حاشیه های ترند شده

اجاره خودرو در کیش با آسان ترین شرایط

جمعه 5 شهريور 1400
19:48
حاشیه پرداز

اگر صاحب موسسه اجاره اتومبیل در کیش با شما آشناییت داشته باشد دیگر نیازی به ارائه ی مدارک ذکر شده در بالا برای اجاره اتومبیل در کیش ندارید. دیپوزیت به هزینه ای می گوییند که به عنوان ضمانت از پیش پرداخته شده و پس از اتمام فرایند کرایه ماشین اجاره خودرو کیش به صاحب خودرو برگردانده می شود. یکی از تفریحات هیجان انگیز جزیره ی کیش اجاره ماشین های لوکس به گردشگران است و شامل ماشین های شاسی بلند، سدان، کروک و اسپرت با مدل بالا و شرایط فنی مطلوب می باشد که باعث تحقق رویایی علاقمندان به ماشین های لوکس برای چند روز و تجربه ی یک سفر لاکچری می باشد. جریمهها در جزیره کیش نسبت به سایر مکانها دو برابر است که این امر باعث راحتی و امنیت بالای این منطقه گردیده است. همین مساله باعث شده تا در سطح خیابان های جزیره کیش، خودروهای بسیار لوکس و گران قیمتی در حال تردد باشند. به دلیل کنترل سرعت اتومبیل ها در جزیره کیش، معمولا یک قطعه آهن زیرپدال ها گذاشته می شود. قیمت اجاره لامبورگینی در کیش روزانه 20,040,000 تومان می باشد..بنزین مناسب برای لامبورگینی مطابق استاندارد های بنزین موتورهای جت هواپیما است. اگر بیشتر از چند روز در کیش ماندگار هستید؛ بهتر است خودرویی کمهزینهتر را انتخاب کنید ولی اگر برای یک یا دو روز خودرویی را اجاره میکنید آن را مطابق بودجهی خود انتخاب کنید.

اگر قصد دارید که خانوادگی به کیش سفر کنید، باید به دنبال یک شاسی بلند جادار باشید و رنت یک سواری کوپه دو درب برای شما مناسب نخواهد بود. به محض رسیدن به جزیره، به لطف سایت https://sweechkish.com/ خودرو در فرودگاه در انتظار شماست و از همان اولین قدم میتوانید از سواری با آن لذت ببرید. یعنی اگر هزینه ی تعمیرات و نگهداری خودرویی بالا باشد به همان میزان قیمت کرایه خودرو کیش برای آن گرانتر خواهد بود. کسی که در این جزیره یک خودرو اجاره میکند نباید آن را به کس دیگری اجاره دهد یا واگذار کند؛ زیرا در صورت بروز خسارت یا هر پیشامد دیگری اجاره کننده خودرو، مسئول پرداخت هزینههای تعمیر و خسارت ناشی از کاهش ارزش خودرو خواهد بود. شرکت به هیچ عنوان مسئول اشیاء بجا مانده در اتومبیل نخواهد بود و خود اجاره کنندهی خودرو در طول مدت اجاره، مسئول نگهداری اجناس خود در خودرو خواهد بود. در صورت تمایل به بازگرداندن خودرو در یک ایستگاه یا شهر دیگر باید حداقل 24 ساعت قبل این امر را به شرکت اطلاع دهید. شما میتوانید با شرکت در تور کیش از تهران با پروازهای داخلی بسیار راحتتر از قبل راهی این شهر شوید.

تمامی مبلغ دیپوزیت پس از عودت خودرو به مشتری برگردانده میشود و مبلغی بیشتر از 300 تومان نزد شرکت بابت جرائم احتمالی راهنمایی و رانندگی به امانت میماند که در صورت نداشتن خلافی به حساب شما مسترد میشود. پس از ارائه مدارک برای رنت خودرو در کیش قراردادی بین شما و شرکت بسته میشود که میزان هزینه و تعداد روزهای کرایه شما در آن درج میشود. زیرا خودروها با ضمانت فنی به اجاره کننده تحویل داده میشود و در صورت بروز مشکل فنی مسئولیت آن به عهدهی شرکت اجاره دهنده است. همهی خودروها در کیش باید تمیز باشند؛ پس در صورت کثیفی خودرو، متحمل جریمه خواهید شد. استعمال دخانیات در داخل خودرو ممنوع است و اگر با استعمال دخانیات، خسارتی به خودرو وارد شود، شما عهدهدار خسارت خواهید بود. در جزیرهی کیش باید به اندازهی ظرفیت خودرو، مسافر سوار کنید؛ پس اگر تعداد مسافران بیشتر از ظرفیت داخل خودرو باشد، جریمهی بالایی متقبل خواهید شد. در ادامه برخی از محبوبترین خودورهای مورد استفاده مسافران را در اختیار شما قرار دادهایم. حتما در عکس کیش دیدهاید که لذت رانندگی در خیابانهای چراغانی، چقدر مورد استقبال مسافران و گردشگران علاقهمند به اجاره خودروهای لوکس و یا اجاره خودرو ارزان در کیش قرار گرفته است.

نکته دیگر که باید به یاد داشته باشید این است که قیمت ها جهت برآورد شما از هزینه های سفر می باشد، هزینه ها به گونه ای است که بسته به زمان های مختلف، هزینه های متفاوتی پیش روی گردشگران می باشد. مرجع قضایی تنها مالک خودرو را در تخلفات می شناسد،بنابراین بهتر است افراد قراردادهای خود را محکم کنند و تضمین مناسبی بین طرفین برقرار باشد. پس اگر به دنبال رنت خودرو با قیمت ارزانی هستید، این امکان برای شما وجود دارد که انتخابهای مشخص و مناسبی داشته باشید اما اگر به دنبال تجربه کردن رانندگی با خودروهای لوکس هستید، بالطبع باید به فکر هزینههای بیشتری در این سفر باشید. حداکثر سرعت مجاز در خیابانهای داخل مناطق مسکونی و تجاری کیش 50 کیلومتر و در جادهها حداکثر 80 کیلومتر است و از آنجایی که دوربینهای راهنمایی و رانندگی در سراسر جزیرهی کیش وجود دارد پس اگر از سرعت مجاز تخلف کنید، این دوربینها خطای شما را ضبط میکنند.


[ بازدید : 25502 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]