حاشیه های ترند شده

دوره آموزش گلد تراپی پیشرفته + آموزش پاکسازی پوست

يکشنبه 12 دی 1400
11:46
حاشیه پرداز

گلد تراپی یکی از روش‌های کراتین مو محسوب می‌شود که اینجانب دکتر فاطمه حبشی با بیش از چندین سال تجربه در زمینه انواع تراپی مو به طور کاملاً تخصصی فعالیت می‌نمایم و در این زمینه آموزش تخصصی گلد تراپی و پلاسنتا تراپی را به هنرجویان آموزش می‌دهم. بنده در زمینه کراتین و احیاء و ری پیر مو از به‌روزترین دستگاه‌های موجود در دنیا استفاده می‌کنم و خدماتی نظیر مایکرومیست های تری لایت و موتو لایت ، نانو استیم اسپری گان ، اُورهیت نانو آیرون، آنالایزر، نانو میست، دئودرایز، بیو میست، انواع اسپرینکل، فوتون، پیکو استیم، اینفرا اسپین، ناسا اوزون، آیرون فروزن، اسپا روباتیک و پیرلس جهت بالابردن کیفیت کار کراتین و تراپی در سطح استاندارد جهانی را ارائه می‌نمایم.


آموزش گلد تراپی

همه خانم‌ها دوست دارند موهای سالم و براق و جذاب داشته باشند که قطعاً به چهره آنها زیبایی خاصی می‌بخشد. گاهی آنها آن‌قدر موهای خود را بلند نگه می‌دارند و اصلاً دلشان نمی‌خواهد موی سرخود را کوتاه نمایند، ولی قطعاً نگهداری موهای بلند روش‌های خاص خودش را دارد.


موهای سر شما نباید در معرض مواد شیمیایی بی‌کیفیت باشد و مواردی نظیر خشک‌شدن تارهای باریک مو در برابر بیماری‌ها و مصارف دارویی، آلودگی‌های محیطی، اثرات مخرب نور خورشید و … می‌تواند باعث آسیب‌های جدی به موی سر شما گردد. برای رفع این مشکلات روش‌های مختلفی وجود دارد. ولی شما باید همیشه به دنبال بهترین روش برای جلوگیری از آسیب‌ها باشید. احیاء کردن و تراپی مو دو روش کاملاً مؤثر در برابر آسیب‌دیدگی موها می‌باشد که به‌راحتی هر دوی آنها در آرایشگاه قابل انجام است.


تراپی مو چیست؟

هر نوع اقدامی که در جهت ویتامینه کردن و پروتئین مو انجام می‌شود را تراپی می‌گویند. همه نوع تراپی کاملاً یکسان نیستند و باید یادتان باشد که ویتامینه‌ها و پروتئین کردن مرتب موها در فواصل زمانی دوهفته تا یک ماه باعث جلوگیری از مرگ موهایتان می‌گردد. تراپی کردن مو باعث می‌شود تا سلامت ازدست‌رفته موهایتان را بازگردانید. آرایشگرهای حرفه‌ای پس از بررسی جنس موی شما با مواد آب‌رسان و جوان‌کننده‌های موی سر، طراوت را به آنها بازمی‌گردانند.


انواع تراپی‌های مو

تراپی‌های مو شامل انواع مختلفی است که شاید بعضی از آنها را شنیده باشید که شامل گلد تراپی، پلاسنتا تراپی، خاویار تراپی، کره تراپی، بوتاکس تراپی و پلکس تراپی و … می‌باشند. قبل از اینکه به تراپی مو مشغول شوید باید یادتان باشد که اگر دچار ریزش موی سر به‌صورت ارثی هستید، باید به پزشک مراجعه و درباره بایدها و نبایدهای استفاده از محصولات آب‌رسان و مواد تراپی مشورت نمایید. معمولاً مواد و محصولاتی که برای تراپی موهای سر بکار می‌روند شامل مواد معدنی، ویتامین‌ها، کاندیشنرهای آب‌رسان و پروتئین‌ها هستند که در ساقه مو نفوذ کرده و با تزریق این مواد به ساقه مواد غذایی ازدست‌رفته آنها را به کوتی کل‌های مو بازمی‌گردانند و باعث استحکام زیادتر موها می‌گردد.

ما در دوره آموزشی گلد تراپی و آموزش پاکسازی پوست به‌خوبی با بایدها و نبایدها این روش شما را آشنا می‌کنیم و این اطمینان را به شما خواهیم داد که شما در پایان این دوره به یک شخص حرفه‌ای گلدتراپ تبدیل خواهید شد. یادتان باشد که هیچ‌وقت خودتان به‌تنهایی تراپی مو را انجام ندهید و در این زمینه تجربیات و آموزش لازم کسب کنید.


ادامه مطلب:

https://fatemehhabashi.com/gold-and-placenta-therapy/


[ بازدید : 188 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]