حاشیه های ترند شده

سالن های زیبایی

يکشنبه 1 بهمن 1402
20:13
حاشیه پرداز

مشکل سالن های زیبایی روز به روز در حال افزایش است. به خصوص در دوران کرونا، بسیاری از افراد سالن های زیبایی خود را به درستی مدیریت نکردند و تمام مشتریان خود را از دست دادند.

به عنوان مدیر سالن زیبایی، باید آموزش های لازم را در حرفه خود بگذرانید و روزانه خود را به روز کنید. اکثر زنان شاغل در صنعت زیبایی معتقدند که باید خود را فقط در زیبایی به روز کنند، اما این یک اشتباه بزرگ است.

چه بهترین آرایشگر و چه بهترین مانیکوریست در ایران، باید اصول کسب و کار خود را بدانید.

اصول تجارت به چه معناست؟ یعنی باید یاد بگیرید که چگونه بازاریابی، تبلیغات، جذب مشتری و... را به صورت پایه انجام دهید تا کارآمدی بیشتری داشته باشید. در این مقاله 14 مشکل پیش روی سالن های زیبایی را به شما معرفی می کنیم و راه حل رهایی از آنها را به شما می گوییم.

14 مشکلی که باعث از کار افتادن سالن زیبایی می شود

قبل از اینکه به 14 مورد بپردازیم، باید بگوییم که اکثر خانم ها این موارد را جزئی از مشکلات اصلی سالن نمی دانند و به دنبال راه حلی برای حل مشکلات نمی گردند. اگر برنامه ریزی نداشته باشید، کم کم کسب و کارتان را از دست خواهید داد.

انضباط شخصی و تجاری

نظم و انضباط تمرین عادات و مهارت ها برای انجام یک کار خاص است و به عنوان یک مدیر سالن زیبایی حرفه ای باید هم نظم شخصی و هم حرفه ای داشته باشید.

یک مدیر حرفه ای تمام موارد زیر را در سالن خود در نظر می گیرد:

1- تمرین انضباط: تمرین; نظارت مستمر؛ ارزیابی و پاداش دادن به کارکنان برای نظم و انضباط.

- آموزش صرفه جویی در زمان، آموزش استفاده صحیح از زمان به ویژه در زمینه آماده سازی سالن و جلسات با مدیران و کارکنان سالن های زیبایی.

3- به زیبایی و احترام به ظاهر توجه کنید و از لباس کار مناسب در سالن زیبایی استفاده کنید.

اینستاگرام و بازاریابی سایت

امروزه 70 درصد از مردم از طریق اینستاگرام و 30 درصد از طریق گوگل سالن زیبایی پیدا می کنند. این به این معنی است که حضور آنلاین شما یکی از مهمترین چیزهایی است که باید روی آن سرمایه گذاری کنید. یعنی به دلیل رقابت زیاد بین رقبا، ارسال مطالب ساده و معمولی فعالیت خاصی محسوب نمی شود و مشتری را جذب نمی کند، بنابراین باید آموزش های لازم را در زمینه بازاریابی اینستاگرامی فرا بگیرید و نحوه ارائه محتوای خوب را بیاموزید.

روش انتخاب پرسنل

منابع انسانی و استخدام برای هر کسب و کاری حیاتی است. شما نمی توانید به تنهایی به عنوان مدیر سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه خانه عروس موفق شوید، اما داشتن یک پرسنل عالی و یک تیم قوی برای سالن زیبایی شما، شما را به موفقیت نزدیک می کند.

ممکن است تعجب کنید که چگونه می توان نیروی کار متخصص و وفادار را جذب کرد؟ این درست است که امروزه در 90 درصد سالن های زیبایی جذب پرسنل یک دغدغه است. اما نگران نباشید، جذب نیروهای واجد شرایط نیاز به یک فرآیند اساسی دارد که ما در مرکز آموزش کسب و کار آلفا به شما آموزش خواهیم داد.

روش انعقاد قرارداد با پرسنل.

بسیاری از افراد زمانی که می خواهند برای سالن خود پرسنلی استخدام کنند، سالن های زیبایی را مدیریت می کنند. آنها هیچ اطلاعاتی در مورد اصول استخدام کارمند ندارند و نمی دانند چگونه با کارمندان خود قرارداد ببندند.

قرار ملاقات با پرسنل مورد نظر بر اساس اصول و قوانینی است که باید تمام حقایق را یاد بگیرید و اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشید تا در آینده با مشکل مواجه نشوید.

روش وفاداری شخصی

پس از امضای قرارداد قانونی و اخلاقی با کارمندان خود، نباید کارمندان خود را تنها بگذارید. کارکنان سالن شما باید آموزش های لازم را از مدیریت سالن زیبایی دریافت کنند. نکات کاری و اخلاقی را برای او توضیح دهید و برای کارمندان خود پاداش و مشوق در نظر بگیرید. فقط استخدام کارمندان کافی نیست. چند کار ضروری وجود دارد که باید انجام دهید تا کارکنان به شما و سالن شما متعهد باشند.

آموزش اخلاق حرفه ای برای مدیران و کارکنان

همانطور که در بحث در مورد مشارکت کارکنان اشاره کردیم. برای حفظ کارمندان خود باید چند قدم بردارید. یکی از مهمترین وظایف یک سالن زیبایی پس از ارائه خدمات مناسب به مشتریان، آموزش پرسنل است. سعی کنید جلسات هفتگی را در سالن خود برگزار کنید و اصول رفتار محترمانه را با مدیر و مشتریان آموزش دهید. از دغدغه ها و چالش های کارمندان خود آگاه باشید، این به شما کمک می کند تا به تدریج تمام مشکلات سالن خود را کاهش دهید. آموزش و برگزاری جلسات برای کارکنان باعث دانش و حرفه ای شدن آنها می شود.

ارزش پایه

گاهی اوقات افراد بر این باورند که اگر قیمت پایینی برای خدمات خود ارائه دهند، جذب مشتری بالایی خواهند داشت و می توانند به سرعت درآمد بالایی کسب کنند، اما این یک اشتباه بزرگ برای تجارت شما است. شما باید اصول قیمت گذاری را برای هر خدمتی که ارائه می دهید یاد بگیرید و طبق اصول پیش بروید.

بسیاری از سالن های زیبایی این موضوع را بسیار تجربه کرده اند، اگرچه قیمت های پایینی دارند و وقت و انرژی زیادی را صرف مشتری می کنند، اما در نهایت مشتری همیشه به دنبال تخفیف است. برای حل این مشکل، فقط باید قیمت گذاری اولیه را یاد بگیرید و خدمات عالی به مشتریان ارائه دهید.

اصول کار تیمی

تعریف درست و درست از تیم این است که همه افراد حاضر در سالن برای رسیدن به یک هدف خاص تلاش می کنند و به یکدیگر کمک می کنند.

پس چه در مقام پرسنل و چه مدیر باشید، باید اصول کار تیمی را یاد بگیرید و به این نکته توجه کنید که ساختن یک تیم قوی برای سالن به شما کمک می کند تا سریعتر به موفقیت بزرگ دست یابید که هم مزیت سالن است. مدیر و کارکنان اتاق غذاخوری

اصول مدیریت سالن های زیبایی

در این مقاله بیشتر در مورد پرسنل و مشتریان صحبت کردیم اما شما به عنوان مدیر سالن زیبایی الگول همه افراد حاضر در سالن خود هستید پس باید حرفه ای ترین و با اخلاق ترین باشید. قبل از اینکه به کارکنان خود شغل و آموزش اخلاقی بدهید، اولین قدم این است که روی خود تمرکز کنید، خود را آموزش دهید، خود را دائماً آموزش دهید و بهترین باشید. وقتی کارمندان را آموزش می دهید اما هیچ یک از آنها را دنبال نمی کنید، کارکنان به حرف شما گوش نمی دهند و آموزش را بی اهمیت می دانند.

روش درست تبلیغات

برای تبلیغات صحیح باید از تمامی ابزارهای موجود برای تبلیغات استفاده کنید. تبلیغات پیامکی و ایمیلی از جمله تبلیغات خوب و متوسط ​​سودآور است.

اکثر سالن های زیبایی به این مشکل توجه چندانی ندارند، اما اگر اصولاً تبلیغات پیامکی را تبلیغ کنید و مشتریان خود را ناراحت نکنید، می توانید نتایج بسیار خوبی از این نوع تبلیغات بگیرید.

به عنوان مدیر و پرسنل سالن زیبایی همیشه کارت ویزیت خود را به همراه داشته باشید و سعی کنید پیامی را روی کارت ویزیت خود بنویسید که برای مخاطبانتان جذاب باشد تا تبلیغاتی که انجام می دهید در کمترین زمان موثر واقع شود.

روش های اساسی و چریکی وفاداری مشتری

تجربه مشتری از احساسات مشتری ناشی می شود. اگر مشتری هنگام تعامل با شما احساس خوبی داشته باشد، می توان گفت که تجربه خوبی برای مشتری ارائه کرده اید. برای اطمینان از تجربه مشتری دلپذیر، نکاتی وجود دارد که باید در طراحی سفر مشتری رعایت کنید. ده ها راه حل و ایده خلاقانه برای استفاده از کارت های هدیه و وفادار کردن مشتریان به سالن شما وجود دارد.

این وفاداری مستلزم دیدن و اعمال آموزش اصولی و چریکی برای وفاداری مشتری است.

چگونه جلوی دوربین خوب صحبت کنیم

همانطور که در مبحث بازاریابی اینستاگرام در مورد محتوا و محتوای ابری صحبت کردیم، باید به این نکته اشاره کنیم که یکی از راه های کمک به جذابیت محتوای خود برای مشتریان، صحبت با مدیر یا اعضای تیم در مقابل دوربین است. . .

اما ممکن است با خود بگویید، نمی دانم یا باور نمی کنم.

برای اینکه بتوانید مانند یک زن قوی و شجاع مقابل دوربین صحبت کنید، باید تمرین کنید و روش صحیح صحبت کردن در مقابل دوربین را با تمرین و تکرار در مدت زمان کوتاهی یاد بگیرید. شما می توانید محتوای عالی برای بازاریابی اینستاگرام خود تولید کنید. در حال انجام.

یکی از تمریناتی که به شما کمک می کند سریعتر به نتیجه برسید این است که جلوی آینه چیزی به خود بگویید و به زبان بدن خود توجه زیادی داشته باشید. خودتان را تصور کنید که در مقابل دوستان و اطرافیانتان به آرامی صحبت می کنید و از آنها بازخورد بگیرید. این به شما کمک می کند تا سریعتر به نتایج عالی برسید.

اصول مدیریت مالی

در مبحث اهمیت حسابداری در سالن زیبایی توضیح دادیم که حضور یک حسابدار یا منشی مجرب تا چه اندازه در روند و پیشرفت کار شما موثر است. پس حتما از سیستم حسابداری برای دریافت و پرداخت منابع مالی سالن خود استفاده کنید و اگر تجربه ای در این کار ندارید، برای مدیریت صحیح قسمت مالی سالن زیبایی خود آموزش ببینید.

روش صحیح مذاکره و فروش

زنان قوی و با استعداد علاقه مند به شروع حرفه ای در صنعت زیبایی.

آنها باید این توانایی را با تمرین و تکرار تقویت کنند. برای شما، مذاکره و فروش حرفه ای یکی از ارکان اصلی است. وقتی در مورد تکنیک های مذاکره و اهمیت مذاکره برای دستیابی به فروش بیشتر صحبت کردیم، این موضوع را به طور کامل برای شما توضیح دادیم.


[ بازدید : 109 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]