حاشیه های ترند شده

چرم تبریز

جمعه 30 تير 1402
10:59
حاشیه پرداز


شاید شنیده باشید که پای انسان قلب دوم است. یکی از دلایل چنین نام مستعاری برای پاها این است که وزن بدن را به طور کامل در هنگام راه رفتن تحمل می کنند. همانطور که می دانید بسیاری از افراد جامعه اعم از زن و مرد ساعات زیادی از روز را بیرون از خانه برای انجام کار یا فعالیت های دیگر سپری می کنند. به همین دلیل باید کفش بپوشند. بنابراین می توان نتیجه گرفت که کفش می تواند نقش مهمی در حفظ سلامت پا داشته باشد.

بنابراین اگر به درستی انتخاب نشوند می توانند باعث آسیب یا بیماری پا در فرد شوند. بنابراین باید در انتخاب کفش خود دقت کنید تا بعداً دچار مشکل نشوید. کفش های چرم طبیعی از بهترین کفش های موجود هستند. باید گفت کفش های چرمی ایرانی قدمتی طولانی دارند که در این میان کفش های چرم تبریز بهترین و یکی از بهترین و معروف ترین نمونه های صنعت چرم ایران شناخته می شوند. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.

کفش چرم تبریز چه ویژگی هایی دارد؟

در حال حاضر بیش از نیمی از کفش های چرمی موجود در بازار ایران در شهر تبریز در استان آذربایجان شرقی تولید می شود. علاوه بر این، طبق آمار، تقریبا 80 درصد چرم دست دوز نیز توسط صنعتگران و هنرمندان این شهرستان تولید می شود. کفش‌های چرم تبریز در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی عرضه می‌شوند تا بتوانید به هر آنچه که می‌خواهید برسید. در ادامه به بررسی برخی از ویژگی های این نوع کفش می پردازیم.

استفاده از بهترین نوع پوست

یکی از ویژگی های یک جفت کفش چرمی باکیفیت این است که در ساخت خود از مرغوب ترین و بادوام ترین چرم استفاده شده است. چرم تبریز تمام خواص لازم برای ساخت یک کفش منحصر به فرد را دارد. این کفش ها از بهترین مواد ساخته شده اند و هرگز قابل مقایسه با کفش های چرم مصنوعی نیستند. برای تشخیص کفش تبریز به موارد زیر توجه کنید:

بندهای چرمی

پوست تبریز بافتی نامنظم دارد و ممکن است در برخی نواحی چین و چروک های کوچکی داشته باشد. اگرچه چرم مصنوعی شکل معمولی دارد و از مواد پلاستیکی ساخته شده است.

انعطاف پذیری

چرم تبریز بسیار انعطاف پذیر و راحت است. به همین دلیل در کفش های ساخته شده از آن احساس راحتی خواهید کرد.

بوی ترانه ها

کفش چرم تبریز بویی طبیعی و مشخص دارد که شبیه بوی حیوانات است. در حالی که چرم مصنوعی بوی پلاستیک می دهد.

قابل اشتعال نیست

اگرچه تست را نمی توان در فروشگاه کفش انجام داد، اما چرم اصل تبریز نه می سوزد و نه تغییر شکل می دهد، در حالی که چرم مصنوعی به سرعت فرسوده می شود.

لایه پوست

پشتی چرم واقعی بافتی طبیعی و نرم دارد، در حالی که پشتی چرم مصنوعی بافت توری مانندی دارد.

بررسی برچسب برند

کفش های تبریز اصل معمولا دارای برچسبی با نام برند و اطلاعات سازنده می باشند.

یک نوع خیاطی

کفش های اصل تبریز دوخت دقیق و مرتبی دارند. بخیه ها باید تمیز و بدون خطا باشند. در ساخت آنها نیز باید از نخ های محکم و محکم استفاده کرد.

پوسته داخلی

کفش اصل تبریز دارای پوسته داخلی با کیفیتی است. پوسته باید نرم و راحت باشد و در پاها احساس آرامش ایجاد کند.

به جزئیات توجه کنید

دقت بالا در کفش های اصل تبریز استفاده می شود. همچنین، اگر دقت کنید، متوجه جزئیات زیبایی خواهید شد.

در نهایت بهتر است از فروشگاه های معتبر و معتبری که کفش های اصل تبریز را می فروشند خرید کنید. مشاوره با افرادی که تجربه خرید کفش اصل تبریز را دارند نیز می تواند به شما کمک کند.

ماندگاری و کیفیت بالا

کفش های چرم تبریز با کیفیت و دوام بالایی تولید می شوند. این کفش از چرم طبیعی درجه یک ساخته شده است که بیشترین مقاومت را در برابر سایش، نفوذ آب و گرد و غبار دارد. چرم طبیعی مورد استفاده در تولید کفش تبریز از چرم است. این نوع پوست برنزه می شود تا بتوان از آن استفاده کرد.

حاوی مواد با کیفیت بالا

در تولید کفش تبریز به غیر از چرم، مواد دیگر نیز با دقت انتخاب می شود. به عنوان مثال، زیره کفش باید نرمال باشد و بتواند حفره پا را پر کند تا از درد پشت یا پا جلوگیری شود. زیره کفش باید از جنس مرغوب و متناسب با نوع کاربری و مدل کفش باشد. همچنین بند، زیپ، سگک و سایر یراق آلات مورد استفاده در کفش تبریز باید از کیفیت بالا و مقاومت کافی برخوردار باشد.

می توانید سال ها از کفش های چرم تبریز استفاده کنید. زیرا به مرور زمان جذاب تر و مقاوم تر می شوند مانند فرش دستباف تبریز. بنابراین با توجه به کیفیت بالا و ماندگاری طولانی مدت، خرید کفش چرم تبریز یک سرمایه گذاری بلند مدت محسوب می شود.

طراحی زیبا

در اینکه کیفیت همیشه در اولویت است شکی نیست اما باید توجه داشت که زیبایی نیز جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص می دهد. علاقه مندان به لباس های شیک و شیک به دنبال محصولاتی هستند که هر دو کارکرد را داشته باشند. کفش یکی از اجزای اصلی استایل و تاثیرگذاری افراد است. کفش های چرم تبریز در انواع طرح ها و مدل های منحصر به فرد به فروش می رسد که سلیقه همه مشتریان را در نظر می گیرد.

هنرمندانه دوخته شده

در هنگام خرید کفش به دوخت قسمت های مختلف توجه کنید. دوخت باید تمیز و مرتب باشد، زیرا این مورد به شدت بر ظاهر کفش تأثیر می گذارد. استفاده از لوازم ساخته شده از چرم طبیعی نیز نشان دهنده مهارت خیاط است. البته باید گفت که برخی از کفش ها دست دوز و برخی بی دوز هستند. اما در هر صورت دوخت آنها یک کار هنری است و باید توسط افراد ماهر و با تجربه انجام شود.

امکان تنفس در پاها

کفش های چرم تبریز به دلیل استفاده از چرم واقعی در سازه به پا اجازه تنفس می دهد. به عبارت دیگر هوا به راحتی وارد کفش می شود. به همین دلیل حتی اگر این کفش ها برای مدت طولانی روی پای شما باشند، نه عرق می کنید و نه بوی بدی می دهید.

اندازه و فرمت استاندارد

انتخاب سایز مناسب کفش مهم ترین مرحله هنگام خرید آن است. کفش هایی که به درستی استفاده می شوند هرگز به پاهای شما آسیب نمی رسانند. البته به خاطر داشته باشید که اندازه ها می تواند در مدل ها متفاوت باشد، بنابراین ممکن است در برخی موارد نیاز به خرید سایز کوچکتر یا بزرگتر از اندازه معمول خود داشته باشید.

به همین دلیل، توصیه می کنیم هر دو کفش را امتحان کنید و قبل از خرید، چند قدم برای اطمینان از سالم بودن پاهایتان انجام دهید. به یاد داشته باشید که کفش ها معمولا بعد از مدتی با پای شما سازگار نمی شوند، بنابراین کفش های خیلی کوچک نخرید.

اخرین حرف

صنعت کفش و چرم در کشور ما در سراسر جهان شناخته شده است و کفش چرم تبریز نمونه والای این صنعت محسوب می شود. این کفش ها در بازارهای آسیایی و اروپایی بسیار محبوب هستند. محصولات چرمی ایرانی علاوه بر کیفیت بالا، مقرون به صرفه نیز هستند، بنابراین با خرید آنها از صنعت و تجارت ایرانی حمایت می کنید.


لینک مقاله: https://www.alivitrine.ir/fa/list-product/39


[ بازدید : 17244 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]