حاشیه های ترند شده

ژنراتور دیزل کاشانی

سه شنبه 4 بهمن 1401
11:37
حاشیه پرداز

دیزل ژنراتورها امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. یک ژنراتور خانگی مانند دیزل ژنراتور به شما کمک می کند تا برای هر شرایطی آماده باشید. مانند بیمه، ژنراتورهای خورشیدی از خانه و خانواده شما پس از طوفان یا سایر موارد اضطراری الکتریکی محافظت می کنند.

https://eco.shafaqna.com/FA/301633/%d8%af%db%8c%d8%b2%d9%84-%da%98%d9%86%d8%b1%d8%a7%d8%aa%d9%88%d8%b1-%da%a9%d8%a7%d8%b4%d8%a7%d9%86%db%8c/

مزایای دیزل ژنراتور

مزایای دیزل ژنراتور در مقایسه با دیزل ژنراتور

گازوئیل کندتر از بنزین تبخیر می شود - نقطه جوش آن در واقع بالاتر از آب است.

برای تولید سوخت دیزل به پردازش کمتری نیاز است که آن را ارزان تر از بنزین می کند

چگالی انرژی بالاتر از بنزین. (30 درصد بیشتر)

دیزل ژنراتورها کمتر در معرض آتش سوزی هستند

مزایای دیزل ژنراتور نسبت به ژنراتور گازی

هزینه نصب کمتر

زندگی طولانی

دیزل ژنراتورها با احتمال کمتری مشتعل می شوند

شمع یا سیم وجود ندارد که هزینه های نگهداری و عملیاتی را کاهش می دهد

ارزیابی دیزل ژنراتور

انرژی پایه

◦ کاربرد: شبکه های ایزوله با استفاده از دیزل ژنراتور برای تامین برق بارهای متغیر.

◦ حداکثر توان موجود در بار متغیر برای تعداد نامحدود ساعت در سال

◦ توصیه می شود که بار وارد شده به ترانسفورماتور در یک دوره کاری 250 ساعته از 70 درصد حداکثر ظرفیت اولیه آن تجاوز نکند.

جریان پیوسته

◦ کاربرد: بارهای ثابت غیر محل (مانند معدن، کشاورزی، نظامی و غیره)

◦ دیزل ژنراتور برق را با بار ثابت 100% برای تعداد نامحدود ساعت در سال تامین می کند.

منبع تغذیه آماده به کار/پشتیبان

◦ کاربردها: بارهایی که نیاز به برق دائمی یا خاموشی دارند مانند بیمارستان ها

متداول ترین مجموعه دیزل ژنراتور

◦ دیزل ژنراتورها پشتیبان یا پشتیبان اضطراری را برای مدت زمان محدود در هنگام قطع برق فراهم می کنند.

◦ اندازه برای ضریب بار متوسط ​​تا 80٪ و تقریبا 200 ساعت در سال


راهنمای خرید دیزل ژنراتور

یک دیزل ژنراتور خانگی چراغ ها، لوازم خانگی، سیستم های گرمایشی، تهویه مطبوع، پمپ ها، وای فای و سایر لوازم ضروری را در حال اجرا نگه می دارد. به عنوان مثال، می تواند با تازه نگه داشتن مواد غذایی و جلوگیری از تجمع آب و کپک در زیرزمین، در هزینه شما صرفه جویی کند. این می تواند برای افرادی که از وسایل الکترونیکی پزشکی استفاده می کنند نجات بخش باشد.


https://www.tgju.org/news/2592922/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%DB%8C%D8%B2%D9%84-%DA%98%D9%86%D8%B1%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%A7%D8%B2-%D8%AF%DB%8C%D8%B2%D9%84-%DA%98%D9%86%D8%B1%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D8%B4%D8%A7%D9%86%DB%8C

انواع موتورها و موتورهای دیزلی

چهار گزینه برای خرید ژنراتور وجود دارد. ژنراتورهای اضطراری خانگی به طور دائم نصب می شوند، می توانند با گاز طبیعی یا پروپان کار کنند و در هنگام قطع برق به طور خودکار روشن می شوند. ژنراتورها و اینورترهای قابل حمل قابل جابجایی هستند و در اندازه های مختلف موجود هستند.


قیمت دیزل ژنراتور ولوو

برخی از آنها، مانند موتورهای دیزل، به اندازه کافی کوچک برای حمل و نقل هستند، در حالی که برخی دیگر بهتر است به عنوان نیروی پشتیبان در ملک شما ذخیره شوند. ژنراتورهای قابل حمل، دیزل ژنراتورهایی که در صورت نیاز شارژ می شوند، تنها گزینه برای آپارتمان نشینانی هستند که هیچ راهی برای راه اندازی ایمن ژنراتور در بیرون ندارند.

ویژگی های دیزل ژنراتور که باید در نظر بگیرید


خودکار CO بند

این ویژگی مهم ایمنی زمانی که حسگر داخلی CO تشخیص دهد که گاز کشنده به سطح معینی افزایش یافته است، به طور خودکار موتور ژنراتور را خاموش می کند. یک دیزل ژنراتور قابل حمل باید این ویژگی را داشته باشد و تست های ایمنی CR را پشت سر بگذارد تا در لیست ژنراتورهای توصیه شده CR ما جایگاهی کسب کند.

بسیاری از برندها مدل هایی با این فناوری ارائه می دهند که از جمله آنها می توان به وزنه های سنگین مانند Genrac، Honda و Ryobi اشاره کرد. در واقع، ده ها ژنراتور با سیستم خاموش کننده ایمنی CO وجود دارد.

ممکن است اصطلاحات بازاریابی مانند "CO Guard"، "CO Protect"، "CO Detect"، "CO Shield" یا "CO Sense" را مشاهده کنید. یکی از راه‌های ممکن برای تأیید اینکه مجموعه دیزل ژنراتور یکی از این دو استاندارد را برآورده می‌کند، جستجوی یکی از این گواهی‌ها بر روی بسته‌بندی است.

دارای گواهینامه ANSI/UL2201 برای محافظت در برابر مونوکسید کربن

دارای گواهینامه ANSI/PGMA G300 برای ایمنی و عملکرد

موتور کم CO

برندهایی مانند Ryobi و Echo از این نوع ماشین برای جلوگیری از خطر مسمومیت با مونوکسید کربن استفاده می کنند.


شروع خودکار

هنگامی که برق قطع می شود، دیزل ژنراتور بدون نیاز به کنترل دستی آن شروع به کار می کند. اگر زیاد سفر می کنید یا دور از خانه کار می کنید و همیشه نمی توانید در مواقع اضطراری سریع به آنجا برسید، این نوع دیزل ژنراتور عالی است.


استارت برق دیزل ژنراتور

بسیاری از وانت بارها با راه اندازی موتور این مشکل را حل می کنند. اگر دیزل ژنراتور باتری ندارد، فقط هزینه اضافی را در نظر بگیرید. مدل ثابت دارای استارت خودکار است.


مقدار مشعل جایگزین

اکثر مدل های قابل حمل فقط با بنزین کار می کنند، اما برخی از آنها مجهز به مخازن پروپان یا خطوط گاز هستند، در حالی که برخی دیگر دیزل ژنراتور هستند.


نشانگر سوخت دیزل ژنراتور

به خصوص در فصل خارج از فصل، ممکن است از توانایی مشاهده سطح سوخت در ژنراتور دیزل خود در یک نگاه قدردانی کنید.

خاموشی کم روغن

اگر روغن به زیر سطح حداقل کاهش یابد، ژنراتور خاموش می شود تا از آسیب دیدن موتور جلوگیری شود. این معمولاً یک ویژگی استاندارد در ژنراتورهای ثابت است و به طور فزاینده ای در دستگاه های تلفن همراه رایج می شود.


خروجی های بیشتر

چهار خروجی یا بیشتر به شما امکان می دهد بار را پخش کنید و قدرت بیشتری مصرف کنید.

کنسول قابل جدا شدن

به ژنراتور متصل می شود تا بتوانید وسایل برقی را بدون استفاده از سیم کشی (که می تواند خطرناک باشد) به بیرون وصل کنید.


حرف آخر دیزل ژنراتور است

شاید دانستن این نکات به شما در خرید یک دیزل ژنراتور خوب کمک کند. شرکت دیزل ژنراتور کاشانی با سایت kashanico.com ارائه دهنده خدمات و مشاوره، فروش و پس از فروش انواع ژنراتور برق، دیزل ژنراتور و ... می باشد. با خرید از مجموعه کاشانی می توانید خریدی مطمئن و با کیفیت داشته باشید.

این مقاله را به اشتراک بگذارید


[ بازدید : 13453 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]