد.

در نهایت روش یا ترکیبی از روش های مناسب را برای رسیدن به نتیجه مطلوب پیشنهاد می کند. برای لیفت صورت از بیهوشی یا بیهوشی عمومی استفاده می شود. در طول لیفت صورت، پوست در هر طرف صورت جمع می‌شود و بافت زیرین تغییر شکل می‌دهد تا ظاهری جوان را بازیابی کند.

پوست و بافت اضافی قبل از قرار دادن بخیه برداشته می شود. نوع برش به تکنیک مورد استفاده و نیاز بیمار بستگی دارد، با این حال، اکثر برش ها معمولاً از شقیقه ها و جایی که مو رشد می کند شروع می شود و به سمت پایین و اطراف لاله گوش حرکت می کند و به پشت گوش و پایین پوست سر ختم می شود. همچنین می توان یک برش زیر چانه ایجاد کرد.

لیفت صورت با سایر عمل های زیبایی مانند لیفت پیشانی، لیفت ابرو، بلفاروپلاستی (لیفت چشم)، لیفت گردن یا رینوپلاستی (جراحی بینی) برای نتایج بهتر انجام می شود. نتایج این جراحی زیبا تا چندین سال ماندگاری دارد.


چرا باید سخت کار کنیم؟

با افزایش سن یا به دلیل عوامل محیطی مختلف یا سبک زندگی اشتباه، پوست صورت به تدریج شل می شود و چربی های اولیه را از دست می دهد. این عامل باعث افتادگی در نواحی خاصی مانند کناره های چشم یا گوشه لب و بینی می شود و یا به صورت پوست اضافی در ناحیه کشاله ران ظاهر می شود. وقتی صحبت از صورت شما می شود، می توانید با انواع روش های لیفت صورت، پوست را بلند کرده و فرم صورت خود را حفظ کنید.



مزایای لیفت صورت

پوست سفت است

پوست خود را شاداب و شاداب نگه دارید

جوانسازی صورت و افزایش اعتماد به نفس

درمان دائمی، بدون نیاز به تجدید.

هزینه عمل نسبت به نتیجه کاملاً معقول است

رفع چین و چروک صورت در نواحی مختلف صورت

سردرگمی را از بین ببرید

یک روش ایمن با عوارض جانبی کم یا بدون عوارض




چه کسی می تواند لیفت صورت انجام دهد؟

تمام افرادی که به تازگی با علائم پیری در صورت خود مواجه شده اند و همچنین کسانی که از چین و چروک و افتادگی چشم رنج می برند می توانند از این روش استفاده کنند. برخی از علائم پیری که با لیفتینگ قابل اصلاح هستند عبارتند از:

چهره های کرکی

پوست اضافی در ناحیه چانه

چین و چروک عمیق اطراف بینی و لب

افتادگی پوست و چربی اضافی روی گردن


قبل و بعد از لیفت صورت


لیفت صورت معمولاً 2 تا 4 ساعت طول می کشد، اما اگر سایر عمل های زیبایی همزمان انجام شوند ممکن است بیشتر طول بکشد.


توصیه های قبل از عملیات آسانسور:

دستورالعمل های دارویی را دنبال کنید. حداقل دو هفته قبل از جراحی از داروهای رقیق کننده خون (مانند آسپرین) و مکمل های پزشکی استفاده نکنید.

شب قبل از عمل، صورت و موهای خود را با صابون آنتی باکتریال بشویید.

شب قبل از عمل، بعد از نیمه شب چیزی نخورید.

سیگار نکش

وقتی وارد اتاق عمل می‌شوید، صورتتان باید بدون آرایش باشد.

باید ترتیبی بدهید که شریک سفرتان شما را به خانه برساند و شب اول شما را همراهی کند.

رفرنس مقاله: https://cliniczibayi.com/لیفتینگ-صورت/هایفوتراپی-در-شیراز-5-مرکز-تخصصی-جوانسا


[ بازدید : 7429 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]